Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderfeestje thuis organiseren

<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:36

Bericht 01 Jul 2014 19:45

Re: Kinderfeestje thuis organiseren

Wat een leuke dingen komen er voorbij zeg!
Heb al wat inspiratie opgedaan voor dochter haar verjaardag (wordt de eerste keer dat ze een kinderfeestje zal gaan geven).
A.s vrijdag gaat ze voor het eerst zelf naar een kinderfeestje, deze wordt in b.allorig gehouden (nou kan dat hier prima omdat het maar een hele kleine, overzichtelijke is).

Ook meteen even een ander vraagje, velen van jullie noemen cakejes versieren, vind ik erg leuk.. Maar het zal mijn dochter haar feestje worden, en zij lust geen cake of taart...
Iemand die nog een idee heeft wat er verder nog te versieren valt??
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Jul 2014 19:46

Re: Kinderfeestje thuis organiseren

Pizza'tjes?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Jul 2014 19:49

Re: Kinderfeestje thuis organiseren

Eierkoeken versieren? Of ontbijtkoek.
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:36

Bericht 01 Jul 2014 20:01

Re: Kinderfeestje thuis organiseren

Eierkoeken vind ik wel een goed idee! Bedankt!
<<

Anoniem64

Bericht 01 Jul 2014 20:09

Re: Kinderfeestje thuis organiseren

SarahKey schreef:
Sterrin_ schreef:Wij houden het ook zaterdag, gaan bloempotjes met klavertje vier bolletjes erin beschilderen en beplakken met glittersteentjes. Ook van de action :) Ik moest voor school de verfschorten uitwassen dus die mocht ik meteen lenen voor het feestje. Makkelijk :)


En mocht je niet zoveel schortjes hebben, in het blote bassie laten schilderen. Naja ligt aan de leeftijd dan, maar hoe ouder ze worden hoe netter ze omgaan met verf.



Gemiddeld 7 jarige meiden dus die gaan dat niet waarderen ;)

Ze gaan er idd al heel netjes mee om en nat is het er wel uit te krijgen maar om gedoe te voorkomen toch maar schorten. Heb voor een hele klas dus komt goed. Ik was te laat om evt op de kaartjes te zetten dat ze oude kleding aan moete doen.
<<

Anoniem115

Bericht 01 Jul 2014 21:27

Re: Kinderfeestje thuis organiseren

R. is donderdag jarig. En ik neem gelijk om 15 uur vanuit school de kinderen mee naar huis.
R. Heeft er 5 uitgenodigd. We beginnen met cupcakes eten en wat drinken.
R. is helemaal verzot op sully van monsters inc. Dus daar zijn de cupcakes van.
Ik heb verder ook van alles van sully. Ballonnen, bekers, uitdeelzakjes.
Voor de rest lekker spelen in de tuin.

Maar door dit topic zie ik ook veel leuke ideeën zoals schortjes versieren.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers