Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Anniversary na trouwen

<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 29 Jun 2014 14:43

Anniversary na trouwen

Nadat je getrouwd bent, vieren jullie dan alleen nog je trouwdag of ook de dag dat jullie wat met elkaar kregen? Ik vind t zoveel om het allebei te vieren, maar vind het ook gek om op de dag dat we elkaar leerden kennen niks te doen.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 29 Jun 2014 14:46

Re: Anniversary na trouwen

Wij vieren nooit de dag dat we elkaar leerden kennen of dat we iets kregen. Als ik zou trouwen zou ik denk ik wel mijn trouwdag vieren, maar niet meer dan uit eten gaan ofzo.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 29 Jun 2014 14:49

Re: Anniversary na trouwen

Wij hadden echt een traditie om dan een weekendje weg te gaan samen. Ik vind dat je zoveel mogelijk moet vieren in het leven, maar om hetzelfde 2x te vieren in een korte periode gaat misschien wat ver.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 29 Jun 2014 15:00

Re: Anniversary na trouwen

Wij zijn vandaag toevallig 11 jaar samen maar we doen er niks mee.
Soms koop ik extra lekker voor mijn man met biefstuk oid op onze trouwdag maar verder niet.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jun 2014 15:10

Re: Anniversary na trouwen

Wij gaan meestal ook lekker uit eten of iets als we weer een jaar langer samen zijn.

Ik denk dat onze trouwdag wel de dag wordt waarop we echt wat leuks gaan doen/weekendje weg. Maar ik zal ook altijd even stil blijven staan bij onze eerste datum haha. Of lekker lunchen, uitgebreid eten weet ik het wat al is het maar een duf kaartje.

Blijf ik gewoon leuk vinden. Bij ons gaan die data ook wel ver uit elkaar liggen (22 augustus en begin maart).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Jun 2014 15:17

Re: Anniversary na trouwen

Mij lijkt het echt een supergek idee na je trouwens opeens niet meer je 'verkerings'-datum te vieren. Afgelopen voorjaar vierden wij ons 10-jarig jubileum. Ik vind dat echt heel veel waard. Onze trouwdag zou ik nu vinden klinken als een arbitraire datum, maar wie weet hoe het dan voelt!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem234

Bericht 29 Jun 2014 15:21

Re: Anniversary na trouwen

We staan altijd wel even stil bij de dag dat we elkaar hebben leren kennen, maar doen niks speciaals.
Onze trouwdag wel, dan gaan we altijd uit eten samen.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 29 Jun 2014 15:22

Re: Anniversary na trouwen

Ik heb daar dus helemaal niks mee, met zo'n datum. Wij hebben ook niet echt een datum, kunnen het allebei niet meer herinneren :laughcry:
Maar Bacio, je kunt toch prima allebei vieren als je dat leuk vindt? Dus bijvoorbeeld voor je trouwdag een weekendje weg en dan voor je verkeringsjubileum lekker uit eten of iets anders leuks.
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jun 2014 15:22

Re: Anniversary na trouwen

Haha dat heb ik ook wel.

Afgelopen jaar waren wij ook 10 jaar samen. Super leuk 'gevierd' samen. Het voel gewoon zielig naar die datum toe om het niet meer te vieren dan.

Dus ik zeg ook gewoon, 2x vieren per jaar :yes:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 29 Jun 2014 15:46

Re: Anniversary na trouwen

Wij 'vieren' nu onze trouwdag. Omdat de dagen heel dicht bij elkaar liggen (4 november en 15 november) vinden we het een beetje overdreven om beide dagen te vieren met een etentje ofzo, zo kort na elkaar. Hetzelfde geldt voor een cadeautje ofzo. Dus toch maar gekozen voor onze trouwdag. We staan op onze 'verkeringsdag' er wel altijd even bij stil hoor, dat wel.
Als de data verder uit elkaar hadden gelegen hadden we vast beide gevierd. Elk excuus voor een lekker etentje is goed natuurlijk! (Want nu gaan we bijna nooit uit eten, ahum... :angel: )
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 29 Jun 2014 15:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jun 2014 15:48

Re: Anniversary na trouwen

Dat lijkt mij ook raar om het dan ineens op een andere dag te gaan vieren. Wij trouwen sowieso niet op onze anniversary want de zus van m'n vriend is die dag jarig dus dat is dan niet zo leuk.
Wat me nog raarder lijkt is dan vieren van jeej een jaar getrouwd, jeej twee jaar getrouwd. Ja euh maar al vijf jaar samen dan. Dat voelt toch anders. Zeker voor stellen zoals marni haha. Ben je straks een jaar getrouwd dus klinkt t nog vet pril terwijl je al meer dan tien jaar samen bent
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 29 Jun 2014 15:50

Re: Anniversary na trouwen

Wij zijn dit jaar overgestapt van de dag dat we wat kregen (8 april) naar onze trouwdag (5 juli). Voorheen gingen we op 8 april meestal uit eten en/of kochten we wat voor elkaar. Nu gaan we op 5 juli een dagje weg en blijven we in een hotel slapen, omdat 5 juli een zaterdag is, maar ik denk dat we de komende jaren op 5 juli uit eten gaan.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 29 Jun 2014 15:51

Re: Anniversary na trouwen

Marin schreef:Dat lijkt mij ook raar om het dan ineens op een andere dag te gaan vieren. Wij trouwen sowieso niet op onze anniversary want de zus van m'n vriend is die dag jarig dus dat is dan niet zo leuk.
Wat me nog raarder lijkt is dan vieren van jeej een jaar getrouwd, jeej twee jaar getrouwd. Ja euh maar al vijf jaar samen dan. Dat voelt toch anders. Zeker voor stellen zoals marni haha. Ben je straks een jaar getrouwd dus klinkt t nog vet pril terwijl je al meer dan tien jaar samen bent


Dit vind ik ook dubbel ja. Wij zijn al ruim 8 jaar samen, maar pas 1 jaar getrouwd. Ik zeg dat er ook altijd bij als mensen vragen hoe lang we getrouwd zijn.
<<

Anoniem86

Bericht 29 Jun 2014 16:19

Re: Anniversary na trouwen

Daarom is mijn voorkeursdag met trouwen de dag van onze eerste date/relatie!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 29 Jun 2014 17:13

Re: Anniversary na trouwen

Ik ben ook van mening dat je zoveel mogelijk moet vieren in het leven dus wij vieren beide datums!
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 29 Jun 2014 17:16

Re: Anniversary na trouwen

Pippa schreef:Daarom is mijn voorkeursdag met trouwen de dag van onze eerste date/relatie!


Ja dat lijkt mij ook zo leuk! Al willen wij verder niet trouwen maar een geregistreerd partnerschap, maar toch lijkt het me dan leuk om dat op dezelfde datum te doen haha
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 29 Jun 2014 17:33

Re: Anniversary na trouwen

Nou zijn wij nog niet getrouwd, maar ik ga voor 2 keer vieren, haha.
Altijd leuk om lekker samen uit eten te gaan oid toch? Van mij hoeft het niet heel uitgebreid, maar iets er aan doen vind ik toch wel leuk :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Jun 2014 17:34

Re: Anniversary na trouwen

op de dag dat we verkering kregen eten we vaak iets lekkers ofzo. Als ik er aan denk haha. Binnenkort zijn we 12,5 jaar samen. Op onze trouwdag gaan we altijd uiteten waar we toen het feest hadden
Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 29 Jun 2014 17:36

Re: Anniversary na trouwen

We vieren denk ik het trouwen in februari en ons jubileum in oktober. Dit jaar sowieso 5 jaar dus dat is vind ik een speciaal getal.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 29 Jun 2014 17:44

Re: Anniversary na trouwen

Wij zijn getrouwd op de dag dat we wat met elkaar kregen. Heel handig en gelukkig viel dat in Juni. :)
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 29 Jun 2014 17:58

Re: Anniversary na trouwen

Bij ons ligt het vijf maanden uit elkaar en wij vieren allebei. Onze verkeringsdag samen met een etentje of avondje weg, op onze trouwdag komen ouders/zus op visite voor een kopje koffie met wat lekkers.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem83

Bericht 29 Jun 2014 18:55

Re: Anniversary na trouwen

Wij hebben de vijf jaar dat we getrouwd zijn niet gevierd (ook de voorgaande getrouwde jaren niet trouwens). We gaan daarentegen wél samen naar New York als we 10 jaar samen zijn (a.s. januari, maar we gaan pas in april).

Dus tot nu toe hebben we alleen nog de jaren samen gevierd, maar we willen wel een feest geven als we bijv. 12,5 of 25 jaar getrouwd zijn.
<<

Anoniem273

Bericht 29 Jun 2014 18:58

Re: Anniversary na trouwen

Dit jaar hebben we ons eerste jaar getrouwd gevierd met lekkere hapjes eten op de bank en film kijken. Op onze verkeringsdag gaan we meestal uit eten als we daar zin in hebben. Of pizza/patat halen en lekker film kijken. Dat vinden we net zo leuk haha. Of uitgebreid samen koken.
Ik vind onze trouwdatum minder belangrijk dan onze verkeringsdatum eigenlijk, die hebben we random uitgekozen. We vieren allebei dus wel maar wel klein en simpel, daar houden we van. Weekendje weg lukt meestal niet ivm mijn werk, kan niet zomaar tussen de vakanties door vrij nemen. We gaan wel meerdere keren per jaar een weekendje weg maar dan gewoon 'zomaar'.
<<

Anoniem83

Bericht 29 Jun 2014 19:01

Re: Anniversary na trouwen

Overigens hebben we op onze eerste trouwdag anniversary het ingevroren stuk bruidstaart laten ontdooien en opgegeten. Dus toch nog een soort van gevierd, in ieder geval niet ongemerkt voorbij laten gaan.
<<

Anoniem 63

Bericht 29 Jun 2014 20:49

Re: Anniversary na trouwen

Wij vieren het allebei niet heel erg eigenlijk...'Vroegah' wel onze relatiedag zeg maar, maar de afgelopen jaren niet meer. Met onze trouwdag heb ik de afgelopen twee keer wel mijn trouwjurk weer aangepast, maar echt vieren doen we alleen als 't zo uitkomt en we ergens zin in hebben (uit eten ofzo). Oh, en ik krijg soms een bloemetje, haha.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers