Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stress, paniek! Help!

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jul 2014 08:42

Stress, paniek! Help!

Meiden ik heb even enorme stress. Zoals jullie weten doe ik wat dingetjes bij de lokale radiozender. Op vrijdagavond is er een entertainmentprogramma waar ik om de week de uitagenda en social media-presentatie verzorg.
Met de programmaleiding heb ik overlegd over een 'eigen' programma. Ik zou dan regelmatig (om de zaterdag) 's middags een programmaatje maken. Een paar weken geleden was daar een vergadering over die ik heb bijgewoond.
Enkele dagen daarna kreeg ik een concept rooster in mijn mailbox. Ik stond iedere zaterdag 3 uur achter elkaar alleen ingepland. Ik heb daarop gereageerd dat ik dat echt niet zag zitten, en dat ik tevens in juli drie weken niet kon vanwege mijn vakantie. Ik heb geen reactie gekregen. Vervolgens kreeg ik een uitnodiging voor een nieuwe vergadering, gepland op een datum dat ik niet kon. Ik heb me netjes afgemeld, weer geen reactie gekregen.
Dat concept rooster wat ik had gekregen start op 5 juli (vandaag dus), dus ik heb maandag nog eens gemaild met de vraag of dat allemaal nog doorging. Geen reactie. Ik ben er dus vanuit gegaan dat het niet doorging. Er stond ook niets in de krant of op de website van de radio over een nieuw programma.
Vervolgens kijk ik vanmorgen op FB, staat er ineens dat er vandaag een nieuw programma start en dat ik de presentatie verzorg.. :wtf:

Ik heb dus echt helemaal niets voorbereid en heb er ook echt geen zin in om op deze manier behandeld te worden. Als zij mijn vragen steeds niet beantwoorden kunnen ze er toch niet zomaar vanuit gaan dat ik kom opdagen? En daarbij heb ik niet eens een bevestiging gehad dat het concept rooster definitief geworden is.

Ik heb stress, ik kan niet drie uur vol-praten zonder enige voorbereiding...
What to do?

♥♥
<<

Anoniem122

Bericht 05 Jul 2014 08:45

Re: Stress, paniek! Help!

Waarom bel je ze niet gewoon? As je op je tweede mail al geen reactie krijgt, dan is bellen toch een stuk makkelijker?

Heb je geen collega's daar met wie je het samen kan presenteren eventueel?
<<

Anoniem88

Bericht 05 Jul 2014 08:53

Re: Stress, paniek! Help!

Ik had ook eerder al gebeld eigenlijk. Overigens vind ik het ook wel heel nalatig van hun dat ze nergens op terug reageren. Maar aan de andere kant... Je hebt afgesproken om om de week een programma te maken, iedere week was teveel, maar om de week had toch wel gekund? Als net goed is komt dit dus niet helemaal uit de lucht vallen, ik denk dat ze je daar ook wel op zullen gaan wijzen. Maargoed, daar heb je vanmiddag nog geen drie uur durend programma mee op tafel natuurlijk. Succes, ik ben benieuwd hoe het afloopt.
<<

Anoniem99

Bericht 05 Jul 2014 08:54

Re: Stress, paniek! Help!

Mijn eerste gedachte was ook 'waarom bel je niet als je telkens geen reactie krijgt? '. Dit zou ik nu dus alsnog doen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jul 2014 08:57

Re: Stress, paniek! Help!

Ik heb geen telefoonnummer. Dat had ik er misschien even bij moeten zetten. Ik heb alleen het nummer van de studio, maar daar is de programmaleiding nooit aanwezig.

♥♥
<<

Anoniem88

Bericht 05 Jul 2014 09:01

Re: Stress, paniek! Help!

Hmm. Zoals het op mij overkomt zitten er in de organisatie nogal wat haken en ogen. Ik zou het toch fijn vinden om op meerdere manieren de mogelijkheid te hebben om contact te zoeken, juist voor situaties als deze. Vreemd dat ze geen telefoonnummers gegeven hebben.

Moeilijk ook, als je niet gaat dan kun je het gegarandeerd vergeten, maar wen programma van drie uur volkrijgen is ook lastig...
<<

Anoniem122

Bericht 05 Jul 2014 09:03

Re: Stress, paniek! Help!

En er is niemand in de studie die wel het nummer heeft van de programmaleiding?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jul 2014 09:17

Re: Stress, paniek! Help!

Ik heb nu mijn medepresentator van vrijdagavond gebeld, die is heel boos haha (niet op mij maar op de programmaleiding). Hij belt me zo terug met een oplossing :)

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jul 2014 10:00

Re: Stress, paniek! Help!

Wat stom! Dat krijg je inderdaad nooit voor elkaar. Wij hadden destijds 2 uren en dát was al pittig. Mocht je wel móeten, dan zou ik dus zoveel mogelijk muziek gaan draaien en zo weinig mogelijk lullen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jul 2014 11:06

Re: Stress, paniek! Help!

Nou ik heb nu een mail terug van de programmaleiding dat ze in de veronderstelling waren dat iemand anders contact met mij had opgenomen. Maar dat was dus niet zo.. Ze zouden nu contact opnemen met die persoon. Ik ben benieuwd!

♥♥
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Jul 2014 17:40

Re: Stress, paniek! Help!

En hoe is het nu afgelopen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jul 2014 17:47

Re: Stress, paniek! Help!

Ik heb na die mail waar ik het in mijn vorige reactie over had niets meer gehoord :laughcry:

♥♥
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Jul 2014 18:33

Re: Stress, paniek! Help!

Oh haha oke.. hoe laat was het anders dat je moest?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jul 2014 19:18

Re: Stress, paniek! Help!

Van 14.00 uur tot 17.00 uur dus ze zullen het wel anders opgelost hebben.. Haha. Rare situatie!

♥♥
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Jul 2014 20:19

Re: Stress, paniek! Help!

:D Ja dat moet dan wel. Anders had je nog wel wat gehoord denk ik ;) Of ja misschien ook niet haha.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers