Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kinder vakantie

<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 29 Jun 2014 11:18

kinder vakantie

Wat vonden jullie het leukste vakantie park met je kinderen?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Jun 2014 11:24

Re: kinder vakantie

Heijderbos!
R. 2013
D. 2016
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 29 Jun 2014 11:26

Re: kinder vakantie

Land van Bartje
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem134

Bericht 29 Jun 2014 11:28

Re: kinder vakantie

Wij vonden het Heijderbos erg leuk, zijn we laatst geweest. Vorig jaar zijn we naar het Meerdal geweest en daar heeft T. het ook erg naar haar zin gehad.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 29 Jun 2014 12:08

Re: kinder vakantie

Maar is het niet zo dat elk park waar een zwembad is en een speeltuin een kind het al snel leuk heeft? Of denk ik dan te simpel?
:heart: :heart: 2011
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Jun 2014 12:15

Re: kinder vakantie

Studiebol schreef:Maar is het niet zo dat elk park waar een zwembad is en een speeltuin een kind het al snel leuk heeft? Of denk ik dan te simpel?


R vond vooral het grote veld voor onze cottage in het Heijderbos heel leuk, het bad in de cottage, de grote glijbaan en de enorme hoeveelheid kinderen.

Als we weer een huisje boeken ga ik zeker voor 1 waar R in en uit kan lopen (geen stacaravan met trapje dus).
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem123

Bericht 29 Jun 2014 12:59

Re: kinder vakantie

Bosrijk van de efteling
<<

Anoniem112

Bericht 29 Jun 2014 13:39

Re: kinder vakantie

Er zijn echt ontzettend veel leuke parken!
Wij zijn geweest naar Rabbit Hill en Coldenhove van landal, heel erg leuk!
<<

Anoniem234

Bericht 29 Jun 2014 13:52

Re: kinder vakantie

Wij zijn met terug van centerparcs erperheide. Echt een super park vonden wij. We hebben al best wat centerparcsen gehad maar deze was in alle opzichten leuk en goed!
<<

Anoniem64

Bericht 29 Jun 2014 14:40

Re: kinder vakantie

Marveld in Groenlo. Superschoon vooral, in vrrgelijking met bijv. Centerparcs.
<<

Anoniem219

Bericht 29 Jun 2014 15:30

Re: kinder vakantie

Wij zijn vorige week in rabbit Hill geweest! Super leuk, en leuker als bv land van Bartje vonden wij. We gaan er zeker nog een keer heen :)
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 29 Jun 2014 19:48

Re: kinder vakantie

Studiebol schreef:Maar is het niet zo dat elk park waar een zwembad is en een speeltuin een kind het al snel leuk heeft? Of denk ik dan te simpel?


Dat denk ik idd ook. Natuurlijk heeft het ene park een leuker zwembad of een grotere speeltuin. Maar kinderen hebben weinig nodig om het leuk te hebben.
Dat van die stacaravan met trapje ten opzichte van een huisje is natuurlijk wel zo, zolang ze nog niet zo goed kunnen lopen igg.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem162

Bericht 30 Jun 2014 15:25

Re: kinder vakantie

Studiebol schreef:Maar is het niet zo dat elk park waar een zwembad is en een speeltuin een kind het al snel leuk heeft? Of denk ik dan te simpel?


Dat vind ik (mijn kind) ook. Die vermaakt zich overal.

We zijn op het heijderbos en land van bartje geweest. beide super leuke parken.
Laatst zijn we naar Bostalsee geweest (centerparks in duitsland) dat is ook een super leuk park, leuk animatieteam wat goed Nederlands heeft geleerd dus erg handig voor de nederlandse kindjes. Het park is alleen erg heuvelachtig, wij vonden dat niet erg, mijn zoontje ging graag met de loopfiets of in de bolderwagen.
<<

Anoniem286

Bericht 30 Jun 2014 17:58

Re: kinder vakantie

Ik ben er niet met kind geweest, maar afgelopen weekend zaten wij ivm een festival op park zilverstrand van Oostappen (Mol, België) geweest. Dit zag er erg leuk uit, misschien een idee?
<<

Anoniem85

Bericht 30 Jun 2014 19:13

Re: kinder vakantie

Met kind zijn wij 2x in de kempervennen, in het meerdal, vossemeren en de Eemhof geweest. Allemaal de parken zijn echt heel geschikt voor kinderen. De Eemhof had een indoor speelhal, kempervennen had weer meer buitensport mogelijkheden. De kempervennen vind ik zelf het leukst omdat er een leuk dorp in de buurt zit. Het heijderbos ken ik goed omdat we daar vroeger vaak gingen zwemmen, dat is ook helemaal geweldig met een grote speeljungle!
<<

Anoniem103

Bericht 30 Jun 2014 19:16

Re: kinder vakantie

De Huttenheugte vinden ze zelf het leukste omdat Plopsaland erbij zit maar ik vind alle Centerparcs parken wel leuk met kinderen. We zijn bij verschillende geweest en ze vermaken zich overal prima.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Jul 2014 17:45

Re: kinder vakantie

Wij zijn met kind bij de parken Rabbit Hill en Aelderholt van Landal geweest en vonden dat erg leuk.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers