Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar ben jij goed in?

<<

Anoniem315

Bericht 02 Jul 2014 12:04

Waar ben jij goed in?

Waar ligt jouw grootste talent? Vertel!


Ik blink nergens echt in uit, maar ik heb wel een bijzonder goed oog voor detail.
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Jul 2014 12:08

Re: Waar ben jij goed in?

Praten :D

Ik blink ook niet echt ergens in uit, denk ik. Behalve in communiceren. Ik kan over 't algemeen met iedereen praten, ik kan verkopen, wervende teksten schrijven, zonder woorden iemand iets duidelijk maken, mensen motiveren, emotioneren, irriteren...
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jul 2014 12:09

Re: Waar ben jij goed in?

Ik denk in m`n creativiteit.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Jul 2014 12:11

Re: Waar ben jij goed in?

Oeh, dat vind ik altijd wel heel erg moeilijk om te beantwoorden. Binnen m'n studie merk ik toch wel dat ik vaak de leidende rol wat op me neem. Ik weet niet of ik daar perse goed in ben of dat anderen juist te laks zijn om dat te doen, maar mensen aansturen kan ik wel. Daarnaast ben ik wel redelijk creatief, ik hou erg van knutselen! :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Jul 2014 12:13

Re: Waar ben jij goed in?

Euhm.. Praten? Oh en in Word-problemen oplossen, haha. En werkwoordspelling.

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 02 Jul 2014 12:16

Re: Waar ben jij goed in?

Haha! Zo'n collega is altijd handig Elliot.

Ik ben goed in opbouwende feedback geven.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 02 Jul 2014 12:19

Re: Waar ben jij goed in?

Dingen onthouden, ik weet bijna altijd waar iets is als iemand wat zoekt (thuis en op werk) en ik herken vrij snel patronen in gedrag.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Jul 2014 12:25

Re: Waar ben jij goed in?

Harrison schreef:Haha! Zo'n collega is altijd handig Elliot.

Ik ben goed in opbouwende feedback geven.

Haha ja ik word serieus minimaal 3x per dag gebeld door collega's (of mijn moeder, die schakelt ook altijd mijn hulp in als ze vast loopt op haar werk..)

♥♥
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Jul 2014 12:30

Re: Waar ben jij goed in?

Banana schreef:Dingen onthouden, ik weet bijna altijd waar iets is als iemand wat zoekt (thuis en op werk) en ik herken vrij snel patronen in gedrag.


Oh, nu je het zegt! Dat heb ik ook. Negen van de tien keer weet ik het aan te wijzen wanneer mijn vriend iets zoekt. Behalve mijn bril trouwens, die raak ik hoe dan ook, iedere dag wel een paar keer 'kwijt'.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 02 Jul 2014 12:59

Re: Waar ben jij goed in?

Ik ben heel erg onhandig, stoot me meerdere keren per dag, snij in mijn vingers, etc. Maar om dat nou een talent te noemen :laughcry:
Qua positieve dingen ben ik goed in organiseren en dingen uitzoeken. Ik ben een ster in googlen en vind informatie die anderen niet kunnen vinden. Iemand gaf me een voornaam en woonplaats en zei dat die persoon onvindbaar was op het internet. Binnen 10 minuten heb ik dan een Facebookprofiel en andere info gevonden. Maar ook praktischer, ik ben nu op zoek naar bus en bootroutes in de jungle van Nicaragua en ondanks dat ik geen Spaans kan en ze daar niet veel internet gebruiken, vind ik het allemaal binnen een uurtje wel.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Jul 2014 13:04

Re: Waar ben jij goed in?

Ik ben goed in spelling, creatief met taal en heb een goed ritmegevoel/muzikaal gehoor.

Haha Whoop, dat googelen herken ik wel ja, dat kan ik ook als de beste ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 02 Jul 2014 13:12

Re: Waar ben jij goed in?

Ik blink niet echt ergens uit geloof ik.
Ik ben wel goed in snel geld uitgeven!
<<

Anoniem75

Bericht 02 Jul 2014 14:22

Re: Waar ben jij goed in?

Ik kan goed na tekenen en schilderen. Vroeger kon ik bijv. op een A4 de hele afbeelding van een flippo na tekenen.

Verder ben ik heel goed in denken. Denken over dingen die niet eens hoeven te gebeuren. Helaas niet zo'n fijne eigenschap.
<<

Anoniem111

Bericht 02 Jul 2014 14:45

Re: Waar ben jij goed in?

Ik kan goed piano spelen en ben goed in m'n werk (vertalen).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Jul 2014 14:49

Re: Waar ben jij goed in?

Razz schreef:Ik kan goed na tekenen en schilderen. Vroeger kon ik bijv. op een A4 de hele afbeelding van een flippo na tekenen.


Hé grappig, dat deed ik vroeger ook altijd! Niet van een flippo, maar bijv. van zo'n klein plaatje van The Lion King (die spaarde ik in zo'n stickerboek). Heb nog steeds ergens een mapje met deze tekeningen. Ik teken nu trouwens nog steeds makkelijk dingen na.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem75

Bericht 02 Jul 2014 15:15

Re: Waar ben jij goed in?

Ja dat deed ik ook idd van stickers of plaatjes uit een boekje. Ik vond/vind het ook altijd heerlijk ontspannen om te tekenen of te schilderen. :D
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 02 Jul 2014 17:22

Re: Waar ben jij goed in?

Ik kan goed koken. Heb er gewoon m'n beroep van gemaakt :-)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jul 2014 18:37

Re: Waar ben jij goed in?

Ik ben heel goed in mijn werk. Maar omdat nou een talent te noemen.
R. 2013
D. 2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Jul 2014 18:46

Re: Waar ben jij goed in?

Ik denk dat ik het beste ben in out of the box denken, brainstormen en ideeën bedenken. Dit hangt denk ik direct samen met mijn creativiteit en mijn snelle denkvermogen. Daarnaast kan ik aardig schrijven en illustreren.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 02 Jul 2014 19:03

Re: Waar ben jij goed in?

Aan dingen beginnen en ze dan weer laten liggen :p en zoals Poubelle: geld uitgeven. Ik heb de perfecte swing. Zeker als het andermans geld is, dan glijdt het beter.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jul 2014 19:36

Re: Waar ben jij goed in?

Ik ben creatief, ik ben vooral goed in schrijven en ook steeds beter in fotograferen - ik ben nog geen Marin of Zero, maar ik leer in snel tempo bij. Ook kan ik redelijk grappig tekenen, een beetje koken en een klein beetje zingen.

Tegelijkertijd heb ik een zeldzaam talent om elektronische apparaten te laten sneuvelen door ze van een randje te stoten, erop te gaan zitten of ze ergens te laten liggen waar de kinderen ermee aan de haal gaan en ze vervolgens laten vallen.

Kort samengevat ben ik dus goed in dingen maken en in dingen slopen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem111

Bericht 02 Jul 2014 19:52

Re: Waar ben jij goed in?

Susan schreef:Ik ben creatief, ik ben vooral goed in schrijven en ook steeds beter in fotograferen - ik ben nog geen Marin of Zero, maar ik leer in snel tempo bij. Ook kan ik redelijk grappig tekenen, een beetje koken en een klein beetje zingen.

Tegelijkertijd heb ik een zeldzaam talent om elektronische apparaten te laten sneuvelen door ze van een randje te stoten, erop te gaan zitten of ze ergens te laten liggen waar de kinderen ermee aan de haal gaan en ze vervolgens laten vallen.

Kort samengevat ben ik dus goed in dingen maken en in dingen slopen.

:lol: Het was alleen wel handiger geweest als je goed was in het maken van de dingen die je sloopt.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jul 2014 19:54

Re: Waar ben jij goed in?

Oeh interessant om over na te denken!

Ik heb niet 1 talent geloof ik, maar meerdere minitalentjes :D Wat ik op mijn werk ontdekt heb is dat ik goed kan plannen en organiseren (eigenlijk kan ik gewoon heel goed omgaan met lijstjes maken en afgaan :p). Op mijn werk ben ik ook goed in snel vooruit denken. Veel collega's vinden dat heel irritant omdat ik al "maar maar maar' roep voordat zij uitgesproken zijn...

Oh ik heb een erg goed richtingsgevoel!

En in prive ben ik goed in mensen oppeppen die zich even niet zo goed voelen. Ik kan wel heel lief zijn en luisteren maar vaak doe ik het beter als mensen er alweer wat voor open staan (en dat zelf nog niet weten :)) zich weer wat vrolijker te voelen. Gewoon dat lieve proberen aanhoren en meezeuren kan ik niet zo goed, ik doe het beter op humor zeg maar haha! Ik merk ook dat dat nu bijvoorbeeld bij mijn vriend (en mij) veel beter werkt, als het niet zo goed gaat met ons. Na een tijdje kan ik mijn grapjes weer maken en gaat het met ons weer beter :)

Oh en tot slot: ik heb echt een olifantengeheugen voor kleine dingetjes als data en belangrijke dingen die mensen hebben gedaan of gaan doen. Daardoor ben ik heel attent haha, want ik stuur dan snel even een appje of kaartje of vraag er naar :)

Ah goed om eens bij stil te staan eigenlijk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jul 2014 19:55

Re: Waar ben jij goed in?

Carool schreef:Ik ben heel goed in mijn werk. Maar omdat nou een talent te noemen.


Tuurlijk wel :) Ik vind dat als je ergens heel goed in bent, dat je daar dan wel talent voor hebt eigenlijk! Of talent ontwikkeld hebt :wink:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Jul 2014 20:23

Re: Waar ben jij goed in?

Ik ben heel goed in talen, ik heb daar echt gevoel voor. Verder heb ik een heel goed geheugen, ik onthoud alles, vooral onbenullige dingen die niemand weet (of wil weten :palm: )(dit vindt mijn pubquizteam vooral erg fijn).
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: rapa nui