Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voornaam veranderen

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Jul 2014 08:19

Re: Voornaam veranderen

Marin schreef:Ik ben heel blij met mijn naam. Het past echt bij me.


In mijn hoofd heet jij gewoon Marin, haha! Ik vind het ook echt raar om jou aan je echte naam te koppelen, voor mijn gevoel heet je helemaal niet zo.

♥♥
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 08 Jul 2014 16:31

Re: Voornaam veranderen

Ik ben ook blij met mijn naam. Al kort iedereen het meestal af naar Suus, maar dat vind ik ook een leuke naam.
Voor een eventuele toekomstige dochter vind ik de naam Sue erg leuk, maar dat lijkt weer teveel op mijn naam helaas.
10.04.17
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 08 Jul 2014 16:35

Re: Voornaam veranderen

Ik ben ook tevreden met mijn eigen naam :)
<<

Anoniem86

Bericht 08 Jul 2014 16:38

Re: Voornaam veranderen

Ik vind mijn naam bij mij passen, zou geen andere naam kunnen bedenken die ik zou willen hebben. Vind de afkorting Lot ook leuk en bij me passen, daar luister ik ook gewoon naar.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jul 2014 16:40

Re: Voornaam veranderen

Ragazza schreef:Ik heb een echte Friese voornaam en heel lang heb ik daar een hekel aan gehad. Ik vond 'm afschuwelijk. Ik nam het mijn ouders ook kwalijk dat ze me niet 2 namen hadden gegeven.
Sinds een aantal jaren heb ik mijn naam geaccepteerd en ben ik 'm mooi gaan vinden. En nu vind ik dat hij ook echt bij me past. Dus nu kan ik zeggen dat ik geen andere naam zou willen hebben.



Ik ben wel benieuwd naar je naam.
2014 2016
<<

Anoniem156

Bericht 08 Jul 2014 16:42

Re: Voornaam veranderen

Ik ben ook wel blij met mijn naam. Ik heb geen idee of 'ie echt bij me past, er bestaat volgens mij geen typische 'Poubelle'.
Vroeger wilde ik graag DJ of Michelle heten (haha ik was Full House fan :laughcry:). Ik zou eigenlijk ook geen andere naam weten die bij mij past.
<<

anoniem213

Bericht 08 Jul 2014 17:47

Re: Voornaam veranderen

Ik vond mijn naam altijd heel stom, want ik vind hem nogal lomp. Inmiddels vind ik hem wel oké, ik houd ook wel echt van Nederlandse namen. Bij de familie van mijn vriend vind ik het ook heel leuk dat ze alle drie een ontzettend Nederlandse naam hebben en ook allemaal een partner met een Nederlandse naam, dat ziet er zo leuk uit :D.

Zoals Exo haar (en dus ook mijn) naam af zou korten, dat zou ik dan weer niet willen, dat vind ik absoluut geen mooiere naam. Veel mensen noemen me bij mijn naam zonder de laatste -e en mijn vader doet dat ook of hij noemt me M.ariekske en dat klinkt wel heel lief vind ik.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 08 Jul 2014 18:25

Re: Voornaam veranderen

Ik vind mijn naam ook niet zo leuk - ik hou juist van korte namen maar ik zou mijn naam niet veranderen.
Ik heet Nicolien en vind Nicoline sowieso mooier - ik word nooit bij mijn volledige naam genoemd het is of Nien of Nina of hier in Engeland Nikki of Dutchie.

Op mijn werk word ik wel vaak bij mijn naam genoemd maar zoals de Engelse het uitspreken lijkt het net alsof ze 'Napoleon' zeggen, haha!
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Jul 2014 18:25

Re: Voornaam veranderen

Ik ben heel blij met mijn naam en doopnamen. Mijn roepnaam komt niet vaak voor, maar ik hoef het niet vaak te spellen. Het enige wat ik zou willen veranderen is mijn roepnaam als eerste doopnaam. Dat kan nogal verwarrend zijn (mijn roepnaam staat niet op mijn paspoort, bankrekening, belasting etc.).
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 08 Jul 2014 18:32

Re: Voornaam veranderen

Taeda schreef:Ik ben heel blij met mijn naam en doopnamen. Mijn roepnaam komt niet vaak voor, maar ik hoef het niet vaak te spellen. Het enige wat ik zou willen veranderen is mijn roepnaam als eerste doopnaam. Dat kan nogal verwarrend zijn (mijn roepnaam staat niet op mijn paspoort, bankrekening, belasting etc.).


Ik heb precies hetzelfde. Kost jammer genoeg aardig wat centjes om dat aan te laten passen :( Maar ik ben dol met al mijn namen, zou zo mijn dochter - mocht ik die ooit krijgen - naar mezelf vernoemen. Of is dat ego? :P
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 09 Jul 2014 15:24

Re: Voornaam veranderen

Ik ben heel blij met mijn naam :)
2016
<<

Anoniem70

Bericht 09 Jul 2014 17:29

Re: Voornaam veranderen

.
Laatst gewijzigd door Anoniem70 op 25 Jul 2014 18:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Bericht 09 Jul 2014 18:42

Re: Voornaam veranderen

Mensen verstaan mijn naam ook nooit de eerste keer. Of ze denken dat het ene deel mijn voornaam is en het andere deel mijn achternaam. Misschien moet ik me vaker voorstellen met mijn voor- en achternaam..

Vroeger werd het afgekort en vond ik het verschrikkelijk. Ik verbeterde ok iedereen. Nu vind ik dat niet meer erg en ook wel leuk.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Jul 2014 12:51

Re: Voornaam veranderen

Ik vind mijn naam helemaal niet mooi. Ik zou liever Zenna heten. 8 jaar geleden besloot ik dat ik zo vanaf dat moment zou heteb maar het voelde steeds alsof ik loog. Dus toen ben ik daar maar wwer mee opgehouden :-)
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers