Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De baby wasjes

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Jul 2014 11:04

Re: De baby wasjes

Ik strijk mijn hydrofielen altijd (maar ik strijk sowieso alles) en ze drogen naar mijn idee prima. Vind het verschrikkelijk om ze bobbelig in de la te leggen.
R. 2013
D. 2016
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 06 Jul 2014 13:08

Re: De baby wasjes

Hier zei de kraamhulp inderdaad dat ik de hydrofiele luiers beter niet kon strijken ivm minder goed drogen. Ik heb ze nog nooit gestreken, dus weet niet of het echt verschil maakt. Ik vind het prima zo.
De eerste wasjes heb ik gewassen met Neutral, toen dat op was ben ik overgegaan op ons eigen wasmiddel en vanaf toen ben ik geloof ik ook wasverzachter gaan gebruiken. Ik heb een droger, maar die gebruik ik eigenlijk niet. Sowieso niet voor M. z'n kleren/hydrofielen.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 06 Jul 2014 14:30

Re: De baby wasjes

Ik heb eerst alles met neutral op 60 graden gewassen en gestreken. Eenmalig.
Nu was ik alles met robijn wasmiddel en wasverzachter, zwitsalgeur! En alles gaat de droger in en vouw ik daarna op,"ik strijk helemaal niks.
04-2014
10-2015
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers