Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


mini loco of bambino loco

<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 27 Jun 2014 16:20

mini loco of bambino loco

V wordt in oktober 4 jaar, ik zit nu te kijken voor loco voor hem. V heeft een spraak achterstand maar zijn IQ is (waarschijnlijk)boven gemiddeld. Welke loco zouden jullie nemen?
Afbeelding]
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 27 Jun 2014 16:23

Re: mini loco of bambino loco

Miniloco. Bambinoloco zal dan wel te makkelijk voor hem worden.
<<

Anoniem74

Bericht 27 Jun 2014 18:31

Re: mini loco of bambino loco

Mini!
<<

Anoniem272

Bericht 27 Jun 2014 20:21

Re: mini loco of bambino loco

Heb je hem een van de twee wel eens zien spelen op de PSZ of bij een vriendje of zo? T. heeft Bambino Loco nog leuk gevonden tot hij 5 was. Mini Loco is net wat ingewikkelder, daar moest hij even in komen. Maar inmiddels gaat dat prima.
<<

Anoniem272

Bericht 27 Jun 2014 20:22

Re: mini loco of bambino loco

Je bent een vroeg bij trouwens, voor oktober!
<<

Anoniem133

Bericht 27 Jun 2014 20:27

Re: mini loco of bambino loco

We hebben allebei en mijn zoontje van vier vindt de miniloco leuker. De bambino kan mijn zoontje van 2 al doen.
<<

Anoniem134

Bericht 27 Jun 2014 21:11

Re: mini loco of bambino loco

Ik zou voor mini loco gaan. T. Kreeg met haar CC 2e verjaardag bambino loco en legde zonder moeite alles uit de boekjes.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 27 Jun 2014 21:26

Re: mini loco of bambino loco

Ik zou ook voor de mini loco gaan. Als leerkracht van groep 2 heb ik ook mini loco in de klas. De kinderen kunnen deze boekjes goed maken. Soms moet je even uitleggen wat de bedoeling is, maar dan gaat het prima.
Afbeelding
Afbeelding
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 27 Jun 2014 21:27

Re: mini loco of bambino loco

Filoria schreef:Je bent een vroeg bij trouwens, voor oktober!

Haha nee hij krijgt het gewoon tussendoor.maar zo kon ik ff zijn ijn leeftijd aanduiden.nee hij heeft er nog nooit wat meegedaan maar is gek op leren en heeft waarschijnlijk een boven gemiddeld IQ maar komt er verbaal nog niet echt uit door zijn spraakachterstand maar dat gaat nu steeds beter.
Afbeelding]

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers