Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spreken over armoede, maar wel roken?

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 13 Sep 2013 17:07

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Engelse Drop, Kim Rosenberg, topic-opener
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:11

Bericht 13 Sep 2013 17:15

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Kwam ze ook al op het vorige forum, en het allereerste Yes forum? Volgens mij ken ik haar niet.
Afbeelding
<<

Anoniem91

Bericht 13 Sep 2013 17:15

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Je mist er ook weinig aan... Vooral een hoop blablabla...
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:11

Bericht 13 Sep 2013 17:17

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Dat idee kreeg ik al, haha! Jammer, wat uit de openingspost dacht ik dat het nog wel een boeiend topic was geworden.

:laughcry:
Afbeelding
<<

Anoniem66

Bericht 13 Sep 2013 17:18

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Er gaan vermoedens dat ze op het oude forum Noa was. Geen idee of je haar kent.
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:11

Bericht 13 Sep 2013 17:27

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Zegt me wel vaag iets. Maar ze is me geloof ik niet opgevallen. Of destijds juist wel, maar bewust genegeerd?

Begrijp in ieder geval dat ze niet echt geliefd is hier..
Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 13 Sep 2013 17:28

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Da's nogal een understatement, denk ik.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:11

Bericht 13 Sep 2013 17:28

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Ik zal er eens op gaan letten :thumbup:
Afbeelding
<<

Anoniem1

Bericht 13 Sep 2013 18:27

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Artemis schreef:Jeetje ja. Poeh hee.

En dan nog afkomstig uit een beschermend christelijke omgeving ook.


en verkracht ook nog toch?
<<

Anoniem198

Bericht 13 Sep 2013 18:54

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

En nu moeten jullie ophouden want zo is het niet geloofwaardig meer :laughcry:
<<

Anoniem44

Bericht 13 Sep 2013 22:40

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Artemis schreef:Nou nou, en dat allemaal samen met veel reizen, jong moeder worden, goede carrière opbouwen. Ze kon wel 80 zijn,gezien de verhalen.


Valt allemaal wel mee hoor. Ik ben nu 28 jaar:

0-18 jaar - christelijke opvoeding
19 jaar - vriend overleden, waarmee ik toen net een paar maanden samen was
18-22 - periode van drugsgebruik
22 jaar - vriend ontmoet en serieus aan mijn studie gegaan
25 - afgestudeerd en een baan gekregen
25 jaar - dochter geboren
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Sep 2013 22:42

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Famke schreef:
Artemis schreef:Jeetje ja. Poeh hee.

En dan nog afkomstig uit een beschermend christelijke omgeving ook.


en verkracht ook nog toch?


Zó laag.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 13 Sep 2013 22:47

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Wat bedoel je lady?
<<

Nyx

Bericht 13 Sep 2013 22:49

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Ik snap Lady wel, denk ik.

Een leven kan nog zo vreemd zijn, nog zo vreemd overkomen, maar kan wel degelijk waar zijn. Ik vind het jammer dat er zo grappig wordt gedaan over dingen zoals verkrachting. Want ook al is ze een trol, dan nog is het niet leuk om lachend verkrachting te bespreken.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 13 Sep 2013 22:53

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Oo op die manier. Dan snap ik het beter. Tnx Nyx, moet naar bed denk ik.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Sep 2013 22:55

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Wat Nyx zegt. Je kunt een hekel hebben aan ED of haar in twijfel trekken maar wat mij betreft ga je nóóit iemand moedwillig proberen te raken met het feit dat ze verkracht is. Zo iemand mag wat mij betreft een ban krijgen. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. En je gaat mij niet vertellen dat die opmerking niet lullig, kwetsend of sarcastisch bedoeld was.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem273

Bericht 13 Sep 2013 22:57

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Lady schreef:Wat Nyx zegt. Je kunt een hekel hebben aan ED of haar in twijfel trekken maar wat mij betreft ga je nóóit iemand moedwillig proberen te raken met het feit dat ze verkracht is. Zo iemand mag wat mij betreft een ban krijgen. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. En je gaat mij niet vertellen dat die opmerking niet lullig, kwetsend of sarcastisch bedoeld was.


Eens.
<<

Anoniem7

Bericht 13 Sep 2013 22:58

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Ervan uitgaande dat het waar is, hè. Ik geloof namelijk een groot aantal dingen die ED verteld heeft, echt niet. Met die verkrachting durf ik het niet te zeggen. Als het haar overkomen is dan vind ik het verschrikkelijk, maar als het verzonnen is dan vind ik het lager dan laag.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 13 Sep 2013 23:01

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Ja ik snap het nu. Ben het ook met je eens hoor. Maar ik vind het ook wel duidelijk dat er in ieder geval een aantal dingen niet kloppen. Dan roep je het ook wel op je af dat mensen je niet meer geloven.
<<

Nyx

Bericht 13 Sep 2013 23:01

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Ik durf alles van ED in twijfel te trekken, maar ik weet voor mezelf wel een grens te trekken. Jaren geleden had ik een ongelofelijk ongeloofwaardig verhaal dat wel degelijk waar was en toen dat in twijfel werd getrokken heb ik me echt gekwetst gevoeld. Ik durf best te zeggen dat ik denk dat ED een trol is, maar ik durf feiten niet in twijfel te trekken. Want dat kan nu juist de reden zijn waarom dingen aan elkaar worden verzonnen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Sep 2013 23:03

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Maple schreef:Ervan uitgaande dat het waar is, hè. Ik geloof namelijk een groot aantal dingen die ED verteld heeft, echt niet. Met die verkrachting durf ik het niet te zeggen. Als het haar overkomen is dan vind ik het verschrikkelijk, maar als het verzonnen is dan vind ik het lager dan laag.


Dan nog is het niet aan ons om te bepalen of het wel of niet gebeurd is. Ik geloof overigens van wel.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 13 Sep 2013 23:05

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Geloof jij alle verhalen en feiten van haar?
<<

Anoniem7

Bericht 13 Sep 2013 23:09

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Lady schreef:
Maple schreef:Ervan uitgaande dat het waar is, hè. Ik geloof namelijk een groot aantal dingen die ED verteld heeft, echt niet. Met die verkrachting durf ik het niet te zeggen. Als het haar overkomen is dan vind ik het verschrikkelijk, maar als het verzonnen is dan vind ik het lager dan laag.


Dan nog is het niet aan ons om te bepalen of het wel of niet gebeurd is. Ik geloof overigens van wel.

Die verkrachting neem ik in elk geval wel voor waarheid aan, maar ik sta er niet van te kijken als het níét zo zou zijn. Zoiets... Misschien is het niet aan ons om dat te bepalen, maar die twijfel is wel iets wat je over je afroept als je er zelf al voor uit bent gekomen dat je feiten verdraait om maar niet herkenbaar te zijn. En met het lijstje feiten dat ze hier opnoemt, maakt ze zichzelf natuurlijk wel érg kenbaar. Als iemand die dichtbij haar zou staan dit leest dan is er van anonimiteit geen sprake meer, natuurlijk. En daarom geloof ik van dat lijstje in elk geval eigenlijk niks.
Laatst gewijzigd door Anoniem7 op 13 Sep 2013 23:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Sep 2013 23:12

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Ik zie geen reden om dingen niet te geloven. Ik heb, mede door mijn werk, zoveel shit gezien dat ik zeker geloof dat mensen zoveel kunnen meemaken. Het ene veroorzaakt soms het ander.

Misschien ben ik wel naïef, so be it. Maar elke keer als een kudde schapen bovenop iemand duiken die meer dan een ander meegemaakt lijkt te hebben en toevallig een uitgesproken mening heeft over dingen, daar doe ik niet aan mee. Je pikt de meelopers en degenen die gewoon willen rellen er zo makkelijk uit. En moedwillig kwetsen met een verkrachting omdat je blijkbaar niets op een nuttige manier kunt bijdragen vind ik echt laag.

Ik zeg niet dat ik het altijd eens ben met de uitspraken die ED doet hoor, maar de reacties zijn wat mij betreft ook nu wederom behoorlijk overtrokken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Sep 2013 23:14

Re: Spreken over armoede, maar wel roken?

Famke, die opmerking gaat gewoon echt te ver.
Verder eens met Lady!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers