Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonnebrandcreme

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 02 Jul 2014 22:06

Zonnebrandcreme

Welke zonnebrandcreme gebruiken jullie en welke zouden jullie aanraden? Hoe vaak smeren jullie? Herhaal je het vaak? Of is dat niet nodig? Welke factor gebruik je?

Ik heb zelf een heel lichte huid, dus begin vaak met factor 50 of 30 en pas als mijn huid veel zon heeft gezien ga ik over op factor 20. (als ik niet de hele dag in de zon ga). Daarnaast ben ik zelf heel allergisch aangelegd, dus gebruik ik als zonnebrand Vichy of een ander duur merk en dan hoef ik eigenlijk maar 1 of 2 keer in te smeren en dan blijft het de hele dag zitten.

Nu wil ik graag over op een andere (goedkopere) variant en ik was vandaag bij de Action en zag daar een zonnebrand van een paar euro. Dan denk ik meteen "Dat kan toch niks zijn?" Wat is jullie ervaring?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 02 Jul 2014 22:10

Re: Zonnebrandcreme

Ik gebruik factor 30 van Lovea, omdat daar minerale filters in zitten zonder dat het een hele witte waas achterlaat. Fijne is ook dat het meteen beschermt zodra je bent ingesmeerd en je het in principe ook minder vaak hoeft te herhalen. Ik smeer over het algemeen maar 1x per dag. Tenzij ik de hele dag in de volle zon zou lopen, maar dat doe ik sowieso niet. Goedkoop is het niet, een euro of vijftien geloof ik voor een flesje, maar je doet er wel flink lang mee.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 03 Jul 2014 08:30

Re: Zonnebrandcreme

Ik smeer factor 20 van Vision. Doe ik al jaren want ik ben super tevreden over dat spul. Voor ons zoontje heb ik de mouse in factor 30. Heerlijk spul om te smeren ook en zijn eczeem huid geeft er geen reactie op.
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jul 2014 09:09

Re: Zonnebrandcreme

Ik heb altijd goedkope van Zeeman, Action of Lidl. Prima spul.
<<

Jip

Bericht 03 Jul 2014 09:23

Re: Zonnebrandcreme

Factor 30van vision. Ben er alleen Windsors achter dat ie heel vies smaakt. Ik plens water in mijn gezicht bij sport wedstrijden en dan loopt het van je gezicht weleens je mond in. Jakkie!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 03 Jul 2014 09:31

Re: Zonnebrandcreme

Ik gebruik op mijn lichaam meestal een zonnebrand van nivea met een hoge factor, meestal 30 en gebruik voor mijn gezicht een dagcrème van louis widmer met factor 50. Voor de kinderen gebruik ik p20 factor 50.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem65

Bericht 03 Jul 2014 09:32

Re: Zonnebrandcreme

Voor mijn gezicht Biodermal (factor 30), omdat ik een heel gevoelige huid heb. Ik krijg daar geen pukkels van. En mijn gewone dagcreme (Shiseido) heeft factor 15. Voor mijn lichaam maar net wat er in de aanbieding is. Nu heb ik een spray van L'Oreal (ik geloof factor 20). Biodermal vind ik ook wel heel fijn maar ook wel erg duur. Ik verbrand nauwelijks dus moet mezelf echt dwingen me in te smeren.
<<

Anoniem147

Bericht 03 Jul 2014 10:13

Re: Zonnebrandcreme

Ik gebruik elk jaar wat anders.

Afgelopen jaar had ik die doorzichtige van ROC en daar ook een gezichtstube van.

Het jaar daarvoor die deo-achtige bussen van 'L oreal.

Dit jaar wil ik gaan voor Korres, die is vaak vegan of voor 98% natuurlijk. Ze hebben ook lekkere lekkere geurtjes. (Zoals walnoot/kokos of Yoghurt of Shea butter). Ook kun je kiezen tussen olie of creme. En allerlei factors (van 10 tot 50)

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem87

Bericht 03 Jul 2014 10:21

Re: Zonnebrandcreme

Vision, lekker makkelijk maar één keer insmeren!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Jul 2014 11:49

Re: Zonnebrandcreme

Dit jaar heb ik Biodermal gekocht, factor 30 en factor 50.
Ik koop altijd een zonder parfum ed omdat mijn zonneallergie door parfum heftiger wordt.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers