Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shirt gezocht kokerrok

<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 04 Jul 2014 14:18

Shirt gezocht kokerrok

Ik heb deze rok maar nu ben ik op zoek naar een 'stoer' bovenkant, iemand tips? Liefst in de kleur grijs, wit, zwart.

Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Jul 2014 14:26

Re: Shirt gezocht kokerrok

Ik kijk ook even mee, heb drie kokerrokken in mijn kast hangen en ik vind niks leuks meer erop..
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 04 Jul 2014 17:01

Re: Shirt gezocht kokerrok

Als je een beetje handig bent kun je ook een basic groot t- shirt kunnen kopen en deze zelf pimpen. Google eens op t-shirt DIY, echt zulke gave voorbeelden en ook vrij simpel te maken.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 04 Jul 2014 17:11

Re: Shirt gezocht kokerrok

Ooo wat ziet die rok er mooi uit op de foto! Is het een beetje goede kwaliteit? Waar komt hij vandaan. Lijkt me een goede rok om naar werk te dragen.

Ik zou er een viscose shirt/blouse op dragen denk ik,die vind ik vaak vrij netjes en tegelijkertijd sportief. Of als je het qua figuur kan hebben een mooie blouse bij de rok in doen.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 04 Jul 2014 17:15

Re: Shirt gezocht kokerrok

Luisa ik heb hem gisteravond bij steps gekocht bij speciale korting avond. Voor 14 euro kon ik hem niet laten hangen.
Ik wil hem sportiever gaan dragen.
<<

Anoniem74

Bericht 04 Jul 2014 17:21

Re: Shirt gezocht kokerrok

Leuke rok, zeker voor die prijs!
<<

Anoniem222

Bericht 04 Jul 2014 17:23

Re: Shirt gezocht kokerrok

Leuk! Met een spijkerbloesje en sneakers er onder! Of de t-shirtjes van NIKKIE en vergelijkbare dingen vind ik altijd erg leuk. Modemusthaves heeft ook leuke t-shirtjes.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 04 Jul 2014 17:27

Re: Shirt gezocht kokerrok

Ga ik ook even bij de steps kijken! Als je hem sportief wilt dragen zou ik wat ruimvallende shirts erop doen met een print of tekst. Wat Harri zegt, sneakers eronder is ook gaaf!
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 04 Jul 2014 18:44

Re: Shirt gezocht kokerrok

Gisteren en vandaag (afhankelijk wanneer koopavond en online beide avonden) was er tussen 21 en 22 50% extra korting bovenop de sale.

Spijkerblouse heb ik gisteren idd gekocht en had een grijs basic wijder shirt van hm gepast maar was te groot en kleiner hadden ze niet op voorraad.
Waar online zijn die basic tops nog meer te koop?

Ik heb nu alleen zwarte lage all stars kwa sneakers, kan dit ook?
Volgende maand wil ik eens kijken naar sneakers van Nike of Adidas.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers