Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


betaalbare hardloopkleding

<<

Anoniem61

Bericht 01 Jul 2014 22:36

betaalbare hardloopkleding

Ik ben opzoek naar een outfit voor hardlopen. Schoenen zijn inmiddels aangeschaft maar voor de kleding kan ik nog niet echt slagen. Wie heeft nog een top waar ik kan kijken? Iets anders graag als het meest voor de hand liggende.
<<

anoniem213

Bericht 01 Jul 2014 22:38

Re: betaalbare hardloopkleding

Ik wil je best een tip geven, maar wat vind jij dan het meest voor de hand liggende? Ik vind zelf H&M niet per se heel voor de hand liggend op het gebied van sportkleding, maar ik heb er zelf wel weer wat leuks gekocht in de sale online, maar ik weet niet of ik je dit als tip mag geven, omdat er niet staat wat wel en niet voor de hand liggend is.
<<

Anoniem99

Bericht 01 Jul 2014 22:40

Re: betaalbare hardloopkleding

Je wilt niet veel geld uitgeven maar ook geen voor de hand liggende opties... Uhhmm??
<<

Anoniem222

Bericht 01 Jul 2014 22:42

Re: betaalbare hardloopkleding

Ik vind de hardloopleggings van de hennes heel prima! Vooral de driekwart die eigenlijk voor yoga bedoeld is haha.
Verder heeft kruidvat af en toe ook sportkleding en de fietskleding daarvan bevalt me prima.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 01 Jul 2014 22:44

Re: betaalbare hardloopkleding

Mango heeft ook een sportlijn. Best leuk en ik vind het niet duur. En H&M inderdaad.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 01 Jul 2014 22:47

Re: betaalbare hardloopkleding

Bij het Kruidvat, de Aldi en Lidl zijn ook regelmatig aanbiedingen. Ik heb een zwarte legging van de Lidl, zit erg fijn!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 01 Jul 2014 22:48

Re: betaalbare hardloopkleding

Bij de Decathlon hebben ze ook fijne en goedkope hardlooptops en broeken.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Jul 2014 23:13

Re: betaalbare hardloopkleding

Ik heb wat broeken en shirts van Leontien, die verkopen ze heel regelmatig bij het kruidvat en dan is het nog een stuk goedkoper dan op de leontiensite.
<<

Anoniem122

Bericht 02 Jul 2014 03:19

Re: betaalbare hardloopkleding

Primark
<<

Jip

Bericht 02 Jul 2014 07:01

Re: betaalbare hardloopkleding

Decathlon, plutosport of marktplaats.
<<

Anoniem86

Bericht 02 Jul 2014 07:11

Re: betaalbare hardloopkleding

Zonnetje schreef:Bij de Decathlon hebben ze ook fijne en goedkope hardlooptops en broeken.


Die wilde ik ook noemen!
<<

Anoniem61

Bericht 02 Jul 2014 09:50

Re: betaalbare hardloopkleding

H&M had ik dus echt niet aangedacht.

Voor de hand liggend zijn voor mij de sportwinkels, intersport, aktiesport, perry, scapino, bristol.

Inmiddels maar een setje bij zalando besteld en zal nu voor nog een setje de kruidvat/ H&M in de gaten houden!

Decatlhon ken ik niet, ga ik eens online opzoeken!
Laatst gewijzigd door Anoniem61 op 02 Jul 2014 09:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem61

Bericht 02 Jul 2014 09:50

Re: betaalbare hardloopkleding

Sienna schreef:Je wilt niet veel geld uitgeven maar ook geen voor de hand liggende opties... Uhhmm??


Wat is daar Uhhmm aan??
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 02 Jul 2014 19:04

Re: betaalbare hardloopkleding

<<

Anoniem215

Bericht 02 Jul 2014 20:01

Re: betaalbare hardloopkleding

Decathlon is een leuke site, die kende ik nog niet.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 02 Jul 2014 20:25

Re: betaalbare hardloopkleding

Madam schreef:Decathlon is een leuke site, die kende ik nog niet.


Er zijn ook enkele winkels van in Nederland, waaronder in Best.
<<

Jip

Bericht 02 Jul 2014 21:07

Re: betaalbare hardloopkleding

Decathlon kun je nu ook online bestellen. Hou er rekening mee dat de maten wat klein kunnen vallen omdat decathlon Frans is.
<<

Anoniem215

Bericht 02 Jul 2014 21:26

Re: betaalbare hardloopkleding

Jip schreef:Decathlon kun je nu ook online bestellen. Hou er rekening mee dat de maten wat klein kunnen vallen omdat decathlon Frans is.


Oeps, dat had ik eerder moeten weten haha. Ik heb net een bestelling gedaan.
Ik hoop dat het past, en anders kan je het zonder kosten weer retour zenden zag ik.

@Zonnetje, ik zag het inderdaad. De dichts bijzijnde winkel is voor mij Amsterdam Arena. Ik ga er zeker eens langs als ik in de buurt ben.
<<

Anoniem193

Bericht 02 Jul 2014 21:38

Re: betaalbare hardloopkleding

Action heeft ook sportkleding. 6 euro voor een broek en 3 voor een shirt

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers