Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


In welke tijd zou jij wel eens een kijkje willen nemen?

<<

Fiene

Bericht 03 Jul 2014 20:41

Re: In welke tijd zou jij wel eens een kijkje willen nemen?

In de tijd van de Sissi jurken hahaha mijn grootste kinderdroom. Ik zou zo graag eens in zo'n over de top jurk rondsjouwen, daarna in een koets mee enzo.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Jul 2014 22:14

Re: In welke tijd zou jij wel eens een kijkje willen nemen?

Haha Fiene je "sjouwt niet rond" in zo'n jurk. Je paradeert ofzo, maar niet rondsjouwen.
R. 2013
D. 2016
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 04 Jul 2014 00:28

Re: In welke tijd zou jij wel eens een kijkje willen nemen?

Ik heb eigenlijk niets met geschiedenis dus ik zou voor de toekomst gaan: het jaar 2500 of nog wat later... Lijkt mij erg interessant om te zien hoe ze dan leven. Ik ga er vanuit dat er tegen die tijd al zoveel is veranderd dat het niet meer lijkt op de wereld van nu...
Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 05 Jul 2014 11:24

Re: In welke tijd zou jij wel eens een kijkje willen nemen?

Carool schreef:Haha Fiene je "sjouwt niet rond" in zo'n jurk. Je paradeert ofzo, maar niet rondsjouwen.



hahhaa inderdaad natuurlijk, mijn excuses;)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Jul 2014 20:34

Re: In welke tijd zou jij wel eens een kijkje willen nemen?

Fiene schreef:
Carool schreef:Haha Fiene je "sjouwt niet rond" in zo'n jurk. Je paradeert ofzo, maar niet rondsjouwen.



hahhaa inderdaad natuurlijk, mijn excuses;)


Je zei het echt op zijn Fiene's :smile:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem273

Bericht 05 Jul 2014 22:47

Re: In welke tijd zou jij wel eens een kijkje willen nemen?

Bliss schreef:In de sixties: flower power, Woodstock, hippies. Lijkt me mooi!


Ik ga met je mee :)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 05 Jul 2014 22:50

Re: In welke tijd zou jij wel eens een kijkje willen nemen?

Azi: of-topic: was jij niet eens bezig met een Steam Punk jurk-kostuum? Schiet me nu even te binnen. Ik zie je eigenlijk ook wel in kleding uit de 19e eeuw
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem273

Bericht 05 Jul 2014 22:55

Re: In welke tijd zou jij wel eens een kijkje willen nemen?

Rapa Nui, haha klopt! Helaas nooit af gemaakt maar heb alles nog wel in huis ervoor :) Wil het nog steeds een keer afmaken.
<<

Anoniem124

Bericht 05 Jul 2014 23:13

Re: In welke tijd zou jij wel eens een kijkje willen nemen?

Middeleeuwen
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 10 Jul 2014 20:56

Re: In welke tijd zou jij wel eens een kijkje willen nemen?

Rond 1900. Ik zou wel eens door mijn stad willen wandelen in die tijd. En aanbellen bij mijn huis om te weten wie er woonden.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers