Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 04 Jul 2014 18:50

Weekend!

Ja, weekend! Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend? Ga je voetbal kijken, en zo ja, waar en met wie? En ga je nog meer doen?

Ik had vandaag al weekend, heerlijk. Vanmorgen eerst naar de kapper geweest, en daarna de boodschappen gedaan. Verder vanmiddag even de stad in geweest. We hebben een nieuwe tv gekocht, dus nu kunnen we het voetbal goed zien morgen! :smile:
Morgenochtend loop ik denk ik even een rondje over de markt en hier even de stad door. Verder morgen het huishouden doen. En verder niet echt plannen overdag. 's Avonds natuurlijk voetbal kijken, ik denk gewoon samen met mijn man op de bank, misschien dat we nog vrienden uitnodigen.
Zondag ga ik met mijn nichtjes naar Utrecht, shoppen en tapas eten.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jul 2014 18:56

Re: Weekend!

Ik had ook vandaag al weekend en ben ook naar de kapper geweest en heb ook boodschappen gedaan haha.
Alleen geen nieuwe tv gekocht :P.

Vandaag nog 20km. gefietst, heerlijk.

Morgen nog wat laatste boodschappen doen en dan ga ik 's middags een proefpatroon haken en controleren wat uiteindelijk in een nieuw haakboek komt. Ik heb de ontwerpster al vaker geholpen met controleren, heel leuk. 'S avonds uiteraard voetbal kijken!

Zondqg relaxen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Jul 2014 19:17

Re: Weekend!

ik had vandaag al vrij. Even bult was weggewerkt (4 machine vol :redface: ). Vanmiddag met mijn moeder naar een trouwerij geweest

Morgen huis schoonmaken en voetbal kijken

Zondag naar een concert van Tim Akkerman
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 04 Jul 2014 19:22

Re: Weekend!

Weekend en meteen ook vakantie voor 6 weken!
maar ik ben ziek.... keelpijn, spierpijn, hoofdpijn.
Lig te rillen op de bank in joggingpak met fleecevest erover.

grrrr
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 04 Jul 2014 19:47

Re: Weekend!

Leuke plannen hebben jullie!

O Gekkie, dat zul je altijd zien, ziek aan het begin van de vakantie! Hopelijk knap je snel op!

Ik ben vanmiddag teruggekomen van 3 dagen kamp met groep 8, dus ik ga vooral bijslapen! Verder morgen naar de verjaardag van mijn schoonmoeder en zondagavond ballonvaren. En ik moet nog heeeeel veel werk afmaken voor de vakantie over 2 weken begint, dus daar wil ik ook het een en ander aan doen, ook al is het weekend. Voetbal kijken sla ik over.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 04 Jul 2014 20:08

Re: Weekend!

Ik ben vanochtend heel vroeg terug gekomen van vakantie. Geen fijne vlucht gehad en nu heel erg gaar. Van het weekend dus maar even rustig aan doen!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 04 Jul 2014 21:22

Re: Weekend!

Haha Cotton, wat toevallig! Gekkie, beterschap! Hopelijk voel je je snel beter!
<<

Anoniem 63

Bericht 05 Jul 2014 06:32

Re: Weekend!

Beterschap Gekkie!

Ik ga vrij weinif doen dit weekend. Vooral veel rust houden. Dus maar weer een seizoen Grey's Anatomy kijken denk ik en even wat boeken inslaan bij de bieb.
<<

Anoniem123

Bericht 05 Jul 2014 08:15

Re: Weekend!

Ik moet het rustig aan doen dus ik blijf sowieso thuis dit weekend (en de afgelopen week en de komende week haha)
Heb vanochtend al wat babyspullen op zolder uitgezocht. En bed van S verschoond. Zo even boodschappen doen en dan is het klaar voor vandaag. Heb nu al weer paar harde buiken gehad :thumbdown:

Morgen wil mijn man eerst even gaan zwemmen met S dus heb ik een ochtendje voor mezelf. Bijslapen gok ik zo :yes:

Word het mooi weer dan gewoon in de tuin zitten. Watertafel voor S, zelfgemaakte ijsjes erbij en wij vermaken ons wel.
<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 05 Jul 2014 08:26

Re: Weekend!

Ik heb een rustig weekend zonder concrete plannen en/of afspraken buiten de deur, heerlijk!

Vandaag huishouden, boodschappen doen en wat tijd besteden aan mijn studie. Vanavond voetbal kijken.
Morgen relaxdagje, het wordt helaas rotweer dus dan maar lekker bankhangen met vriend.

Fijn weekend allemaal!
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 05 Jul 2014 08:36

Re: Weekend!

Hier een gezellig druk weekend voor de boeg! Man is over 3 uurtjes thuis van zijn werk en dan komen mijn schoonouders ook vanmiddag en die blijven gezellig eten vanavond. Daarna samen voetbal kijken met mijn man.
Morgen komen mijn ouders eind van de middag nog voor mijn verjaardag en we gaan met hun uiteten. Morgen overdag nog geen idee wat we gaan doen, ligt ook een beetje aan het weer.
Afbeelding

Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jul 2014 08:38

Re: Weekend!

Vandaag zijn mijn man en schoonvader begonnen aan het laatste stuk parket leggen. Als het vanmiddag/avond droog blijft gaan we het bed verhuizen en kunnen we eindelijk hier slapen. Vanmiddag komen mijn ouders nog even helpen.
Vanavond voetbal kijken ik denk gewoon met ons 2en thuis.

Morgen verder met huis inruimen.

Fijn weekend!
2014 2016
<<

Anoniem111

Bericht 05 Jul 2014 08:47

Re: Weekend!

Mijn vriend werkt vandaag tot een uur of vier. Ik ga het geboortebord dat ik heb gemaakt in de vernis zetten en een was opvouwen. Eind van de middag gaan we naar vrienden om voetbal te kijken.

Morgen hebben we de slotactiviteit van koor. En daarna zal ik wel kapot zijn, dus dat wordt bijkomen maandag.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 05 Jul 2014 09:21

Re: Weekend!

Ja, weekeeeeend!
Best een drukke eigenlijk. Vanochtend al even wezen hardlopen en ik stap over 3 kwartier in de auto om naar het vrijgezellenfeestje van een goede vriendin te gaan, ben zo benieuwd naar haar reactie! Als ik daarvan terug ben ga ik door naar een verjaardag en daar voetbal kijken (het vrijgezellenfeestje heeft geen avondprogramma).
Morgen en weer een beetje op tijd uit, we gaan dan met onze ceremoniemeesters naar onze trouwlocatie :) Gewoon even zodat zij kunnen zien waar het is en met wie ze eventueel contact op kunnen nemen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem 63

Bericht 05 Jul 2014 10:20

Re: Weekend!

SarahKey schreef:Ik moet het rustig aan doen dus ik blijf sowieso thuis dit weekend (en de afgelopen week en de komende week haha)
Heb vanochtend al wat babyspullen op zolder uitgezocht. En bed van S verschoond. Zo even boodschappen doen en dan is het klaar voor vandaag. Heb nu al weer paar harde buiken gehad :thumbdown:

Morgen wil mijn man eerst even gaan zwemmen met S dus heb ik een ochtendje voor mezelf. Bijslapen gok ik zo :yes:

Word het mooi weer dan gewoon in de tuin zitten. Watertafel voor S, zelfgemaakte ijsjes erbij en wij vermaken ons wel.



Oh jij ook al die stomme harde buiken. Ik heb alleen nog maar op bed gelegen en er al vijf gehad :thumbdown: Pak je rust waar t kan hè!
<<

Anoniem86

Bericht 05 Jul 2014 10:21

Re: Weekend!

Ik ga naar de zwaluwhoeve met m'n moeder! We slapen daar ook..
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 05 Jul 2014 12:29

Re: Weekend!

Lekker Pippa! Geniet er van!
Sterkte met de harde buiken SarahKey en Kenya!

Ik heb vanmorgen bootcamp les gegeven en een beetje mee gedaan. Daarna nog een rondje van 4km gelopen en nu lekker met een boek op de bank. Hoop nog naar de tuin te kunnen verhuizen eigenlijk.

Morgen verjaardag met bbq van mn neef, die wordt 18.
30-04-2017
<<

Anoniem291

Bericht 05 Jul 2014 12:33

Re: Weekend!

Vanmorgen rustig aan en wat spulletjes voor de beesten gekocht. Nu huis opruimen. Vanavond komen de buren en kijken we met z'n 8en voetbal.
Morgenochtend sporten en mijn schoonouders komen eten

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers