Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Whats app foto's/ video's op computer zetten

<<

Lolita

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 23 Feb 2014 10:26

Bericht 28 Jun 2014 07:40

Whats app foto's/ video's op computer zetten

Hi,

Zoals de titel al zegt: Kan je foto's/ video's van whatsapp ( van een iphone) op je computer zetten? Heb de functie: automatisch op filmrol plaatsen uitgezet, maar nu krijg ik met geen mogelijkheid al die filmpje naar de computer.

Enige wat wel kan is het filmpje selecteren- opslaan op filmrol en hem dan overzetten, maar dat zou toen sneller moeten kunnenn?

Thanks!
<<

Anoniem51

Bericht 28 Jun 2014 07:42

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Die functie weer aanzetten? Of anders in je whatsapp op de foto drukken, kun je hem dan niet mailen naar jezelf?
<<

Lolita

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 23 Feb 2014 10:26

Bericht 28 Jun 2014 07:57

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Functie is inmiddels alweer aan!

Het gaat om heeeeeeel veel foto's dus dan leek mail mij wat omslachtig. Ik hoop ergens dat ik een menufunctie gemist
hem om alles in één keer over te zetten.
<<

Anoniem193

Bericht 28 Jun 2014 08:27

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Mijn vader koppelt de iphone aan de pc met usb en dan kan hij via windows verkenner het juiste mapje zoeken en de fotos en videos makkelijk overzetten.
<<

Jip

Bericht 28 Jun 2014 09:05

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Ik hang mijn telefoon ook weleens aan de laptop en kan dan zo foto's en filmpjes eraf halen.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 28 Jun 2014 09:56

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Ik heb Dropbox geconnect. Dus alle foto's die ik maak of in mijn galerij komen op een andere manier (WA, screenshot, etc.), slaan zich direct op in Dropbox.
Leven en laten leven
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 28 Jun 2014 11:14

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Ik zat ook aan dropbox te denken ja. Ideaal om foto's van telefoon naar pc over te zetten. Gaat ook heel snel.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 28 Jun 2014 11:16

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Ja, bij mij doet ie t gewoon automatisch. Hoef er niet eens wat voor te doen. Ideaal!
Leven en laten leven
<<

Lolita

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 23 Feb 2014 10:26

Bericht 28 Jun 2014 11:18

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Maar dat connecten met dropbox, kan ik nu doen maar dat werkt volgens mij niet meer met de foto's en filmpjes die al heb, toch/

Zoethout: ik heb gedaan wat jouw vader doet, maar als ik Windows verkenner open, zie ik alleen maar de map van de filmrol....weet jij toevallig of hij nog iets anders doet?
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 28 Jun 2014 11:21

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Ik heb geen iphone dus weet niet precies hoe het daarop werkt.. maar op mijn telefoon kan ik wel gewoon alle foto's in de galerij selecteren en dan uploaden naar dropbox.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 28 Jun 2014 22:03

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Lolita schreef:Maar dat connecten met dropbox, kan ik nu doen maar dat werkt volgens mij niet meer met de foto's en filmpjes die al heb, toch/

Zoethout: ik heb gedaan wat jouw vader doet, maar als ik Windows verkenner open, zie ik alleen maar de map van de filmrol....weet jij toevallig of hij nog iets anders doet?

Dat is Alibi :)

En voor bestaande filmpjes en foto's weet ik eigenlijk niet zeker, maar ik dacht dat ie die dan ook meteen overzet.
Leven en laten leven
<<

Lolita

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 23 Feb 2014 10:26

Bericht 29 Jun 2014 08:21

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Hahaha! Sorry, Zoethout!

Het wilde maar niet lukken, dus heb het nu stuk voor stuk bewaard op mijn filmrol en daarna op de computer gezet.
Bedankt voor de tips.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 29 Jun 2014 22:03

Re: Whats app foto's/ video's op computer zetten

Lolita schreef:Hahaha! Sorry, Zoethout!

Het wilde maar niet lukken, dus heb het nu stuk voor stuk bewaard op mijn filmrol en daarna op de computer gezet.
Bedankt voor de tips.


:good:
Leven en laten leven

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers