Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grappige dingen van je kind

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 04 Jul 2014 11:50

Grappige dingen van je kind

Deel hier alle grappige acties van jullie kinderen!

Ik moet soms zo lachen om L.
Ze deed net verstoppertje met een steen. Ze legde hem tussen twee kussens en riep toen 'steentje, ben je?' Daarna haalde ze de kussens weg en zei ze 'boeh!'. :)
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 04 Jul 2014 12:15

Re: Grappige dingen van je kind

Als mijn man de bijbel uit de kast pakt na het eten zit mijn zoontje in elkaar gedoken met Zijn handjes boven zijn hoofd met zijn oogjes te knipperen omdat mijn man hem met de bijbel op zijn hoofd slaat (wel zachtjes hoor).
J vind dat super grappig en dat zit hij al helemaal in de start houding...
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 04 Jul 2014 13:30

Re: Grappige dingen van je kind

Louise herhaalt alles wat ik zeg.
Tegen papa: "Schoenen aan en bord in de keuken!"
Tegen zus en ik: "Dames..." met een diepe zucht erbij.

En wanneer ze iets heeft uitgestoken vragen we of ze het nog gaat doen en dan zegt ze altijd: "Ja, ik ga het wel nog niet meer doen."

Ze heeft ook een keer tegen de bakkersvrouw gezegd: "Eén brood appeplief en geen gebak voor mama, mama te dik." Toen we thuis waren vroeg ze of we ook gebak zouden meebrengen waarop ik zei dat mama daar veel te dik van werd.
Bij de slagerij is ze een keer achter de toonbank gelopen om een vleesje te vragen aan de verkoopster.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Jul 2014 19:30

Re: Grappige dingen van je kind

Ik had het vanmiddag met mijn zus over onweer... L hoorde dat blijkbaar en begon daar over, ik zo nee joh dat is niet zo ga maar weer lekker spelen zegt L "ik hoorde onweer uit jouw mond " :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Jul 2014 22:22

Re: Grappige dingen van je kind

Jaaaa laat dit topic waar weer net zo groot worden als die op het vorige forum (dacht ik?!), dat grappige uitspraken-topic!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 04 Jul 2014 22:26

Re: Grappige dingen van je kind

Ooh slakje dat van de slager....heel herkenbaar.
Zodra we bij de supermarkt uit de auto stappen begint ze al over worst en dat houdt pas op tot we langs fe vleeswaren zijn gelopen en ze een plakje worst krijgt. Ze vinden ook altijd dat ze het zo leuk vraagt... niet wetende dat ze er dus al de hele tijd om zeurt. :palm:
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Jul 2014 22:27

Re: Grappige dingen van je kind

Dit is vast niet zo grappig als ik het vind, maar ik moet er wel om lachen.

Wij wonen in een appartement en alle buren roepen elkaar de hele dag in een heel plat taaltje. Joooeeehooeee hoor ik de hele dag over de galerij. Ravi heeft het ook door, als we buiten zitten en er lopen buren langs zegt hij ooeeehooeee. Terwijl hij tegen andere mensen dus wel gewoon dag zegt.
R. 2013
D. 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Jul 2014 22:31

Re: Grappige dingen van je kind

Haha dat vraagt om een filmpje Carool :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Jul 2014 22:35

Re: Grappige dingen van je kind

Haha ja ik kan hem moeilijk nu uit bed halen en hopen dat er buren voorbijkomen maar ik ga het morgen proberen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem85

Bericht 04 Jul 2014 22:39

Re: Grappige dingen van je kind

Jezzie, dat plakje worst is herkenbaar maar hier is dat met een broodje op de broodafdeling.

Wat ik grappig vind bij m. Is zodra hij muziek hoort gaat klappen op straat en zodra hij de kerkorgel hoort als een dirigent met zijn vingertjes op en neer gaat.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Jul 2014 23:15

Re: Grappige dingen van je kind

B ging vandeweek vrijwillig op de trap zitten, ze had met iets gegooid en wilde het niet opruimen.
B, ruim je dat even op voor mama? Gooien mag niet he
B: NEEEEE
B, als je het niet opruimt, zet mama jou op de trap
B: NEEEEEE
B, wil je op de trap zitten?
B: JAAAAAAAAAAA! En ze staat op, loopt naar de trap, en gaat daar met haar handjes over elkaar zitten mokken hahaha
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 04 Jul 2014 23:20

Re: Grappige dingen van je kind

Lejow, daar moest ik om lachen. Dan sta je toch even je mond vol tanden, niet?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 04 Jul 2014 23:56

Re: Grappige dingen van je kind

Hier zegt L als ze iets heeft gedaan wat niet door de beugel kan, mama ik ga wel naar de gang! En vervolgens staat er dan ook nog eens een knuffel de hele avond op de gang want die was stout en moest in de hoek.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Jul 2014 09:47

Re: Grappige dingen van je kind

Wij hebben de trap al afgeschaft, want het werd 1 feestje, haha. Alleen zoon stond er wel een enkele keer en trok alle schoenen aan, ging lekker zitten en vond het wel prima.

Mijn dochter zegt trouwens als ze iets doet wat niet mag en ik ook maar een klein beetje die kant op kijk: Ik doe niks hoor mama. Op een poeslief toontje. Nou dan weet je wel hoe laat het is, haha.
Afbeelding
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 05 Jul 2014 10:19

Re: Grappige dingen van je kind

Mijn jongste is he-le-maal gek van de muziek van george ezra. Al maanden kan hij uren gebiologeerd naar de clips kijken en luisteren.
Mother of 3 adorable children
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Jul 2014 11:37

Re: Grappige dingen van je kind

Nou kan er nog 1 toevoegen.
B deed net iets wat niet mag, dus ik pak haar beet en leg uit dat dat niet mag. Begint ze keihard te lachen.
Dus ik zeg: vind je het grappig???
En B: JAAAA!!!!!!!!!
:palm:
<<

Anoniem123

Bericht 05 Jul 2014 11:54

Re: Grappige dingen van je kind

Als siem gepoept heeft komt hij het zelf melden. 'Biem poepie daan, Biem stinkbal!'

En ik mag hem ook nergens meer bij helpen: 'mag niet... Biem doen..'
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 05 Jul 2014 12:09

Re: Grappige dingen van je kind

Klinkt bekend, SarahKey: "Nee, mama, zelluf doen!"
AfbeeldingAfbeelding
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 05 Jul 2014 12:19

Re: Grappige dingen van je kind

Leuk topic!
De jongste beweegt zich momenteel voort op handen en voeten, net een kleine chimpansee. Ziet er niet uit! Lopen doet hij nog niet, maar hij kan razendsnel, rechtop op zijn knietjes, vooruit komen. Hij heeft ook echt eelt op zijn knieën.
De oudste komt steeds vaker met geniale uitspraken. Papa, kom je bij me zitten? Ik ben er helemaal klaar mee! Ik voel me toch wel zo alleen hier aan tafel!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 05 Jul 2014 13:02

Re: Grappige dingen van je kind

De jongste zegt de hele dag door k.u.t.
Oma zei tegen hem dat hij daar mee moest stoppen. Toen zei hij: maar oma, het zijn toch gewoon letters?
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 05 Jul 2014 13:11

Re: Grappige dingen van je kind

:good:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Jul 2014 13:29

Re: Grappige dingen van je kind

Haha ojee Alibi!

Ik was laatst met dochter een boekje aan het lezen. Ze zat een beetje druk te bladeren. Dus ik zei: Voorzichtig de bladzijden omslaan, anders gaat het stuk. Zegt ze: Ja mama, dan gaat het stuk, kut.

Uhm, okee hoe komt ze eraan?? Ik heb haar het woord nog nooit horen zeggen hiervoor. Volgens mij zeg ik het zelf ook nooit, maar ik kan het mis hebben ;).
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Jul 2014 13:30

Re: Grappige dingen van je kind

Daarna heeft ze het trouwens ook nooit meer gezegd.
Afbeelding
<<

Anoniem134

Bericht 05 Jul 2014 14:57

Re: Grappige dingen van je kind

T. Heeft niet zo veel geduld... laatst stonden we in een winkel om een shirtje af te rekenen maar het kaartje was er vanaf waardoor er tot 2x iemand naar het schap moest voor de code, volgens mij was ze heg zat want ze zei "laat maar mama, niet betalen ik hoef niet shirt".

En van de week sprak ik haar op een boze toon toe toen ze iets deed wat niet mocht... zei ze "zo en jij mag ook nieg zo boos naar mij kijken, later als je groot ben wel mama, nu niet.

Verder zegt ze vaak hele lieve dingen "ik hou ook van jij en oh wat ben jij toch lief he".

Laatste tijd is ze ook erg zorgzaam, als ik pijn heb vraagt ze of het een beetje gaat en zegt ze dat het wel goedkomt.

oh en ze kan heel leuk met haar billen schudden als ze muziek hoort, dan is ze helemaal in haar element.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Jul 2014 19:54

Re: Grappige dingen van je kind

Net op de fiets reed ik met N. langs een stuk waar de stoep helemaal open gegraven was. Zegt N.: "Zo, wat zijn dit nou weer voor begrafenissen?"
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron