Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als je even geen limonade meer kan maken...

<<

Zero

Bericht 28 Jun 2014 17:29

Als je even geen limonade meer kan maken...

Meiden, ik moet het gewoon even van me afschrijven.

Ik heb het laatste (half)jaar zó een rot periode, het lijkt wel alsof het leven met citroenen aan het gooien is naar me en ondanks dat ik citroenlimonade drink als een malle wil het maar niet stoppen.
Ik ben echt even helemaal terneergeslagen, dit keer omdat ik te horen heb gekregen dat mijn kat eigenlijk niet lang meer te leven heeft.
Ik ben 3 maanden geleden mijn oma al verloren (waar ik naast heb gewoond, dus die mis ik echt in mijn wekelijkse dingen) mijn gezondheid heeft me in de steek gelaten (2 maanden geleden wéér een aanval gehad en onderzocht in het ziekenhuis, door migraine vallen er ledenmaten uit bij me en kan ik niet meer praten) en ik ben op sommige momenten bang om niks, voornamelijk op de weg omdat ik eind vorig jaar een auto ongeluk heb gehad en daar ook gewoon nog mentaal niet van ben hersteld.
En daar tussen in ben ik ook nog eens een van mijn banen kwijt geraakt.

Ik ben er schijt en schijtziek van om steeds maar limonade te moeten maken, leven!
Ik probeer echt vrolijk te zijn, wat me elke keer weer lukt, en dan smijt je weer met lemons!

Afbeelding

Dit voor je, stupid life! :cry:


Wil iemand anders ook nog even life's manager spreken?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 28 Jun 2014 17:46

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Jeetje Zero, je krijgt het idd flink voor je kiezen. Kan je even alleen maar sterkte wensen en ik hoop dat er snel een einde komt aan al die ellende!! :hug:
30-04-2017
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 28 Jun 2014 17:58

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Zero wat rot zeg :( :hug: Hopelijk gaat het gauw wat beter allemaal.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 28 Jun 2014 18:13

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Dat is nogal een bak ellende die je over je heen hebt gehad zeg! Veel sterkte! *knuffel
L2014 & H2017
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 28 Jun 2014 19:32

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Je hoeft niet elke dag limonade te maken. Een dag ontzettend boos zijn over alles wat gebeurd en dat er uit gooien kan soms net datgene zijn wat je even nodig hebt.

Sterkte met alles..
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 28 Jun 2014 19:41

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Wat vervelend allemaal zeg, ik hoop dat er snel iets positiefs gebeurd. Sterkte!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Zero

Bericht 28 Jun 2014 19:57

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Thanx meiden voor jullie steun! Ik baal er gewoon erg van dat ik het niet in de hand heb. Als ik het nu zelf allemaal doe, dan kán ik ook echt wat doen. Maar dit is zo veel onmacht achter elkaar, het zijn geen grote dingen maar genoeg om me even zo gefrustreerd en verdrietig te maken...
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Jun 2014 20:08

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Wow wat een shitzooi allemaal! Ik kan me ook niet herinneren dat je ooit eerder even hier hebt aangegeven het allemaal maar stom te vinden dus ik vind het helemaal niet gek dat op een gegeven moment jouw tax gewoon is bereikt. Je bent altijd zo positief en ziet volgens mij ook altijd de zonnige kant van iets in. Ik zou zeggen, lekker veel knuffelen met je kat, veel foto's maken, wees verdrietig over alles wat stom is, en probeer je daarna langzaam weer te herpakken. Of nouja, je zult zien, dat gaat na een tijdje echt wel weer vanzelf :) Sterkte!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem125

Bericht 28 Jun 2014 21:05

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Het leven is ook niet alleen maar limonade. Accepteer dat je dat niet kan veranderen, maar wél de houding die je inneemt t.o.v. de citroenen (en wist je dat citroen ook heel lekker kan zijn?)
<<

Anoniem125

Bericht 28 Jun 2014 21:09

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Om een voorbeeldje te geven met wat dingen uit je leven:
- Je hebt een heel goede band op kunnen bouwen met je oma, veel mensen is dat niet gegund, jij hebt zelfs naast haar gewoond, wees dankbaar voor de tijd die jullie samen is gegeven.
- Je bent betrokken geweest bij een auto ongeluk en hebt het overleefd!
- Je bent een van je banen kwijtgeraakt, daaruit kan ik opmaken dat je nog altijd een baan hebt, dat is best bijzonder in deze tijd.

Het is maar hoe je er naar kijkt bij heel veel dingen.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 28 Jun 2014 21:15

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Zure Mat doe dat nou eens niet joh. Ze is blijkbaar al tijden alles aan het relativeren, dankbaar voor wat ze heeft en alles positief aan het bekijken maar soms is het gewoon even op en zit echt alles tegen. Ik ben het best vaak met je eens maar deze reactie getuigd van weinig empathie. Een mens mag best eens verdrietig zijn.

Knuffel Zero!
Smile, it's free!
<<

Anoniem125

Bericht 28 Jun 2014 21:17

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Ja, helemaal mee eens. Je mag best een tijdje huilen, schreeuwen, de gordijnen dichtschuiven en alles stom vinden, dat hoort er ook bij.
<<

Anoniem119

Bericht 28 Jun 2014 21:22

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Dat is wel heel simpel gezegd Zure Mat.
Natuurlijk goed om positief te denken maar soms is de koek even op.
Ik ken zero en ze werkt echt keihard aan haar eigen bedrijf, dus dat is echt heel goed maar t is meer werk dan dat t geld oplevert. Dus dat haar ene baan weg is gevallen, is zeker wel heel vervelend. Een stukje zekerheid dat wegvalt. En idd wat zora zegt: zero is altijd zo vrolijk en gek, dat t opvalt dat ze nu even in een dip zit.

Aan zero, wat kut dat je je zo voelt zeg! Komt t ook niet nu M tijdelijk weg is dat er extra druk op je staat? En van je oma en je kat is wel extreem naar zeg! Hoop dat je moppie t nog even uithoudt! Sterkte! Ik kan niet echt wilt uit je handen halen maar als je even luchtig iets leuks wilt doen of juist wilt kletsen app je maar!
<<

Anoniem222

Bericht 28 Jun 2014 21:24

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

He wat klote allemaal Zero. Je hoeft echt niet altijd limonade te maken hoor! Sterkte en dikke knuffel.
<<

Zero

Bericht 28 Jun 2014 21:38

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Bedankt voor jullie reacties, doet me echt goed!

En ik weet het, its not how far you fall, its the way you land.



En zodra ik de manager van life te pakken heb gekregen, is ie nog niet jarig :study:
<<

Zero

Bericht 28 Jun 2014 21:43

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

@ Marin : Sja de druk is natuurlijk wel wat hoger (ik heb m zelfs nog hoger gelegd, zal ik je binnenkort even PM-en want dat mag officieel nog niet bekend worden allemaal) en dat werkt ook absoluut niet mee, maar dat is voor mij nu echt een kwestie van doorstomen. In augustus heb ik een weekend vrij voor Lowlands, en daar ga ik even zó hard chillen...
<<

Anoniem119

Bericht 28 Jun 2014 21:55

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Kan me voorstellen dat je daar echt naar uit kijkt! Jouw hoogtepunt! Even stom misschien maar is t misschien mogelijk om de dag er voor ook al vrij te nemen? Ik las iets over migraine bij je en ik weet uit ervaring en van anderen dat t vaak keihard komt neervallen als je net ontspant. Dus dat zou zo kut zijn als je lowlands weekend daardoor verpest wordt. Misschien kan je duus net even extra dagje rust pakken voor je weg gaat om zo misschien dat te voorkomen? Geen idee of dat helpt of kan hoor, gezien de drukte maar misschien een tip.

En ben benieuwd naar je idee! Ik heb ook een idee, nou ja meerdere, maar een grote maar dat kan allemaal pas als ik niet meer zo frickin veel werk. Moeten eigenlijk maar eens even bijkletsen.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 29 Jun 2014 00:00

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Wat vervelend dat je je zo voelt Zero :hug: Zoals Harrisson hierboven al zegt: je hoeft niet altijd limonade te maken. Soms krijg je gewoon te veel voor je kiezen en lukt het je niet om te relativeren of om positieve dingen uit het leven te halen. Mijn vader is net overleden en dat waren voor mij ook 'te veel citroenen'... er zijn dagen dat ik het echt niet zie zitten en me niet kan voorstellen dat ik alles weer 'gewoon' op de rit krijg. Daar geef ik dan maar gewoon aan toe, een potje janken kan soms heel erg opluchten! En er zijn dagen zoals vandaag, dat ik me realiseer dat er nog zo veel mooie dingen in mijn leven zijn en dat het allemaal wel goed zal komen. Sterkte in ieder geval!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Zero

Bericht 29 Jun 2014 00:17

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Bedankt Pineco, en jij ook heel veel sterkte! Je vader verliezen is echt nog even een stuk erger dan die pijntjes die ik heb (waardoor ik direct weer ga relativeren - wat eigenlijk misschien ook het probleem is bij me, ik moet die pijntjes en dingetjes gewoon maar eens niet relativeren en gewoon een eind de ruimte in zeiken af en toe)

@ Marin : Ja, we moeten echt even bijkletsen, zal je binnenkort even appen.
Vrij nemen is niet echt mogelijk, de zaak is wel gesloten de dagen voor Lowlands, maar ben dus wel bezig met een nieuw project dat eigenlijk die weken compleet in beslag neemt (plus dat ik weer aan het solliciteren ben)
En op de Lowlands donderdag heb ik zelfs nog een bruiloft.
Ik had de hoop er in dat M die kon doen gezien die dan al op 9,5 verlof zat, maar door dat gebroken stuitje gaat dat hem waarschijnlijk niet worden.
(Is ook niet erg, maar rust... nope.)
Maar je hebt wel gelijk hoor, en daar maak ik me ook best zorgen om. Zodra ik ga ontspannen, ontspant ik me even te veel.
Ik moet gewoon maar vroeg aan het bier daar, dan wordt het verschil tussen brabbelen van de drank en brabbelen van migraine misschien zo klein dat ik er mee weg kom :laughcry:

Ik ben wel blij dat ik het alleen bij ontspannen heb overigens. Met grote stress kan ik nog gewoon werken, maar zodra die stress over is heb ik er last van. Dus gelukkig geen last bij klanten en/of op bruiloften!
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 29 Jun 2014 17:06

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Wat vervelend voor je allemaal. Ik hoop dat het je snel allemaal wat meer mee zit en alvast veel plezier op Lowlands! Hopelijk knap je daar een beetje van op :)
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 30 Jun 2014 15:52

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu eventjes helemaal gehad heb. Maar weet je, ik vind dat helemaal niet zo erg en niet zo gek. Soms mag je best eventjes er helemaal doorheen zitten, je moet die dingen toch verwerken. Het verlies van je oma en dat ongeluk heb je niet zomaar 1, 2, 3 verwerkt. Natuurlijk kijk je positief, maar soms wordt het gewoon allemaal eventjes te veel. Doe dan eventjes een stapje terug en denk dan eventjes vooral aan jezelf. Als je eventjes een stapje terug doet, kan je daarna vaak de hele wereld weer aan.
Sterkte er mee!
<<

Anoniem66

Bericht 30 Jun 2014 16:07

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Bij mij helpt het bij dit soort dingen om vooral even heel erg bij de dag te leven. De laatste maanden kon ik niet anders omdat ik het anders niet kon handelen en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Je wordt er veel gelukkiger van. Weinig verwachtingen hebben.

Sterkte Zero
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Jul 2014 08:29

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Sterkte Zero!

♥♥
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 01 Jul 2014 08:30

Re: Als je even geen limonade meer kan maken...

Heel veel sterkte!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron