Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 03 Jul 2014 20:18

Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Deze vraag zal hier vaker gesteld zijn maar ik kon niets vinden. Het duurt nog even voordat ze 1 jaar wordt ( 23 augustus ) maar ben me alvast een beetje aan het oriënteren wat we voor haar gaan kopen. Voor een 2e is het veel moeilijker want eigenlijk hebben we alles al in huis ( speelgoed, loopauto, 3 wieler enz. ) Iemand die nog leuke ideeën heeft?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Jul 2014 20:21

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Zandbak?
R. 2013
D. 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Jul 2014 20:22

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Zwembadje? Eigen stoeltje? Groot speelkleed?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem83

Bericht 03 Jul 2014 20:27

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Pop met zacht lijfje en een buggy, fisher price theeserviesje, pannetjes met lepels en snijfruit/groente, little people en een ballenboom van vtech (helaas niet meer verkrijgbaar) waren hier een hit van 1 t/m 2 jaar.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 03 Jul 2014 20:32

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Het nadeel vind ik ook dat de oudste er dan mee gaat spelen, met de cadeaus, tenminste is hier wel zo.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 03 Jul 2014 20:35

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

zandbak hebben we, speelkleed hebben we. Een eigen stoeltje is een goed idee trouwens
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Fiene

Bericht 03 Jul 2014 20:36

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

N kreeg een hobbelpaard en dat is een grote hit. Ik meen via de website hobbelpaarden.nl
<<

Anoniem112

Bericht 03 Jul 2014 21:16

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Annemie schreef:Het nadeel vind ik ook dat de oudste er dan mee gaat spelen, met de cadeaus, tenminste is hier wel zo.

Waarom zie je dit als nadeel?? Ik zie t juist als voordeel, beide kinderen hebben er dan wat aan.
Als het speelgoed wat we hebben mogen ze beide mee spelen, zou wat wezen als je alles apart moet houden zeg
<<

Anoniem57

Bericht 03 Jul 2014 21:17

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Wij hebben een eigen stoeltje gegeven en de box weggedaan en een expedit kastje gegeven om het speelgoed in te doen.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 03 Jul 2014 21:22

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Annemijn schreef:
Annemie schreef:Het nadeel vind ik ook dat de oudste er dan mee gaat spelen, met de cadeaus, tenminste is hier wel zo.

Waarom zie je dit als nadeel?? Ik zie t juist als voordeel, beide kinderen hebben er dan wat aan.
Als het speelgoed wat we hebben mogen ze beide mee spelen, zou wat wezen als je alles apart moet houden zeg


Omdat tegen die tijd de jongste er mee kan spelen het misschien al wel kapot is, terwijl het eigenlijk voor de jongste was.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 03 Jul 2014 21:39

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Pianootje, trommel, loopkarretje, iets van V-tech en als ze alles al heeft een knuffel van Bumba, Teletubbies of iets wat ze leuk vindt en het geld wat je overhoudt naar de spaarrekening. Een kind van 1 maak je blijer met het inpakpapier dan het cadeau zelf ;).
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 03 Jul 2014 21:44

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Watertafel, puzzels, boekjes.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem111

Bericht 03 Jul 2014 21:48

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

SDL schreef:Pianootje, trommel, loopkarretje, iets van V-tech en als ze alles al heeft een knuffel van Bumba, Teletubbies of iets wat ze leuk vindt en het geld wat je overhoudt naar de spaarrekening. Een kind van 1 maak je blijer met het inpakpapier dan het cadeau zelf ;).

Precies om die reden snap ik niet zo goed waarom je perse een cadeau zou willen geven als je er zo hard over na moet denken omdat de kleine eigenlijk alles al heeft. Een kind van 1 beseft het hele jarig zijn toch niet.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 04 Jul 2014 04:35

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Ik zou voor een eigen, mooie pop gaan. Bijvoorbeeld van het merk Corolle. Natuurlijk kan de oudste er ook heus mee spelen, maar zo blijft het wel de jongste haar eerste, eigen pop. Mijn zusjes en ik hadden ook allemaal een eigen pop, ondanka dat we onderling ruilden. Mijn dochter speelt nu met die van mij. Toch leuk om zoiets later aan je dochter mee te kunnen geven.
<<

Anoniem97

Bericht 04 Jul 2014 06:25

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Pop, poppenwagen, poppenspullen, regenboog van grimm, schommel, zandbak of spullen voor de zandbak, glijbaan, trampoline, kleding of cadeaubonnen, puzzels, boeken, playmobil 123, little people, speeltent, houten blokken, duplo,kapla.. euhm... skippydier, houten doktersset..
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 04 Jul 2014 07:29

Re: Wat voor cadeau 1e verjaardag dochter?

Pitufo schreef:
SDL schreef:Pianootje, trommel, loopkarretje, iets van V-tech en als ze alles al heeft een knuffel van Bumba, Teletubbies of iets wat ze leuk vindt en het geld wat je overhoudt naar de spaarrekening. Een kind van 1 maak je blijer met het inpakpapier dan het cadeau zelf ;).

Precies om die reden snap ik niet zo goed waarom je perse een cadeau zou willen geven als je er zo hard over na moet denken omdat de kleine eigenlijk alles al heeft. Een kind van 1 beseft het hele jarig zijn toch niet.


Dat weet ik ook wel. Het hoeft ook geen groot cadeau te zijn. Maar helemaal niks geven doen we ook niet.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron