Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nare roddelende collega

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 25 Jun 2014 09:40

Nare roddelende collega

Op mijn werk heb ik het prima naar mijn zin. Met alle collega' s prima contact. Alleen is er 1 waar vrijwel iedereen een beetje een kijkje op heeft, enige grote nadeel is dat de manager dol is op hem.

Nu roddelt hij regelmatig over mij en het ergste is dat ik nog hap ook. Zo heb ik gisteren iemand op de man af gevraagd wat er over mij wordt besproken. Dit was waarschijnlijk geen slimme zet, maar ik heb geen zin in gezeik op het werk.
Hoe kan ik dit soort geroddel de kop indrukken? Ik heb ook nog geen vast contract dus daar moet ik ook nog op letten. Vervelende is dat hij ook van alles doorspeelt naar de manager
<<

Anoniem321

Bericht 25 Jun 2014 11:19

Re: Nare roddelende collega

Hoe moeilijk het misschien ook is, probeer er boven te staan en er niet meer op te reageren. Roddelaars zullen altijd roddelen. En je geeft aan dat je met je andere collega's wel overweg kunt. Roddelt die collega ook over andere collega's of alleen over jou?

Als het dermate ernstig wordt dat er bijvoorbeeld kwaad over je wordt gesproken of dat het je in een ander opzicht in een negatief daglicht zet zou je het nog met je leidinggevende kunnen bespreken, eventueel met die collega er bij.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 25 Jun 2014 11:38

Re: Nare roddelende collega

Ik moet inderdaad ook echt proberen er niet meer op in te gaan. Maar het vervelende is vooral dat hij zo goed met de manager omgaat. Deze collega kan mensen echt zwartmaken en nu ik of volgens jaar eruit vlieg of een vast e aanstelling krijg wil ik gewoon helemaal geen gezeur.
<<

Anoniem321

Bericht 25 Jun 2014 11:46

Re: Nare roddelende collega

Dat kan ik me voorstellen, maar hoe schat jij je manager in? Is hij iemand die goedgelovig is, of zou hij wel door de verhalen van je collega heen kunnen prikken?

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers