Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ameland en Lauwersoog

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 01 Jul 2014 15:15

Ameland en Lauwersoog

Zoals de titel al zegt : morgen ga ik naar Ameland en Lauwersoog (t/m donderdag)

Wat moeten we echt bekijken en waar kunnen we lekker eten (niet te duur)? :)

Alle tips zijn welkom!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem97

Bericht 02 Jul 2014 09:26

Re: Ameland en Lauwersoog

Op ameland kan je lekker eten bij Rixt in Nes en ook ( nog wat goedkoper) bij Neighbours aan de strandweg in buren.
Wat je moet zien, de vuurtoren natuurlijk :P
Verder gewoon lekker het strand enzo, fietsen over t eiland.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 02 Jul 2014 10:10

Re: Ameland en Lauwersoog

De herberg (?) In Nes vind ik een aanrader. In nes heb je heel veel restaurantjes, er zit vast wel wat voor jullie gading tussen.
In Lauwersoog heb je 'Het booze wiif' moet volgens mij wel goed zijn maar ben er zelf nog nooit geweest.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 02 Jul 2014 10:23

Re: Ameland en Lauwersoog

Ik vind Eeterij Tante A´n in Hollum een aanrader. En restaurant Onder de vuurtoren heeft heerlijke pannenkoeken en superleuke bediening!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers