Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Antirimpel bh

<<

Anoniem65

Bericht 02 Jul 2014 12:43

Antirimpel bh

Weten jullie dan wat ik bedoel? Zo'n ding wat je 's nachts draagt om rimpels te voorkomen. Ik stoor me er zo aan. Vroeger trokken ze gedurende de dag weg maar tegenwoordig nauwelijks meer. Het is wel een stuk erger als ik op mijn zij heb geslapen. Maar rugslapen vind ik echt niet fijn en dan ga ik snurken...
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 02 Jul 2014 13:19

Re: Antirimpel bh

Ik denk dat je dit bedoelt?

https://www.decollette.nl/
<<

Anoniem65

Bericht 02 Jul 2014 13:26

Re: Antirimpel bh

Joan schreef:Ik denk dat je dit bedoelt?

https://www.decollette.nl/

Ja zo iets! Ik vind het alleen wel duur om aan te schaffen als het niet werkt.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 02 Jul 2014 13:31

Re: Antirimpel bh

Zelf slaap ik altijd met een cilindervorming kussentje. Ik ben een buikslaper dus wanneer ik zo half op m'n zij/half op m'n buik ligt, nouja dan wordt er het één en ander geplet en dat ligt niet lekker. Met zo'n kussentje ligt het echt een stuk fijner en ik heb zelf het idee dat dat een beetje op hetzelfde neerkomt dat zo'n harnasgeval. Het gaat er namelijk om dat je die huid niet helemaal naar elkaar toe duwt en met zo'n kussentje voorkom je dat ook. Misschien zou je dat eerst kunnen proberen? Mijn kussentje was nog geen 5 euro bij de Xenos.
<<

Anoniem65

Bericht 02 Jul 2014 13:39

Re: Antirimpel bh

Dank je voor de tip! Dan ga ik dat eerst eens proberen!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers