Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijwilligerswerk in Afrika

<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 05 Jul 2014 20:27

Vrijwilligerswerk in Afrika

Ik heb weer iets bedacht; ik wil vrijwilligerswerk doen in Afrika! Ik ben daar rond mei 2015 en zoek iets voor 2 weken. Ik sta open voor zowel iets met wilde dieren als iets met kinderen. Scholen bouwen/waterputten slaan lijkt me minder leuk. Het liefste in Zambia of Tanzania, maar ik sta ook open voor Namibië, Zuid-Afrika, Lesotho en Swaziland.
En ook belangrijk, het mag niet te duur zijn. Ik vind 750 euro voor 2 weken wel max eigenlijk, tenzij het echt niet anders kan of het iets heel tofs is!

Weet iemand een goede organisatie of heeft iemand ervaring met vrijwilligerswerk in Afrika?
<<

Anoniem122

Bericht 05 Jul 2014 20:32

Re: Vrijwilligerswerk in Afrika

Geen ervaring mee, maar tijdens het reizen ben ik een meisje tegen gekomen die in Thailand vrijwilligerswerk had gedaan, via deze website/organisatie:
http://www.workaway.info

Het heeft haar nog geen 40 euro gekost voor ruim 2 weken. Misschien kan je via die website ook iets vinden in Afrika.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 05 Jul 2014 20:35

Re: Vrijwilligerswerk in Afrika

Bedankt TukTuk! Azië is ook een optie als het in Afrika niks wordt, dus ik ga de website even bekijken!
<<

Anoniem122

Bericht 05 Jul 2014 20:38

Re: Vrijwilligerswerk in Afrika

Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen! :D

Zij heeft dit project gedaan:
http://www.workaway.info/281249483163-en.html
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 05 Jul 2014 20:44

Re: Vrijwilligerswerk in Afrika

Wow, dat is wel een interessant project! Ik ga t samen met mijn vriend doen en we moeten dus iets vinden wat we allebei leuk vinden en ik denk dat dit wel een kanshebber is. En als het zo goedkoop is kunnen we meerdere dingen doen. Ik ga nog even verder kijken, ben al helemaal enthousiast!
<<

Anoniem122

Bericht 05 Jul 2014 20:50

Re: Vrijwilligerswerk in Afrika

Whoop! schreef:Wow, dat is wel een interessant project! Ik ga t samen met mijn vriend doen en we moeten dus iets vinden wat we allebei leuk vinden en ik denk dat dit wel een kanshebber is. En als het zo goedkoop is kunnen we meerdere dingen doen. Ik ga nog even verder kijken, ben al helemaal enthousiast!


Ja zij was echt super enthousiast, ze zou een paar dagen gaan maar ze is 16 dagen gebleven. Maar het was wel heel pittig. Want je volgt wat betreft het eten de monniken, dus je eet maar 2x per dag (Smorgens om 07:00 uur geloof ik, en er mag dan ook niet gepraat worden, en om 14:00 uur en 's avonds dus niet) En je doet dus veel mee met het mediteren etc. Volgens mij moesten ze ook iedere dag om 5 uur opstaan.
En je moet geen smetvrees hebben :P Want je kan niet regelmatig douchen etc en je werkt veel in de modder.

Maar zij vond het echt een geweldige ervaring, en je leest ook enorm positieve reacties op die pagina.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers