Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Luiertas

<<

Patsy

Bericht 30 Jun 2014 15:46

Re: Luiertas

Ik gebruik mijn gewone cowboysbag, ik heb er een los matje in gekocht. Ik heb altijd een setje extra kleding mee, hydrofielluier, monddoekjes, luiers, luierdoekjes, voedingscontainer en een fles. Verder zitten mijn portemonnee, telefoon en sleutels er in. Er is dan nog best wat ruimte over.

Edit, Victoria, die is mooi!
<<

Anoniem113

Bericht 30 Jun 2014 15:58

Re: Luiertas

Die van Fab ziet er mooi uit! Maar is denk ik niet veel groter dan de tas die ik nu heb.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 30 Jun 2014 16:22

Re: Luiertas

Clapperdie schreef:De tassen van Beaba zien er leuk uit. Zijn die ook in de winkel te koop? Of alleen via internet?
Ik heb ze sowieso bij Babypark zien hangen maar weet niet of die winkels in de buurt zijn?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Jun 2014 16:41

Re: Luiertas

Katrien schreef:Ik gebruik mijn gewone cowboysbag, ik heb er een los matje in gekocht. Ik heb altijd een setje extra kleding mee, hydrofielluier, monddoekjes, luiers, luierdoekjes, voedingscontainer en een fles. Verder zitten mijn portemonnee, telefoon en sleutels er in. Er is dan nog best wat ruimte over.


Ik ga deze ook ein-de-lijk bestellen. Heel lang getwijfeld maar de Joolz luiertas is én lelijk én klein. En mijn 'gewone' tas is ook waardeloos.
Ik ga denk ik wel voor de luiertas uitvoering. De afneembare binnenkant en alle vakjes zijn voor mij ideaal (ook als ik de luiertas niet meer hoef te gebruiken). Er lekt wel eens wat in m'n tas waardoor ik al een paar leren tassen verprutst heb en de vakjes maakt het zoeken naar spullen wel makkelijk :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 30 Jun 2014 17:35

Re: Luiertas

Clapperdie schreef:Die van Fab ziet er mooi uit! Maar is denk ik niet veel groter dan de tas die ik nu heb.


Ik vind hem nog vrij ruim, maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat je hem met twee kindjes niet ruim genoeg vind.

Ik heb overigens net als oh la la toch gekozen voor de luiertas ipv de gewone tas, het scheelt maar een paar tientjes en ik denk dat de afneembare binnenkant wel heel handig kan zijn en de vakjes voor de luiers e.d. Daarnaast zit er een klein tasje aan een lusje in waar mijn eigen spullen in kunnen zodat ik die ook makkelijk kan vinden.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem106

Bericht 30 Jun 2014 18:51

Re: Luiertas

Clapperdie schreef:De tassen van Beaba zien er leuk uit. Zijn die ook in de winkel te koop? Of alleen via internet?


Voor mijn zus heb ik een in de winkel gekocht. Dus ze zijn er wel.
<<

Anoniem205

Bericht 30 Jun 2014 18:55

Re: Luiertas

Pfft, wat een keuze aan tassen! Zo jammer dat mijn vriend niet met Oilily of Lief! wil lopen...
Nu dus iets anders kiezen, gelukkig heb ik nog 20 weken :P
<<

Anoniem113

Bericht 30 Jun 2014 19:36

Re: Luiertas

Deze vind ik leuk!

Afbeelding
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 30 Jun 2014 19:48

Re: Luiertas

Ik heb een speciale tweeling verzorgingstas ; Laessig Casual Tweelingtas. Lei
http://www.luxebabykleding.be/laessig-casual-tweelingtas-lei.html
Was een dure tas maar ik gebruik hem dagelijks en vind hem heel fijn.
Hij is extra groot, er zitten meer vakjes in en past ook aan de dubbele wagen.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem198

Bericht 30 Jun 2014 19:51

Re: Luiertas

minoessepoes schreef:
Victoria schreef:Ik ben lang opzoek geweest. Wilde niet een typische luiertas.
Het is deze geworden: http://www.thelittlegreenbag.nl/artikel ... ag-bourne/


Mooi!!
Ik had inderdaad hetzelfde, ik vind al die luierwassen zo lelijk. Uiteindelijk deze tas van Fab gekocht. Duur, maar ik ik had geld gekregen voor mijn verjaardag en ik was zoveel aan het spugen dat ik vond dat ik wel wat moois voor mezelf mocht kopen. De tas is in het echt ook heel mooi, ik ben er super blij mee, hoe fijn hij is in gebruik moet ik nog afwachten.


https://www.google.nl/#q=blauw+suede+fa ... B903%3B768


FAB tassen vind ik ook erg mooi! Alleen het model van de luiertas heb ik al en vind het zonde om 2 dezelfde tassen te kopen.
<<

Anoniem112

Bericht 30 Jun 2014 20:21

Re: Luiertas

Ik prop alles gewoon in mijn cowboysbag.
Ik heb ondanks dat mijn kinderen twee en vier zijn nog altijd reserve kleding mee, ideaal, vaak genoeg nodig gehad, bij een ongelukje of alleen al als bijv droge kleding omdat ze ergens bijv met water kunnen spelen, vind t heerlijk dat ik dan gewoon kan denken laat ze maar lekker doen en spelen ipv dat ik ze het moet verbieden omdat je niets als reserve mee hebt.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 30 Jun 2014 20:39

Re: Luiertas

Oreo schreef:Pfft, wat een keuze aan tassen! Zo jammer dat mijn vriend niet met Oilily of Lief! wil lopen...
Nu dus iets anders kiezen, gelukkig heb ik nog 20 weken :P


Ik lees dit wel vaker en ik vind dit altijd zo'n gekke uitspraak. Het is toch overduidelijk dat als hij met die tas loopt dat deze voor de baby bedoeld is? Hij gaat, neem ik aan, niet zonder baby met de luiertas wandelen oid.

Ik heb een luiertas van pink lining en deze is vrij ruim. Ik neem altijd een extra setje kleding, fles, romper, voedingtoren, twee hydrofielen, luiers, billendoekjes en zalf mee. Nu met warm weer ook zonnebrand. Ik heb dan nog steeds veel ruimte over voor portemonnee, sleutels, zonnebril en telefoon.
<<

Lolita

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 23 Feb 2014 10:26

Bericht 30 Jun 2014 20:46

Re: Luiertas

Owww wat komen er een mooie tassen langs. Bij ons is ook de 2e op komst en vind die van Myloon heel mooi, maar heeft iemand ervaring met de kids sit en een luiertas? Past dat een beetje??
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Jun 2014 20:58

Re: Luiertas

Wat wij hebben gedaan toen nummer 2 in aantocht was hebben we gekeken voor een sporttas/schooltas.
En dan niet zo een grote, maar je hebt ook leuke degelijke maten, die zijn soms net wat groter dan een luiertas.
Misschien ook een optie voor sommige meiden?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem 82

Bericht 30 Jun 2014 21:02

Re: Luiertas

Ik heb er nu eentje van Lief! en daar kan aardig wat in. In elk geval allerlei spullen voor de jongste, en voor de oudste soms ook wat lekkers, een pakje drinken, rerservekleding wanneer we ergens heen gaan waar ze vies of nat kan worden.. En ik stop er zelf meestal portemonnee, sleutels, telefoon in. Soms zit hij wel aardig vol, maar tot nu toe lukt het altijd.

Die van ons is ook voor mijn vriend nog wel te doen als hij ermee loopt, hij is blauw/wit geruit met een ster. Maar al had ik een roze willen kopen, gelukkig maakt het hem niet uit om zo nu en dan met die tas te lopen.
<<

Lies

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:08

Bericht 30 Jun 2014 22:26

Re: Luiertas

Ja de Beaba tassen zijn gewoon in de winkel te koop. Babypark, babydump denk ik ook. Ik heb 'm bij Baby en Tiener gekocht.
<<

Anoniem123

Bericht 01 Jul 2014 06:57

Re: Luiertas

Linnie schreef:
SarahKey schreef:

Ohhh die is leuk! Heb even op hun site gekeken en vind de meisjes variant ook erg leuk.


En niet zo verrekte duur! Wij krijgen dan ook een meisje, maar als je met de 2e een jongen krijg, wilde ik graag een neutrale kleur :).


Dat heb je goed bedacht. Wij hebben bij s een zwarte luiertas met zijn naam erop toen besteld. Was ook niet zo duur. Die tas kan hij straks ook nog gebruiken als dat moet. Maar zwart voor een meisje vind ik niet zo leuk. Maar ik heb de tad vsn jouw link besteld! Naja de meisjesversie dan. Toch ons laatste kindje. Mijn man vond hem ook meteen leuk.
<<

Anoniem123

Bericht 01 Jul 2014 07:00

Re: Luiertas

Isabel_ schreef:
Oreo schreef:Pfft, wat een keuze aan tassen! Zo jammer dat mijn vriend niet met Oilily of Lief! wil lopen...
Nu dus iets anders kiezen, gelukkig heb ik nog 20 weken :P


Ik lees dit wel vaker en ik vind dit altijd zo'n gekke uitspraak. Het is toch overduidelijk dat als hij met die tas loopt dat deze voor de baby bedoeld is? Hij gaat, neem ik aan, niet zonder baby met de luiertas wandelen oid.

.


Ik snap het wel, mijn man wil ook niet met alles lopen. Een hele roze of bloemetjes tassen vind hij lelijk. Hij zou ook niet met ern roze wagen willen lopen. Ieders eigen mening toch. Ik deel zijn mening, dat scheelt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Jul 2014 07:20

Re: Luiertas

Ilovethe90s schreef:
Slakje schreef:Ik zeul het allemaal niet mee en kan ze toch wel elke keer helpen. Gewoon 1 à 2 luiers, vochtige doekjes, 1 hydrofiel en klaar. Door hun luier zitten ze eigenlijk nooit, sinds de wasbare.
Maar dan kun jij ze toch geen schone kleding aantrekken als er een ongelukje gebeurd? Al is het maar flink knoeien op de kleding ofzo.

Ik heb ook nooit een luiertas gehad, ik deed het net als slakje. En het is me volgens mij niet gebeurd maar idd, mocht hij dan geknoeid hebben dan kreeg hij geen nieuw pakje aan :) Maar goed dat vind ik ook gewoon niet belangrijk.

Jongens/meisjes uitvoering heb ik nooit zo begrepen. Je partner loopt toch ook met die tas? Alle tassen die wij in huis hebben zijn redelijk neutraal.
#teammaple🍁
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 01 Jul 2014 07:22

Re: Luiertas

Hier ook een man die niet snel met een roze of meisjesachtige tas zal gaan lopen. Ik heb de zoektocht naar een luiertas al opgegeven en ga er proberen zelf eentje te maken. Met van die Postnl stof, hopelijk met een dekentje voor in de wagenbak en een voetenzak voor in de maxi cosi erbij. Beetje een setje maken :)
Mocht dat niet slagen, moet ik alsnog op zoek haha .
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Jul 2014 07:51

Re: Luiertas

Het is trouwens niet zo dat m'n man niet met een roze tas zou willen lopen, het is meer dat die baby er niet mee loopt maar de volwassene, en dat ik daarom de kleurtjes niet goed begrijp. (Ik denk dat m'n man nog sneller met een roze tas zou gaan lopen dan ik:) )
#teammaple🍁
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Jul 2014 08:56

Re: Luiertas

Ik begrijp die kleurtjes ook nooit zo. Vrienden van ons hebben een roze kinderwagen én bloemetjes luiertas (ook roze). Echt, vind het geen gezicht als ik hem er achter zie lopen. Hij is echt zo'n grote stoere kerel. Ieder z'n ding natuurlijk maar ik hoef er thuis niet mee aan te komen. Nou is het ook absoluut niet mijn ding, dat scheelt.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 01 Jul 2014 09:13

Re: Luiertas

Dat heb je goed bedacht. Wij hebben bij s een zwarte luiertas met zijn naam erop toen besteld. Was ook niet zo duur. Die tas kan hij straks ook nog gebruiken als dat moet. Maar zwart voor een meisje vind ik niet zo leuk. Maar ik heb de tad vsn jouw link besteld! Naja de meisjesversie dan. Toch ons laatste kindje. Mijn man vond hem ook meteen leuk.


Kwa kleur vind ik hem meevallen, maar met spullen aanschaffen neem ik het liefste toch neutraal dat als de 2e een jongen zou zijn haha. Ik denk een beetje ver voorruit :P.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 01 Jul 2014 10:16

Re: Luiertas

Linnie schreef:
Dat heb je goed bedacht. Wij hebben bij s een zwarte luiertas met zijn naam erop toen besteld. Was ook niet zo duur. Die tas kan hij straks ook nog gebruiken als dat moet. Maar zwart voor een meisje vind ik niet zo leuk. Maar ik heb de tad vsn jouw link besteld! Naja de meisjesversie dan. Toch ons laatste kindje. Mijn man vond hem ook meteen leuk.


Kwa kleur vind ik hem meevallen, maar met spullen aanschaffen neem ik het liefste toch neutraal dat als de 2e een jongen zou zijn haha. Ik denk een beetje ver voorruit :P.


wij hebben de grotere dingen ook neutraal. Zelfde als hydrofiele luiers, spullen voor de wieg etc.
(maar heb nu wel wat meisjesspul voor de wieg aangeschaft haha want had wel een blauwe deken en ja dat kon niet meer haha. Maar de lakentjes en hoeslakens kan ik nog gewoon gebruiken) Daarom hebben we nu heel weinig spullen nodig. Ja meisjeskleren en dus een nieuwe verzorgingstas en wiegdeken. Scheelt een hoop geld.
<<

Anoniem 82

Bericht 01 Jul 2014 10:54

Re: Luiertas

Aangezien ik degene ben die ermee moet lopen over het algemeen, vind ik het zonde om een neutrale tas te kopen die ik misschien niet zo leuk vind. En aangezien ik zelf wel van kleurtjes hou, heb ik dus wel een tas met kleurtjes. Ook volwassenen kunnen van kleurtjes houden :)

Vriend loopt er wel mee, en als hij dat niet zou doen, dan pakt hij maar een andere tas voor de enkele keer dat hij hem eens draagt. We hebben ook nog wel wat anders liggen thuis wat meer neutraal is, bijvoorbeeld een soort shoppermodel of een rugzak en daar passen ook wel luiers en wat kleertjes in. Het is trouwens ook echt mijn tas, als hij meer van ons samen zou zijn dan zouden we wel meer overlegd hebben denk ik. Maar vriend zei dat ik hem vrijwel altijd gebruik, en dat is ook zo, dus heb ik er eentje gekozen die ik leuk vond. Overigens vanwege het blauw en de sterren ook niet meteen heel rampzalig om mee te lopen als man.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers