Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vriendin viert 10-jarig single bestaan

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Jun 2014 15:47

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Ik vind het juist een leuke, ludieke actie! Ze heeft volgens mij gewoon zin in een feestje :)

♥♥
<<

Anoniem117

Bericht 25 Jun 2014 15:49

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Oh wat ben jij doorzichtig! Jij hebt Sex and the City gekeken :)

Dit is helemaal niet waar. En als het waar is, good for her! Blij zijn met het leven dat je hebt!

Oh oh oh die zin dat jullie wel verder zijn gegaan met leven en stappen hebben gemaakt als trouwen, kinderen krijgen en huizen kopen. Ja, want dan doe je natuurlijk pas mee en heb je iets te vieren.

Veel SATC kijkplezier, misschien haal je er nog wat meer leuke topics uit.
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 15:53

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Sorry, ik kan me die aflevering niet meer herinneren, heb die serie jaren geleden gekeken, denk al wel acht jaar geleden, ofzo. Wie weet doelt mijn vriendin daarop, dat zou het al wat meer verklaren. Maar goed, wat zou ze dan willen dat wij doen, nooit meer een feestje vieren, omdat het haar als vrijgezel misschien pijn kan doen? Dit voelt echt als een steek onder water.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jun 2014 15:54

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Zure Mat schreef:Sorry, ik kan me die aflevering niet meer herinneren, heb die serie jaren geleden gekeken, denk al wel acht jaar geleden, ofzo. Wie weet doelt mijn vriendin daarop, dat zou het al wat meer verklaren. Maar goed, wat zou ze dan willen dat wij doen, nooit meer een feestje vieren, omdat het haar als vrijgezel misschien pijn kan doen? Dit voelt echt als een steek onder water.

Really, zit niet zo te janken.

Zij wil een feestje geven, klaar. :dance:
<<

Anoniem 52

Bericht 25 Jun 2014 15:55

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Zucht.. Niemand hapt, ZM. Get a life. Ga olifantje rijden en cocktails drinken.
<<

Anoniem119

Bericht 25 Jun 2014 15:57

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Haha Anna. Daar dacht ik ook al aan. Zie je, zelfs al is die serie tien jaar oud, het blijft grote inspiratiebron.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Jun 2014 15:57

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

HAHA! Misschien vind zij jouw ideale relatie met geweldige huwelijksfeest en de geboorte van jouw schitterende dochter (of is het toch een zoon) wel een steek onder water. Gekke Zure Mat!

♥♥
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jun 2014 15:58

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Weet je, als je nu eens minder overtuigd zou zijn van je eigen perfecte wereld dan zou je ook minder overtuigd zijn dat anderen wel jaloers op jou moeten zijn en dan zou je net als de rest van ons dit feestje gewoon kunnen zien als feestje ter ere van de leuke dingen in het leven van je vriendin. Ook mensen met een ander leven dan jij hebben leuke levens namelijk..
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 15:58

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Haha, om die foto's moest ik het meest lachen. Typisch dingen die alleen vrijgezellen kunnen doen natuurlijk. Uuuh. Zet er dan foto's bij van je laatste one night stand, ofzo.
<<

Anoniem108

Bericht 25 Jun 2014 15:59

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Nee joh, nu trek je een blij moment willen delen naar iets heel negatiefs. Zij wil m.i. alleen maar vieren met jullie dat ze gelukkig is, maar omdat het niet gaat om standaard-levensgebeurtenissen die mensen vieren, denk jij dat het negatief is ingestoken. Dat gaat überhaupt al niet samen met het idee van een feestje geven. Feestjes staan voor geluksmomenten, blijheid en plezier in het leven maken. Als je het mij vraagt, zie je nu dingen die er niet zijn. :)
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 16:01

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Ja, ik moet er ook wel om lachen hoor, alleen omdat ik haar zo goed ken vind ik het wat ambivalent. Ik zit namelijk regelmatig een hele avond met haar wijntjes te drinken en dan zit ze vaak helemaal in de knoop met zichzelf en voelt ze zich juist heel onzeker over haar single-status. Dus vandaar dat dit voor mij behoorlijk uit de lucht komt vallen.
<<

Anoniem119

Bericht 25 Jun 2014 16:01

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Zure Mat schreef:Haha, om die foto's moest ik het meest lachen. Typisch dingen die alleen vrijgezellen kunnen doen natuurlijk. Uuuh. Zet er dan foto's bij van je laatste one night stand, ofzo. .

Klopt, dan is het inderdaad absoluut reden voor een feestje. :banaan:
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jun 2014 16:04

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Green_Pepper schreef:Doet me denken aan Carrie uit Sex and the City. (Toch? Er is toch zo'n aflevering dat zij zich stoort aan het feit dat ze honderden euro's uitgeeft aan cadeau's voor vriendinnen die trouwen, kinderen krijgen, etc. Is volgens mij die aflevering met die gestolen dure schoenen)


Ja daar moest ik ook meteen aan denken! Zij ging zich toen registeren bij Manolo Blahnik, om zo toch haar gestolen schoenen terug te krijgen.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jun 2014 16:07

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Oh en hoe zijn jullie verder gegaan met jullie leven? Zij is toch ook gewoon verder gegaan met haar leven? Alsof verder gaan met je leven alleen bestaat uit trouwen en kinderen krijgen, bah zeg.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Jun 2014 16:08

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Serieus, een steek onder water? Ze vindt het waarschijnlijk gewoon grappig dat ze een rond getal heeft bereikt en waarschijnlijk vindt ze het lang niet altijd leuk dat ze al zo lang geen vriend heeft, maar op deze manier wil ze er gewoon een luchtige draai aan geven, door het positieve eruit te halen en het te zien als een reden voor een feestje.

Ik vind wat jij zegt eerder een steek onder water, dat jij en je andere vrienden wel zijn doorgegaan met leven. Ik mag hopen dat je dat naar haar toe anders formuleert.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem147

Bericht 25 Jun 2014 16:08

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Ik vind het echt klinken alsof je je vriendin zielig vind.

Ik zou echt heel veel moeite hebben met vriendinnen die mij zielig vinden. Je bent vriendinnen voor de leuke momenten, minder leuke momenten. Samen lachen, samen huilen en weet ik het wat nog meer. Maar je vriendin (misschien al wel 10 jaar?) zielig vinden? Dat vind ik echt heel erg.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 25 Jun 2014 16:08

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

ZM; ze is heel erg ongelukkig en om zich beter te voelen geeft ze nu een feestje als steek onder water naar jou. Want jij hebt alle feestjes in je leven al gehad; je bent al getrouwd, hebt al een kind en een huis. En nu wil ze dus de aandacht van jouw perfecte leventje stelen! En dan ook nog met zielige foto's van dingen die eigenlijk veel leuker zijn om te doen als je zo'n fantastische man als jij hebt. De trut! Ik zou geen vrienden willen zijn met iemand die je zo'n steek onder water wilt geven!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Jun 2014 16:09

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Whoop! schreef:ZM; ze is heel erg ongelukkig en om zich beter te voelen geeft ze nu een feestje als steek onder water naar jou. Want jij hebt alle feestjes in je leven al gehad; je bent al getrouwd, hebt al een kind en een huis. En nu wil ze dus de aandacht van jouw perfecte leventje stelen! En dan ook nog met zielige foto's van dingen die eigenlijk veel leuker zijn om te doen als je zo'n fantastische man als jij hebt. De trut! Ik zou geen vrienden willen zijn met iemand die je zo'n steek onder water wilt geven!


:hulde:
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Jun 2014 16:10

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Marni schreef:Ik vind het echt klinken alsof je je vriendin zielig vind.

Ik zou echt heel veel moeite hebben met vriendinnen die mij zielig vinden. Je bent vriendinnen voor de leuke momenten, minder leuke momenten. Samen lachen, samen huilen en weet ik het wat nog meer. Maar je vriendin (misschien al wel 10 jaar?) zielig vinden? Dat vind ik echt heel erg.


Haar vriendin is in haar ogen niet alleen zielig, ze moet kennelijk ook haar plek weten en zich gedragen als iemand die geen reden heeft voor een feestje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jun 2014 16:11

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

En hebberig natuurlijk. Want ze wil cadeautjes terwijl ze daar geen recht op heeft. Bah bah bah.
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 16:12

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Haaha, zo bedoel ik het juist helemaal niet. Ik bedoel eerder dat cocktails drinken en op reis gaan nou niet bepaald activiteiten zijn die je alleen als single kan ondernemen.
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 16:13

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Ik koop met alle liefde een cadeautje voor haar hoor, daar gaat het niet om. Deze uitnodiging verrast me alleen, omdat ik weet hoeveel pijn ze ervan heeft dat 'het leven aan haar voorbij gaat' (haar eigen woorden).
<<

Anoniem 52

Bericht 25 Jun 2014 16:14

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Nee, het verrast je zogenaamd, omdat je het ziet als een steek onder water... Zo begon je dit topic. Make up your mind...
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jun 2014 16:16

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Zure Mat schreef:Ik koop met alle liefde een cadeautje voor haar hoor, daar gaat het niet om. Deze uitnodiging verrast me alleen, omdat ik weet hoeveel pijn ze ervan heeft dat 'het leven aan haar voorbij gaat' (haar eigen woorden).


Nou, zelfs als ze normaal gesproken zwelgt in zelfmedelijden wat me sterk lijkt. Dan nog lijkt dat me alleen maar extra reden om haar een heerlijke avond te bezorgen met vrienden en plezier en dat feit even naar de achtergrond te doen verdringen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Jun 2014 16:16

Re: Vriendin viert 10-jarig single bestaan

Als stellen zo'n collage maken dan zijn het ook meestal foto's van dingen die je ook in je eentje kan ondernemen, ook vaak samen op een of ander mooi strand, samen in een bos, enzovoort. Doorgaans zijn dat ook niet foto's dat ze liggen te neuken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers