Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke mascara geeft een goed falsh effect?

<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jul 2014 16:56

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

http://www.maybelline.nl/Products/oog/m ... -lash.aspx

Deze was jaren geleden DE mascara of iig dat moest die zijn. Heb het nooit gekocht, leek me niks!
Wat vinden jullie ervan dat sommige beautybloggers er 2 gebruiken om ze nep te laten lijken?
Wat ik echt een rukmerk vind is Miss Sporty, dat vergelijk ik met Collection 2000 wat vroeger het huismerk van Kruidvat was en alleen de oogpotloden vond ik goed.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jul 2014 17:21

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

http://www.maxfactor-international.com/ ... nt-mascara


Deze heeft een apart borsteltje, lijkt me wel goed. Ik geloof niet zo in die Clump Defy versies omdat ze toch wel gaan klonteren op de duur lijkt me. Maar die paarse van Max Factor lijkt me wel goed.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 10 Jul 2014 17:59

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

caribbeanlover schreef:http://www.maybelline.nl/Products/oog/mascara/great-lash.aspx

Deze was jaren geleden DE mascara of iig dat moest die zijn. Heb het nooit gekocht, leek me niks!
Wat vinden jullie ervan dat sommige beautybloggers er 2 gebruiken om ze nep te laten lijken?
Wat ik echt een rukmerk vind is Miss Sporty, dat vergelijk ik met Collection 2000 wat vroeger het huismerk van Kruidvat was en alleen de oogpotloden vond ik goed.



Ik gebruik die eigenlijk altijd. Soms de Manga van L'oreall (?) maar dan meer vanwege de kleur. Hou de manga maar heel ligt tegen mn wimpers. Zo voorkom ik het manga effect en heb ik toch paarse mascara. Heb van mezelf wel lange wimpers en zet eigenlijk alleen de puntjes maar een beetje aan.
30-04-2017
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jul 2014 20:44

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

Paarse?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 11 Jul 2014 07:14

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

2016
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2014 09:16

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

Jij houdt van apart :^^:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Jul 2014 16:08

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

Ik ben apart :thumbup:

Maar de paarse is vrij donker alleen in de zon/natuurlijk licht zie je dat het niet zwart of bruin is. In combinatie met paars oogpotlood vind ik het wel heel tof!
30-04-2017
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2014 18:15

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

Ik heb daarnet van Max Factor de Wilde Mega Volume (eerst zien, dan geloven) waterproof gekocht. Dat is de lichtgroene met een apart ( iets voor jou Wickie?) borsteltje. Bijna alle vakjes waren leeg van MF en er stond oa 1 gewone groene dus ik balen. Keek ik later achter me, stond die tussen de Maybelline dus ik :smile: .

Trouwens die Clump Defy van MF gaat binnenkort uit het assortiment bij Etos. Ben niet zo op de hoogte op beautygebied wat nieuw is, maar deze leek me vrij nieuw. Dat is die niet denk ik anders halen ze het niet eruit.


Zag er een aantal van Miss Sporty die me ook goed leken, maar ja niet zulke goede ervaringen met dat merk dus toch maar niet gegokt. Ik had daarnet de Better Than False Lashes van Catrice opgedaan, maar heb spijt van die aankoop. Wat een rukding zeg, echt 10x niks, droogt ontzettend snel uit en korrelde ook nog eens enorm wat resulteerde in korreltjes in en onder mijn oog. Ik pak altijd de achterste uit het schap dus de kans dat deze continu geopend is is klein denk ik.
Iemand ook deze ervaring met dat ding?
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2014 19:19

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

Wickie, heb even gekeken en het lijkt mij ook wel mooi. Die aqua en blauwe daarentegen niet, valt teveel op. Vroeger droeg wel een blauwe, zo onnatuurlijk!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Jul 2014 21:53

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

Hij is heel subtiel van kleur idd!
30-04-2017
<<

Anoniem273

Bericht 13 Jul 2014 10:06

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

False. Niet falsh.
:nopompom:
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 13 Jul 2014 10:17

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

Ik vind de Guerlain Cils d'Enfer Waterproof Mascara erg goed. Separeert de wimpers goed en maakt ze mooi lang. Hij is alleen wel een beetje prijzig.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jul 2014 13:44

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

Aziraphale schreef:False. Niet falsh.
:nopompom:



Klopt idd, stom zeg!
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jul 2014 20:16

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

Ik heb ook nog de False Lash Effect Waterproof mascara van Max Factor gekocht en nu maar hopen dat die zijn naam waarmaakt.
<<

Anoniem91

Bericht 16 Jul 2014 23:20

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

<<

caribbeanlover

Bericht 17 Jul 2014 09:00

Re: Welke mascara geeft een goed falsh effect?

Apart borsteltje, hopelijk werkt het goed.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers