Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forumster-lijstje!

<<

Anoniem 52

Bericht 02 Jul 2014 12:16

Forumster-lijstje!

It's been a while....

Wie vind je grappigste? :banaan:
Wie vind je de wijste? :good:
Wie vind je de schattigste? :love:
Wie past totaal niet in jouw team? :thumbdown:
Wie is het drukst? :bounce:
Wie vind je het liefst? :heart:
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? :redface:
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? :popcorn:
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? :snik:
<<

Anoniem222

Bericht 02 Jul 2014 12:17

Re: Forumster-lijstje!

HAHA dit is echt toevallig. Ik dacht er toevallig gister aan dat we dat al lang niet gehad hebben. Hebben Exo, Joan en jij afgesproken wat topics te openen ofzo? :P
<<

Anoniem222

Bericht 02 Jul 2014 12:30

Re: Forumster-lijstje!

Wie vind je grappigste? :banaan: Hmm ik vind heel veel mensen grappig! June is heel grappig, Zero is grappig. Oh en Jules is ook heel droog.
Wie vind je de wijste? :good: Caro en Happinaz. Ik mis Happinaz!
Wie vind je de schattigste? :love: Marni mijn kleine boterbloempje en Lavendel.
Wie past totaal niet in jouw team? :thumbdown: Iedereen past in mijn team, je hebt altijd iemand nodig om op te zeiken.
Wie is het drukst? :bounce: Haha irl sowieso Marni. Op het forum valt het allemaal wel mee toch? En bedoelen we dan druk als in een drukke persoonlijkheid of een drukke agenda?
Wie vind je het liefst? :heart: Zero en Zora zijn heel lief. Oh en Lady!
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? :redface: Niemand eigenlijk! Ik ben heel gelukkig :-) en heel blij voor iedereen die leuke dingen in zijn leven heeft! Oke, toch wel! Op Poubelle dat ze zoveel discipline heeft.
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? :popcorn: Sowieso heel graag met Zora, de bitterballen en eigenlijk verder iedereen wel.
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? :snik: Ehmmm weet ik niet. Dat zou dan iemand moeten zijn waarvan ik de reacties graag lees en irl of op fb geen contact mee heb. Even nadenken!
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 03 Jul 2014 09:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem187

Bericht 02 Jul 2014 12:43

Re: Forumster-lijstje!

Leuk lijstje! Zal hem straks invullen. Moet er natuurlijk wel goed over nadenken en alle opties goed bekijken en goed overdenken. En dat is niet niks, met zoveel leuke forumsters!
<<

Anoniem187

Bericht 02 Jul 2014 12:44

Re: Forumster-lijstje!

Wat een rare zin weer van mij. Forummen via mijn mobiel is geen succes.
<<

Anoniem147

Bericht 02 Jul 2014 17:50

Re: Forumster-lijstje!

Wie vind je grappigste? :banaan: Die vind ik ook moeilijk, lach vaker om opmerkingen in het algemeen. Daar hangt niet perse een bepaalde forumster aan.
Wie vind je de wijste? :good: Ook Caro. Zo volwassen en verstandig, doordacht, fijn om reacties van te lezen. Forummamma :heart:
Wie vind je de schattigste? :love: Poubelleke ondanks dat ze zo'n stoere chick uitstraling heeft vind en gewoon zegt wat ze vind, vind ik haar gewoon heel erg lief.
Wie past totaal niet in jouw team? :thumbdown: Iemand die binnen het 'kadertje' van kleur blauw valt bij Insight haha. Het tegenovergestelde van Sunshine Yellow (that's me). Al is mijn vriend ook een echte blauwe.. Dus het zegt misschien ook wel niets.
Wie is het drukst? :bounce: Ja doei, dat is echt wel Toeter. En dan heb ik het niet perse over druk qua praten, maar volgens mij heeft zijn nooit rust in haar bil :dance:
Wie vind je het liefst? :heart: Harrison. Door haar ben ik biseksueel geworden :^^: Mijn mopsieflopsie (is er al iemand aan het kotsen haha). En Carrie heeft de liefste uitstraling van het hele forum. Zo'n vriendelijke en lief gezicht :ja:
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? :redface: op Jules! Echt die km's die zij maakt met hardlopen en op welk tijdstip ze begint met rennen. Een en al respect, diep respect... Ik zou het ook willen maar ben gewoon te sloom.
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? :popcorn: De bitterballen tot we vallen :bounce:
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? :snik: Jans want ik vind haar kijk op gezond eten leuk en leerzaam.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Jul 2014 18:09

Re: Forumster-lijstje!

[quote="Bazinga"]It's been a while....

Wie vind je grappigste? :banaan: Ik vind Bazinga regelmatig grappig, en June ook. Oh en Zero natuurlijk!
Wie vind je de wijste? :good: Cotton, die weet echt overal een antwoord op.
Wie vind je de schattigste? :love: Carool en Happinaz
Wie past totaal niet in jouw team? :thumbdown: Ik ben volgens mij vrij makkelijk in de omgang, dus zal met iedereen wel door één deur kunnen. Maar de hele negatieve mensen laat ik liever links liggen, ik hou niet van negatief gedoe.
Wie is het drukst? :bounce: Bazinga
Wie vind je het liefst? :heart: Exo is heel lief, en Joan ook!
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? :redface: Op niemand, al zou ik best eens willen ruilen met sommigen. Bijvoorbeeld met een Zero of Marin, op een dag dat zij als bruidsfotograaf werken. Of met één van de zwangere forumsters, om te voelen hoe het voelt om zwanger te zijn. Haha!
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? :popcorn: Met Toet en/of Marni, dat lijkt me echt gezellig!
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? :snik: Lastig, de meeste forumsters die ik heel leuk vind spreek ik ook wel naast het forum.. Euhm, ik mis Artemis nog steeds heel erg, ik kon haar reacties altijd heel erg waarderen, maar die is al weg dus dat is ook niet echt een antwoord op deze vraag.

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 02 Jul 2014 22:08

Re: Forumster-lijstje!

Ik ben weer allemaal mensen vergeten! Super stom.
<<

Anoniem156

Bericht 02 Jul 2014 23:28

Re: Forumster-lijstje!

It's been a while....

Wie vind je grappigste? :banaan: June, zo'n lekkere droogkloot

Wie vind je de wijste? :good: Caro en Zora geeft ook vaak wijze antwoorden

Wie vind je de schattigste? :love: Elliott en Pippa hebben een schattig hoofd

Wie past totaal niet in jouw team? :thumbdown: Ik kan nu niemand zo bedenken maar er zullen hier genoeg mensen komen waar ik geen klik mee heb.

Wie is het drukst? :bounce: Marni! En Toet!

Wie vind je het liefst? :heart: Marni, Harri en Zora. En Lavendel.

Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? :redface: Op Jans en Jules ondat ze zulke lekkere gerechten kunnen bedenken.

Met wie zou jij wel een avondje uit willen? :popcorn: De bitterballen want het is lang geleden dat we een avond hebben gevorreld. En met Lady lijkt me ook heel tof!

Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? :snik: ehmm ik denk
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jul 2014 08:29

Re: Forumster-lijstje!

Haha jippie ik heb een schattig hoofd!

♥♥
<<

Anoniem86

Bericht 03 Jul 2014 08:51

Re: Forumster-lijstje!

Elliot schreef:Haha jippie ik heb een schattig hoofd!


Wij samen haha!
<<

Zero

Bericht 03 Jul 2014 13:12

Re: Forumster-lijstje!

Wie vind je grappigste? :banaan:
Oh poeh zeg. Ik ben de laatste tijd niet echt in een dijenkletser mood, maar ik kan altijd lachen om jou, Bazzie.

Wie vind je de wijste? :good: Susan, ze heeft een politiek correcte vibe over zich. En Caro vind ik ook altijd goede adviezen geven.
Wie vind je de schattigste? :love: Elliot, June, Snoes, Zora - dat zijn allemaal van die fluffies!
Wie past totaal niet in jouw team? :thumbdown: Iedereen past in mijn team. Zolang je je maar aan mijn regels houd :face:
Wie is het drukst? :bounce: Hoe druk? Als in - kletst te veel?
Wie vind je het liefst? :heart: D'n Ibbel, die kan volgens mij niet eens gemeen zijn
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? :redface: Iedereen die gaat trouwen, ik wil ook trouwen!!!
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? :popcorn: Oreo is inmiddels wel een mattie van me geworden, en Weetjewel en Bliss lijken me ook hele leuke meiden.
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? :snik:CBL en Zure Mat. Ze brengen leven in de brouwerij :popcorn:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Jul 2014 21:46

Re: Forumster-lijstje!

Haha nou jongens ik bloos serieus een beetje :) Cuties!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Jul 2014 22:03

Re: Forumster-lijstje!

Wie vind je grappigste? :banaan: Jij Bazinga. En Pompoen.
Wie vind je de wijste? :good: Iedereen heeft zijn eigen wijsheid gebied!
Wie vind je de schattigste? :love: Pippa heeft zo'n lief gezicht vind ik
Wie past totaal niet in jouw team? :thumbdown: Ik weet zelf niet zo goed hoe mijn team er uit ziet.. Ik denk Rapa Nui. Niet onaardig bedoeld, ze heeft veel goede adviezen en tips maar onze werelden liggen ver uit elkaar.
Wie is het drukst? :bounce: Bazinga.
Wie vind je het liefst? :heart: Mijn voorjaar2013 cluppie :love:
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? :redface: Niet op specifiek iemand. Ik zou wel zo knap als Carrie willen zijn!
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? :popcorn: Elliot en Exo
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? :snik: Het meest? Hmm lastig! Ik denk sowieso alle bovengenoemde!
R. 2013
D. 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 04 Jul 2014 09:49

Re: Forumster-lijstje!

Bazinga schreef:It's been a while....

Wie vind je grappigste? :banaan: Marni. Zij heeft de leukste opmerkingen. :)
Wie vind je de wijste? :good: June
Wie vind je de schattigste? :love: Marni. Jij bent zo lekker kinderlijk volwassen, houden zo!
Wie past totaal niet in jouw team? :thumbdown: Dat zijn er een aantal, maar ik vind dat niet zo nodig om hier te benoemen.
Wie is het drukst? :bounce: Toetertje
Wie vind je het liefst? :heart: Bliss, AnnaK, Parel, Harri, Kiek, Caro, Marni, Lara
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? :redface: Urban Naked: beauuty, slank, hip én moeder in een. En de dames die zo makkelijk puur en gezond kunnen eten.
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? :popcorn: Ik wil de Utrecht borrel meeting graag weer eens over doen. En dan mét Miss Rood!
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? :snik: Bovengenoemenden. En waarom is Jans weg? Echt jammer! Van Marley vind ij het ook jammer.
Laatst gewijzigd door Lady op 08 Jul 2014 22:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jul 2014 09:54

Re: Forumster-lijstje!

Lady, Jans is er toch nog gewoon?

♥♥
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 04 Jul 2014 10:33

Re: Forumster-lijstje!

Wie vind je grappigste? Carrie kan zo lekker droog zijn.
Wie vind je de wijste? Harrie, Caro, Susan
Wie vind je de schattigste? Marni, inderdaad zo onschuldig als een jong vogeltje :)
Wie is het drukst? Toeter, die leeft 3 levens tegelijk!
Wie vind je het liefst? Harrie, for sure! Die stuurt mij Nederlands eten!
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? Op Nana, omdat ze zulke mooie kindjes heeft en het een heel gelukkig lief gezin lijkt.
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? Met iedereen die bitterballen met mij wilt eten!
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? Zure Mat, maar dat is alleen omdat ze nu zo opvalt ;)
<<

Anoniem222

Bericht 04 Jul 2014 10:40

Re: Forumster-lijstje!

Oke, Feline, het is officieel tijd dat je terugkomt. Want hoe kan ik lieve Feline nou vergeten bij schattigste, liefste en waar ik jaloers op ben haha! HALLO ik wil ook wel naar NZ.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 04 Jul 2014 10:47

Re: Forumster-lijstje!

Wie vind je grappigste? Zero en M-Train
Wie vind je de wijste? Susan, ik lees graag je reacties omdat je dingen vanuit meerdere invalshoeken bekijkt.
Wie vind je de schattigste? Harrison
Wie is het drukst? Caribbeanlover. Ze houdt zich naar mijn gevoel bezig met dingen die helemaal niet zo moeilijk hoeven zijn of niet de moeite waard zijn.
Wie vind je het liefst? Nien! Pompoen! Sterre! En de dames uit het Winter 13/14 topic, al ligt dat topic nu een beetje stil.
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? Goh, een ieder die in een koel huis woont eigenlijk, met tuintje!
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? Met Luce en M-Train, volgens mij kan dat hartstikke gezellig zijn.
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? Ook de bovengenoemden, en Zure Mat.
L2014 & H2017
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 04 Jul 2014 10:48

Re: Forumster-lijstje!

Ja Hallo, boek dan gewoon een ticket.. Zit al maanden te wachten op jullie met m'n flesje wijn. Heb er al 10 alleen op moeten drinken, niet sociaal gewoon!
<<

Anoniem222

Bericht 04 Jul 2014 10:49

Re: Forumster-lijstje!

HAHA aso.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Jul 2014 11:27

Re: Forumster-lijstje!

Flauw hoor Harri dat je niet even naar NZ vliegt om dat flesje wijn te drinken! Echt.. hoe durf je! ;-)
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jul 2014 11:36

Re: Forumster-lijstje!

Bazinga schreef:It's been a while....

Wie vind je grappigste? :banaan: Bazinga, June, M-Train
Wie vind je de wijste? :good: Susan, Luce
Wie vind je de schattigste? :love: Stuit, Pippa
Wie past totaal niet in jouw team? :thumbdown: CBL
Wie is het drukst? :bounce: Dat ben ik zelf. En Stuit!!
Wie vind je het liefst? :heart: Lady
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? :redface: Urban Naked en Marni. Hun figuur, hun kledingstijl. Wauw.
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? :popcorn: Toet!
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? :snik: Daar moet ik even over nadenken.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 04 Jul 2014 13:20

Re: Forumster-lijstje!

Wie vind je grappigste? :banaan: June is heel grappig en Carrie (op Facebook vooral)
Wie vind je de wijste? :good: Ja Caro inderdaad! Om alles wat al eerder is gezegd. Caro geeft fijn advies. En ik vind Lady en Susan ook heel wijs en lief
Wie vind je de schattigste? :love: Haha ja Marni is heel schattig! En Lavendel ook!
Wie past totaal niet in jouw team? :thumbdown: Welk team?
Wie is het drukst? :bounce: Marni
Wie vind je het liefst? :heart: Harri
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? :redface: Feline en Poubelle. Feline om het leven dat ze leidt en omdat ik haar en haar vriend gewoon super tof vind en Poubelle omdat ze gewoon een toffe chick is en zo onwijs mooi en op een goede manier is afgevallen.
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? :popcorn: Avondje wijn drinken met Reva en Weetjewel
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? :snik: Hmm, er komt zo niemand in me op
<<

Anoniem318

Bericht 04 Jul 2014 15:23

Re: Forumster-lijstje!

Bazinga schreef:It's been a while....

Wie vind je grappigste? :banaan: Carool en Carrie
Wie vind je de wijste? :good: Rood, maar zij komt hier niet meer, denk ik.
Wie vind je de schattigste? :love: Elliot, maar meer haar gezicht dan haar reacties :-)
Wie past totaal niet in jouw team? :thumbdown: ik heb geen team :laughcry:
Wie is het drukst? :bounce: Toet
Wie vind je het liefst? :heart: Sugerfall is altijd lief in haar reacties
Op wie ben je stiekem wel een beetje jaloers? :redface: Harri, want zij is altijd positief, ik wil dat ook zijn
Met wie zou jij wel een avondje uit willen? :popcorn: de groep die zich de bitterballen noemen (maar ik zal nooit naar een meeting gaan...)
Wie zou je het meest missen bij een profiel-verwijdering? :snik: geen idee...nou ja, vind het jammer dat Rood weg is
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers