Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opstijgende urineweginfectie

<<

Anoniem80

Bericht 01 Jul 2014 21:11

Opstijgende urineweginfectie

Wie heeft dit gehad? Ik kreeg gisteren gaandeweg de dag steeds meer pijn in mijn onderrug uitstralend naar mijn flanken. Na het werk nog snel urine ingeleverd en kreeg antibiotica mee; conclusie nierbekkenontsteking. Man wat doet dit pijn zeg. Ik ben normaal van het gewoon maar doorgaan, maar dat gaat gewoon niet nu. Hoe lang duurde het voor de pijn minder werd na het starten met de ab?
<<

Anoniem 82

Bericht 01 Jul 2014 21:22

Re: Opstijgende urineweginfectie

Ik heb dit 9 jaar geleden gehad. Ik had nergens last van (aangezien ik blijkbaar een gewone urineweginfectie gehad moet hebben voor het opsteeg aldus de huisarts) tot ik van de ene op de andere dag doodziek was. Verging van de pijn in mijn rug en flanken, koorts, overgeven. Wat voelde ik me toen ellendig! Inderdaad ook antibiotica gekregen en voor zover ik me kan herinneren was het echt met een paar dagen al een eind beter. Bij mij hadden ze het toen ook over nierbekkenontsteking. Beterschap!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Jul 2014 21:23

Re: Opstijgende urineweginfectie

Een nierbekkenontsteking is echt heel heftig, en heeft echt wel even nodig om helemaal goed te genezen.
Ik hoop dat de pijn wat minder wordt. Is er geen pijnstilling die je erbij mag nemen?
<<

Anoniem80

Bericht 01 Jul 2014 21:27

Re: Opstijgende urineweginfectie

Jawel, maar dat werkt niet heel hard. Wordt gewoon even doorbijten dus
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 01 Jul 2014 21:28

Re: Opstijgende urineweginfectie

Gelukkig nog nooit last van gehad, maar klinkt pijnlijk! STerkte!
<<

Anoniem193

Bericht 01 Jul 2014 21:29

Re: Opstijgende urineweginfectie

Heel veel sterkte.
Ik had het 10 jaar geleden, toen 6 dagen in het ziekenhuis gelegen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 01 Jul 2014 21:37

Re: Opstijgende urineweginfectie

AB moet wel binnen 24 a max 48 uur aanslaan. Gebeurt het niet, trek dan aan de bel! Hier moet je echt niet mee willen klooien..


Sterkte!
<<

Anoniem80

Bericht 01 Jul 2014 23:23

Re: Opstijgende urineweginfectie

De huisarts zei inderdaad dat als ik donderdag nog geen verbetering voelse ik meteen moest bellen dus dat doe ik zeker dan.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 02 Jul 2014 00:11

Re: Opstijgende urineweginfectie

Ik heb er ook last van gehad. Moest toen naar het ziekenhuis omdat ik zoveel moest overgeven dat ik de antibiotica niet binnen kon houden. Na drie dagen mocht ik het ziekenhuis uit en ging het dus wat beter. Ik moest wel nog 7 dagen lang elke dag terugkomen om de kuur af te maken via het infuus.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 02 Jul 2014 05:37

Re: Opstijgende urineweginfectie

Geen ervaring, maar het klinkt heel naar! Beterschap!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 02 Jul 2014 10:10

Re: Opstijgende urineweginfectie

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar volgens mij is het echt heel erg pijnlijk. Beterschap en hopelijk slaat je AB snel aan! Kan je wel een beetje slapen 's nachts?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Jul 2014 10:27

Re: Opstijgende urineweginfectie

Ja, ik heb dat ook gehad. Vreselijk! Ik wist niet hoe ik het hebben moest. Zitten kon ik niet, liggen was ook veel te pijnlijk. Heel naar. Ik mocht er wel gewoon ibuprofren bij slikken, dat haalde de scherpe randjes er wel wat af. Beterschap!
<<

Anoniem80

Bericht 02 Jul 2014 10:59

Re: Opstijgende urineweginfectie

Bedankt allemaal. Slapen lukt inderdaad niet echt. Ibuprofen kan ik helaas niet tegen. Dus toch maar pcm dan. Heb me vanmorgen ziek moeten melden hierdoor :( baal ik echt van want door ziekenhuisopname eerder dit jaar ook al flinke tijd ziekgemeld geweest. Ach ja duimem dat de ab snel werkt dan maar.
<<

Anoniem260

Bericht 02 Jul 2014 15:49

Re: Opstijgende urineweginfectie

Bah wat naar! Ik heb tegen een nierbekkenontsteking aangezeten en inderdaad 'gewoon maar doorgaan' lukt dan echt niet. Als ik naar de keuken ging om even een broodje voor mezelf te smeren, moest ik daarna eerst weer bijkomen op de bank!
Toen ik eenmaal m'n antibiotica had, voelde ik me na anderhalve dag gelukkig al een stukje beter..

Beterschap!
<<

Anoniem 82

Bericht 02 Jul 2014 22:07

Re: Opstijgende urineweginfectie

Overigens ging het bij mij met een paar dagen dus al een eind beter, maar het heeft dacht ik wel een paar weken geduurd voordat ik me weer een beetje zoals normaal voelde. Dus pas een beetje op jezelf hoor!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers