Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

<<

Anoniem166

Bericht 03 Jul 2014 08:37

Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Wij gaan komende week kamperen in Zeeland. Nou lijkt de weersvoorspelling niet heel geweldig met toch regelmatig regen. We hebben niet een hele grote tent (en een kind met een nog erg korte concentratieboog), dus uren knutselen in de tent is niet echt een optie.

Ik ben daarom op zoek naar wat leuke activiteiten op Walcheren. Wat is er leuk om te doen met een kind van 2? Waar kun je bijvoorbeeld leuk zwemmen? Is er ergens een leuke (deels) overdekte speeltuin? En waar zijn de kindvriendelijke restaurants?
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 04 Jul 2014 12:53

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Bambini in Vlissingen. Mini mundi, zwembad in goes of domburg, vierlinden?! In goes. In Vlissingen rijd een zonnetreintje.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 04 Jul 2014 12:54

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Mexicaan in Vrouwenpolder is een speel gedeelte voor kinderen erg leuk.

Ik weet niet in welke plaats je zit?
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 04 Jul 2014 13:25

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

In domburg heb je ook een park van roompot en daar kan je misschien ook binnen zwemmen? Ook heb je op het strand van domburg diverse speeltoestellen staan waar de kindjes kunnen spelen. Bij zoutelande zit er een kleintje bij het centrum bovenop de duinen. Eten misschien bij pannenkoekenrestaurant Vierlinden in Domburg. En je zou eens kunnen kijken bij het Arsenaal in Vlissingen (even zoeken naar een kortingscode want die heb je regelmatig) of bij Neeltje Jans (is volgens mij ook een deel binnen.) Ook ben ik een keer bij een vlindertuin/reptielentuin o.i.d. geweest toen we richting domburg/zoutelande gingen. Misschien ook leuk voor de kleine.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 04 Jul 2014 13:47

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Dan zou ik voor de pannenkoeken bakker in oostkapelle gaan. heb je ook een leuke speelzolder voor de kids. Je kan er zelf boven eten ook. En met de muntjes bij de pannekoek mag ze in het winkeltje wat kopen. ipv vierwegen in domburg.

Je kan zoveel doen in Zeeland!
<<

Anoniem112

Bericht 04 Jul 2014 15:02

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Wij wonen er!!

Overdekt leuk:
Bambini speelcircus in Vlissingen
Zwembad t vrijburgbad in Vlissingen (zwembad in Domburg is niet zo leuk)
Pannenkoekenbakker in oostkapelle

Openlucht en gedeeltelijk overdekt is de molen jonge Johannes in Serooskerke echt een aanrader!! Je betaald hier geen entree ofzo

Ook leuk en groot gedeelte overdekte speeltuin is T klokuus in S heer Arendskerke
Vier linde in Goes ook leuk, ook gedeelte overdekt.

Ook in kamperland zit een leuke speelgelegenheid 5 star farm ook groot gedeelte overdekt.

In vrouwenpolder op het strand (breezand) staat een groot speelschip.

Het arsenaal zou ik nog niet doen met je dochtertje, is veel over piraten enzo, best spannend dus.
<<

Anoniem166

Bericht 04 Jul 2014 19:43

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Bedankt voor jullie tips. Hier kan ik wel wat mee.
De weersvoorspelling is helaas alleen maar slechter geworden, hopelijk valt de regen in één dikke bui en niet in lang gemiezer de hele dag.
<<

Anoniem112

Bericht 04 Jul 2014 19:52

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Sanne heeel vaak komen we er hier op Walcheren er heel goed af met het weer! Het heeft hier al weken niet geregend en elke dag zon!

De tips die ik je gaf zijn ook heel veel overdekt!
<<

Anoniem112

Bericht 04 Jul 2014 19:52

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Waar zitten jullie?
<<

Anoniem166

Bericht 04 Jul 2014 19:56

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

We zitten vlakbij Aagtekerke. Op weer.nl lijkt het behoorlijk regenachtig, maar misschien valt het inderdaad wel mee. Ik vind het ook goed om af en toe wat te doen wat overdekt is, maar dat vind ik wel jammer van het weekje kamperen, dan ben ik liever buiten. Hopelijk inderdaad lekker wat zon.
<<

Anoniem112

Bericht 04 Jul 2014 20:33

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Ik hoop dat t droog is voor jullie
Laatst gewijzigd door Anoniem112 op 15 Jul 2014 08:25, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem112

Bericht 06 Jul 2014 09:32

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Weet niet of je er al bent maar gisteren was t weer best heeel goed! :yes:
<<

Anoniem166

Bericht 06 Jul 2014 10:19

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Ja, overdag zijn we echt richting een blauwe lucht gereden. Kwamen eind van de middag aan, nog lekker even kunnen genieten van het weer. Gisteravond en vannacht heeft het wel heel veel geregend, tent blijkt niet meer waterdicht te zijn (ook fijn), maar nu is het droog. We gaan even een stuk fietsen (tegen de wind in).
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 06 Jul 2014 11:33

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

ow dat is altijd jammer als de tent doorlekt! Ik woon zelf bij goes in de buurt.

in serooskerke zit de jonge Johannes een molen met leuke speeltuin.Het binnengedeelte ken ik niet maar toegang is gratis.Misschien iets om vandaar nog heen te fietsen!
<<

Anoniem112

Bericht 06 Jul 2014 13:42

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Jammer van de tent.. Vooralsnog is het nu alweer de hele dag droog!
<<

Anoniem166

Bericht 06 Jul 2014 14:36

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Haha, we zitten maar een paar kilometer van elkaar vandaan en wij zitten in de regen. Sinds een uur ongeveer, dus misschien begon het na je bericht ook gelijk te regenen :smile:
<<

Anoniem112

Bericht 06 Jul 2014 14:42

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Sanne schreef:Haha, we zitten maar een paar kilometer van elkaar vandaan en wij zitten in de regen. Sinds een uur ongeveer, dus misschien begon het na je bericht ook gelijk te regenen :smile:

Ja het begon daarna te plenzen... Hahah
<<

Anoniem112

Bericht 06 Jul 2014 14:43

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Sanne schreef:Haha, we zitten maar een paar kilometer van elkaar vandaan en wij zitten in de regen. Sinds een uur ongeveer, dus misschien begon het na je bericht ook gelijk te regenen :smile:

Ja het begon daarna te plenzen... Hahah

Op welke camping zitten jullie?
<<

Anoniem166

Bericht 06 Jul 2014 14:51

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

We zitten op De O.osthoek, kleine boerencamping.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 06 Jul 2014 15:08

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Wat zonde Sanne. Ik hoop dat jullie evengoed lekker genieten.
Afbeelding
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 07 Jul 2014 11:27

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

En vandaag heb je mooi weer!
<<

Anoniem112

Bericht 09 Jul 2014 13:42

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Oh Sanne ik moet zo aan jullie denken... Wat een weer nu al twee dagen...
<<

Anoniem166

Bericht 09 Jul 2014 17:02

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Pff, ja, we balen best wel. We hebben het koud, alles is klam, we kunnen niets buiten doen en die binnenspeelgelegenheden zijn we ook wel een beetje zat nu. We zijn zojuist weer terug bij de tent na een middag in een binnenspeeltuin. We zitten met de jassen aan, de tent klappert van de keiharde wind. Echt jammer dit, zeker omdat we maar een weekje weg zijn en we alweer naar huis gaan als het weer wat beter wordt zaterdag.
Volgens mij regent het morgen niet en hopelijk is het dan ook niet meer zo koud.
<<

Anoniem112

Bericht 09 Jul 2014 18:02

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

..
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 28 Jul 2014 20:52

Re: Tips Zeeland (Walcheren) met kind van 2

Annemijn: bedankt voor je tip van de pannenkoekenbakker in Oostkapelle. Wij lagen afgelopen zaterdag met ons schip bij de sluis van Hansweert en zijn toen daar wezen eten. Hebben er heel lekker gegeten en de oudste heeft lekker gespeeld :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron