Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nuna pepp luxx of maclaren techno

<<

Sunny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 11 Sep 2013 10:06

Bericht 03 Jul 2014 19:13

Nuna pepp luxx of maclaren techno

Wie kan mij overtuigen? Ik weet dat er hier meerdere een nuna pepp hebben.

Wij zijn op zoek naar een buggy die grotendeels de kinderwagen zal vervangen. Een goede buggy is dan ook bekangrijk voor ons. We wonen in een klein dorpje achteraf en moeten dus voor alles de auto pakken. De wandelwagen is een heel groot lomp ding om steeds in en uit de auto te moeten tillen.

We zijn al eens in de winkel geweest en daar raden ze deze buggy's aan. Na enkele weken twijfelen zijn we er nog steeds niet uit. We zien bij beide voordelen en nadelen. Iemand die ons kan overtuigen?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 03 Jul 2014 19:27

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Hier de normale Nuna Pepp en een grote aanrader. Nooit geen spijt gehad en serieus onze beste aankoop sinds de geboorte van onze zoon. We gebruiken hem nu nog steeds :yes:

Toevallig heb ik gister naar de Luxx versie gekeken omdat ik die tegenkwam ergens op een site. Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar als die al wat ouder is zie ik persoonlijk geen meerwaarde aan de Luxx versie. Ik schrok echt van het prijsverschil van de oude en de nieuwe versie in vergelijking met wat er verbeterd is.
Mocht je kindje jong zijn is de Luxx versie misschien wel beter omdat je daar een extra voetensteuntje hebt voor de korte pootjes :thumbup: Mijn zoontje zijn benen staken in het begin gewoon vooruit en hij had dus geen ondersteuning.
Afbeelding
<<

Sunny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 11 Sep 2013 10:06

Bericht 03 Jul 2014 19:31

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Ze is bijna 7 maanden dus het verlengde voetenstuk is wel erg makkelijk.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 03 Jul 2014 19:33

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Dan is de Luxx versie inderdaad prettiger :ja:
Afbeelding
<<

Anoniem234

Bericht 03 Jul 2014 19:35

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Hier ook een nuna pepp fan! Heel fijn, heerlijke buggy met sturen ook.
<<

Sunny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 11 Sep 2013 10:06

Bericht 03 Jul 2014 19:43

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Zijn er ook maclaren gebruikers?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 03 Jul 2014 19:58

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Sunny schreef:Zijn er ook maclaren gebruikers?


Nee, haha :angel:
Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 03 Jul 2014 20:26

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Ik vind de Nuna Pepp super, al zit ze ook hier niet helemaal recht in maar goed. Ik heb mijn kinderwagen, maxi cosi mura (vreselijk ding) weggedaan omdat ik hem zo beu was, te groot/ te schuin zitten etc. De Nuna Pepp rijdt onwijs soepel, met 1 vinger te besturen. Alleen zit ook hier N niet helemaal recht in maar dat bestaat ook gewoon niet lijkt wel. Ik heb er geen seconde spijt van gehad.
<<

Anoniem186

Bericht 03 Jul 2014 21:18

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Hier ook de nuna pepp. Destijds voor m'n dochter gekocht en nu zit m'n zoon er in. Echt een super fijne buggy!
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 03 Jul 2014 22:11

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Hier een maclaren, maar dan de quest. Deze bevalt ons super. Heb in de winkel ook gelopen met andere buggy's maar de maclaren buggy's bevielen het best. Volgens mij hebben wij niet voor de techno gekozen omdat deze zwaarder is dan de quest maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.
<<

Anoniem275

Bericht 03 Jul 2014 23:58

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Wij hebben een maclaren, maar welk type weet ik niet.
Bevalt goed.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 04 Jul 2014 06:05

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Wij hebben hier een maclaren van ruim 10 jaar oud en hij is nog steeds erg fijn (alhoewel, hij begint nu toch wel te slijten).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 04 Jul 2014 08:43

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Hier nog een Nuna fan! Plat in te klappen, licht, met een vinger te besturen. Ideaal.
<<

Anoniem134

Bericht 04 Jul 2014 08:59

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Balloon schreef:Hier nog een Nuna fan! Plat in te klappen, licht, met een vinger te besturen. Ideaal.


En hier nog 1...
<<

Anoniem193

Bericht 04 Jul 2014 09:05

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Wij hebben de maxicosi Mila. Die vind ik erg fijn. Heel soms zit de jongste er nog in met zijn 16 kilo en dat gaat ook prima.
<<

Anoniem275

Bericht 04 Jul 2014 09:15

Re: Nuna pepp luxx of maclaren techno

Ik schrik wel van die prijzen zeg!
Nuna pepp lijkt me wel fijn omdat je een ronde duwstang hebt, dat stuurt wel fijn natuurlijk.
Wij hebben destijds een buggy via marktplaats gekocht..

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin