Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gastoudervraagje

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 03 Jul 2014 19:20

Re: Gastoudervraagje

Ik ben het eens met Studiebol. Als ik moet tanken, zit N. ook gewoon even in de auto en moet ik binnen betalen. Ik doe dan gewoon de auto op slot.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Jul 2014 19:24

Re: Gastoudervraagje

Ig-Nore schreef:
Lejow schreef:Nou sorry hoor, ik vind iemand gelijk nonchalant noemen in dit geval echt overdreven.
l.



Mwoah, misschien had ze nog 10 minuten langer kunnen staan kletsen. Dat weet je niet.


Ik zou het niet kunnen waarderen dat mijn kind ergens in bed ligt, en de go naar de school is om de andere kinderen op te halen. Wanneer ze nu al even blijft kletsen, wie weet blijft ze dan ook op het schoolplein nog even hangen om met de andere moeders te praten.

Dat je dit als ouder zijnde doet, vind ik een ander verhaal. Stel dat mijn oudste naar de basisschool hier iets verderop zou gaan, had ik hem ook in bed laten liggen. Ik schat dan de situatie in, en wellicht heeft de go daar een andere visie op. Dat risico neem ik niet, of ik moet de go heel erg vertrouwen.


Ja, misschien dit, misschien dat...
Dat is toch niet gebeurd?
<<

Anoniem112

Bericht 03 Jul 2014 19:43

Re: Gastoudervraagje

Ik heb geen ervaringen met een gastouder maar het lijkt mij dat een gastouder professioneel moet zijn.

als je als moeder je kind even in de auto laat zitten of op bed laat liggen als je andere kinderen naar school brengt lijkt mij heel ander dan dat je dat als gastouder doet... Je hebt dan immers de verantwoording over andermans kinderen, je hoort je professioneel op te stellen en het lijkt mij niet dat je dan zo gemakkelijk de kinderen zonder toezicht laat.

Aimee ik geef je dus groot gelijk dat dit je niet lekker zit.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 03 Jul 2014 20:01

Re: Gastoudervraagje

Lejow schreef:
Ig-Nore schreef:
Lejow schreef:Nou sorry hoor, ik vind iemand gelijk nonchalant noemen in dit geval echt overdreven.
l.



Mwoah, misschien had ze nog 10 minuten langer kunnen staan kletsen. Dat weet je niet.


Ik zou het niet kunnen waarderen dat mijn kind ergens in bed ligt, en de go naar de school is om de andere kinderen op te halen. Wanneer ze nu al even blijft kletsen, wie weet blijft ze dan ook op het schoolplein nog even hangen om met de andere moeders te praten.

Dat je dit als ouder zijnde doet, vind ik een ander verhaal. Stel dat mijn oudste naar de basisschool hier iets verderop zou gaan, had ik hem ook in bed laten liggen. Ik schat dan de situatie in, en wellicht heeft de go daar een andere visie op. Dat risico neem ik niet, of ik moet de go heel erg vertrouwen.


Ja, misschien dit, misschien dat...
Dat is toch niet gebeurd?


Nou inderdaad...
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers