Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie doet er nog meer mee met de hype?

<<

Anoniem186

Bericht 29 Jun 2014 11:51

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Marni schreef:Waarom wil je als volwassenen naar baby ruiken? Haha, dat is echt een oprechte vraag.


Hahaha ja ik snap het ook niet. M'n bed hoeft er ook niet naar te ruiken. Ben blij als ik een keer niet geconfronteerd word met m'n kinderen (en hun luchtjes).
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 29 Jun 2014 12:37

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Marni schreef:Waarom wil je als volwassenen naar baby ruiken? Haha, dat is echt een oprechte vraag.


Jeugdsentiment, herinneringen aan je kinderen toen ze nog Zwitsal gebruikten die weer opkomen bij de geur. Omdat je het wel een lekker luchtje vind. Jaren geleden ook nog eens een fles Zwitsal shampoo gebruikt (had er op een forum over gelezen) maar kreeg er toen een opmerking van een collega over die ik eigenlijk niet zo leuk vond dus na die tijd geen Zwitsal meer gebruikt.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jun 2014 13:38

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Hmm het kan natuurlijk.

Ik heb jeugdsentiment aan Marousha/Marouska? (Zo'n goedkoop luchtje van de Etos haha). Ik zou er zelf niet voor kiezen om hem weer te dragen.

Maar iedereen heeft natuurlijk vrije keuze. Ik vroeg het me alleen af.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Jun 2014 13:38

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Ik heb dat met Tommy Girl. Aan de ene kant wil ik hem graag weer eens kopen maar aan de andere kant.. Ik ben geen 14 meer :eyes:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jun 2014 13:54

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Haha wat leuk! Dat was ook mijn eerste 'duurdere' parfum :smile:

Geen idee eigenlijk wat hij kost in vergelijking met luchtjes die ik nu heb haha. Maar toen moest ik er echt flink voor sparen met zakgeld.
<<

Anoniem313

Bericht 29 Jun 2014 14:09

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Oh ja, voor mij was dat CK One.
En met de Zwitsal hype doe ik ook mee, ik vind het een lekker geurtje voor de was. Ik heb mn kind er weinig naar laten ruiken eigenlijk, ging snel over op huismerk en nu wil hij alleen nog maar dezelfde zeep als die wij gebruiken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Jun 2014 14:40

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Marni schreef:Haha wat leuk! Dat was ook mijn eerste 'duurdere' parfum :smile:

Geen idee eigenlijk wat hij kost in vergelijking met luchtjes die ik nu heb haha. Maar toen moest ik er echt flink voor sparen met zakgeld.


29,50 voor 30ml. Daar moest ik destijds heel wat folders voor bezorgen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem301

Bericht 29 Jun 2014 16:58

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Marni schreef:Waarom wil je als volwassenen naar baby ruiken? Haha, dat is echt een oprechte vraag.

Eigenlijk best gek he? Maar ik vind de geur gewoon zooo lekker!
<<

Anoniem301

Bericht 29 Jun 2014 16:59

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Marni schreef:Hmm het kan natuurlijk.

Ik heb jeugdsentiment aan Marousha/Marouska? (Zo'n goedkoop luchtje van de Etos haha). Ik zou er zelf niet voor kiezen om hem weer te dragen.

Maar iedereen heeft natuurlijk vrije keuze. Ik vroeg het me alleen af.

Oh de hele klas inc mezelf droeg die! En hij rook echt té sterk! Kostte ook geen drol. 8 gulden ofzo.
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jun 2014 18:18

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Carrie schreef:
Marni schreef:Hmm het kan natuurlijk.

Ik heb jeugdsentiment aan Marousha/Marouska? (Zo'n goedkoop luchtje van de Etos haha). Ik zou er zelf niet voor kiezen om hem weer te dragen.

Maar iedereen heeft natuurlijk vrije keuze. Ik vroeg het me alleen af.

Oh de hele klas inc mezelf droeg die! En hij rook echt té sterk! Kostte ook geen drol. 8 gulden ofzo.


Hahaha inflatie zorgt ervoor dat hij nu duurder is! 11 euro inclusief een bodylotion ;) Ik laat hem deze keer aan mij voorbij gaan.

Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jun 2014 18:20

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Ohh en ken je deze dan toevallig ook? Lily Prune haha.

Was ook zo'n sterk luchtje! Die deden wij als vriendinnen ook vaak aan elkaar cadeau haha.

Afbeelding
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 29 Jun 2014 18:29

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Wilde hem halen voor mijn beddengoed en handdoeken maar het schap was hier ernstig leeg...
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem 52

Bericht 29 Jun 2014 18:35

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Ik heb deze ook nog gehad, toen ik jong was!

Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 29 Jun 2014 18:36

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Oh ja die Maroussia had ik ook haha ja vond hem toen wel heel lekker. Nu gebruik ik hem niet meer, weet niet ook of ik hem nog wel net zo lekker vind.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Jun 2014 18:49

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Die tweede ken ik niet Marni! Ik had vroeger ook het geurtje van Oillly, heerlijk! Maar dat was voor de brugklas, toen ik 10 of 11 was ofzo.
<<

Anoniem83

Bericht 29 Jun 2014 18:51

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Oh ik wist helemaal nog niet dat er zwitsal wasverzachter bestond. Ben duidelijk al een poosje niet in Nederland geweest. Ik denk dat ik 'm wel ga kopen en ga gebruiken voor het beddengoed, handdoeken en kinderkleding. Ruikt zo lekker.

Maroussia vond ik zooo stinken, mijn moeder deed dat op altijd vlak voordat we de auto in gingen. Wat een meur, zo sterk ook. Ik krijg nog kippenvel als ik het ruik. Mijn 'jeugdsentimentgeur' is meer Musk van Alyssa Ashley.
<<

Anoniem75

Bericht 29 Jun 2014 19:08

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Mini die Robijn met Zwitsal is nog maar een week of 2 op de markt. Vandaar deze hype.
<<

Anoniem 63

Bericht 29 Jun 2014 20:45

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Nee, dat ga ik niet kopen. Ik vind de geur wel lekker, maar dan alleen in combinatie van baby's, ik hoef er zelf niet naar te ruiken en mijn bed ook niet.

Mijn eerste luchtje was van NafNaf :smile:
<<

Anoniem91

Bericht 29 Jun 2014 21:21

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Mijn kleine etters vonden het zo lekker dat ze een hele fles in mijn wasmachine hebben gepleurd… Oh wat was ik blij!!! NOT!!
<<

Fiene

Bericht 29 Jun 2014 21:36

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Ik heb de wasverzachter gekocht en ik vind het eigenlijk wel meevallen met de geur. Het ruikt wel lekker maar niet mega naar Zwitsal ofzo.
<<

Anoniem83

Bericht 29 Jun 2014 22:13

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Razz schreef:Mini die Robijn met Zwitsal is nog maar een week of 2 op de markt. Vandaar deze hype.

Oh vandaar, haha, loop ik nog niet eens zo ver achter. :-)
<<

Anoniem122

Bericht 30 Jun 2014 02:41

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Kenya schreef:Nee, dat ga ik niet kopen. Ik vind de geur wel lekker, maar dan alleen in combinatie van baby's, ik hoef er zelf niet naar te ruiken en mijn bed ook niet.

Mijn eerste luchtje was van NafNaf :smile:


Jaa van mij ook :D

Afbeelding
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 30 Jun 2014 11:13

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Ik vind Zwitsal wel een heerlijk luchtje, maar dan voor baby's en niet voor mijn eigen bed.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 30 Jun 2014 11:14

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Die Naf Naf heb ik ook nog gehad :)

Die wasverzachter zal ik vast eens meenemen om te proberen maar ik hoef hem niet perse nu te hebben.
<<

Anoniem 63

Bericht 30 Jun 2014 11:41

Re: Wie doet er nog meer mee met de hype?

Ja, die ja!!! Ik heb het flesje nog bewaard, uit nostalgie, haha.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers