Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezond eten op festival/camping

<<

Anoniem178

Bericht 05 Jul 2014 08:36

Gezond eten op festival/camping

Binnenkort ga ik een weekje festivallen. Ik wil hier niet teveel van mijn normale patroon afwijken omdat ik anders binnen de kortste keren aan de schijterij zit. In de praktijk ga ik waarschijnlijk alsnog leven op worsten en friet, maar omdat ik best lang ga (7 dagen) wil ik toch wel iets binnenkrijgen.

We hebben heel klein koelkastje (maar daar moet bier in, dus die kan ik niet helemaal volproppen) en gaan regelmatig boodschappen doen. Koken gaat op een klein gasbrandertje. Nouja, opwarmen dan, voordat water aan de kook is ben je een uur verder. Festivalorganisatie heeft verder geen restricties, dus kan alles meenemen wat ik wil.

Kom momenteel nog niet verder dan komkommer en appels. Wat zou ik nog meer mee kunnen nemen?
<<

Anoniem88

Bericht 05 Jul 2014 08:57

Re: Gezond eten op festival/camping

Een maaltijdsalade met pasta en dan zelf al de pasta voorkoken? Dan die in een bakje doen die weinig ruimte inneemt in de koelkast, dan liggen er maar twee flessen bier minder in, hoor. Ik heb thuis een Tupperware-spaghettikoker, dus van plastic, die zou mooi daarvoor zijn. Sla en andere ingrediënten heb je zo in de winkel gekocht.
Paprika kun je trouwens ook prima buiten de koelkast bewaren.
<<

Anoniem193

Bericht 05 Jul 2014 09:26

Re: Gezond eten op festival/camping

Roggebrood, kleine bakjes kwark (houdbare hoeft niet in de koelkast)
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 05 Jul 2014 11:12

Re: Gezond eten op festival/camping

Ik zou ook tomaten en paprika's meenemen, die zijn gezond en blijven lang houdbaar. Misschien ook wel quinoa.
<<

Sheels

Noob

Berichten: 48

Geregistreerd: 06 Sep 2013 11:52

Bericht 05 Jul 2014 19:19

Re: Gezond eten op festival/camping

Tegenwoordig valt het me juist op dat er ook op festivals gezonder eten te krijgen is dan alleen friet. Zoals broodjes, fruit, pizza's of tortilla's, niet supergezond maar beter dan alleen frituur :) Ik weet niet of dat op jouw festival ook zo is, veel plezier !

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers