Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Struisvogelpolitiek

<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 07:02

Bericht 25 Jun 2014 12:39

Re: Struisvogelpolitiek

Zora schreef:Off topic: Rain, jij was een meelezer toch? Fijn dat je je uiteindelijk toch hebt aangemeld! Ik kan me vaak in jouw posts vinden, of als het over een ow gaat waar ik minder een mening over heb vind ik dat je je standpunt heel fijn en duidelijk uitlegt.

Zo, dat wilde ik even zeggen haha! :D


Ah wat fijn om te horen! :)

Ik heb inderdaad héél lang (nog vanaf het oude Yes) meegelezen, had niet echt het idee er gemakkelijk tussen te komen denk ik. Aan de andere kant moet ik nu ook nog wel een klein beetje mijn plek vinden, maar vind het wel leuk! Begon het een beetje een raar idee te vinden dat ik voor mijn gevoel vrij veel al 'wist' over de andere forummers maar ze op hun beurt geen flauw idee hadden van mijn bestaan.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Jun 2014 13:27

Re: Struisvogelpolitiek

Haha dat kan ik me voorstellen! Goed dat je de sprong hebt gewaagd :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 13:50

Re: Struisvogelpolitiek

Leuk Rain, ik vind je reacties ook altijd prettig om te lezen en ook in dit topic weer!

@Siem: Soms loop je even met iets rond waar je zelf nog geen duidelijk standpunt over hebt ingenomen, of waar je zelfs nog niet heel bewust van bent. Het sluimert dan zo'n beetje op de achtergrond. In mijn geval was het iets dat niet direct betrekking had op mijn relatie, maar ging het over iets uit mijn persoonlijke verleden dat weer opspeelde. Ik wilde daarom eerst proberen er zelf mee te dealen. Uiteindelijk begon het toch wel een vrij grote invloed te hebben op mijn leven en uiteraard heb ik het toen ook met mijn man gedeeld.

Verder ben ik het er helemaal mee eens dat een verhaal hier vaak maar van één kant wordt verteld. Ik hoop alleen dat de mensen die het betreft dit zelf ook inzien.
<<

Anoniem66

Bericht 25 Jun 2014 14:17

Re: Struisvogelpolitiek

Suusie schreef:
Suusie schreef:
Zure Mat schreef:
Nu zou ik het persoonlijk al heel snel door hebben als dit ineens zou veranderen.


Zoiets gaat niet 'ineens' maar dit gebeurt zo geleidelijk dat je (oke in jou geval niet maar bij veel andere perdonen wel) het in de eerste instantie niet eens door hebt. Pas als je met je neus op de feiten gedrukt wordt besef je het pas. Dan is het vaak al te laat...


Precies.

ZM, zuig niet zo.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Jun 2014 14:58

Re: Struisvogelpolitiek

Je bent zelf een struisvogel! :D

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jun 2014 15:09

Re: Struisvogelpolitiek

Zora schreef:Off topic: Rain, jij was een meelezer toch? Fijn dat je je uiteindelijk toch hebt aangemeld! Ik kan me vaak in jouw posts vinden, of als het over een ow gaat waar ik minder een mening over heb vind ik dat je je standpunt heel fijn en duidelijk uitlegt.

Zo, dat wilde ik even zeggen haha! :D


Helemaal eens!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Jun 2014 15:32

Re: Struisvogelpolitiek

Elliot schreef:Je bent zelf een struisvogel! :D


Hahahahaahahah


Afbeelding
30-04-2017
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 20:32

Re: Struisvogelpolitiek

Ik heb nog eens nagedacht over dit topic en vind het zo jammer dat een aantal mensen (het is maar een klein clubje) ieder topic weten te verzieken. Ik heb besloten dit aan te geven bij de Burgemeesters. Heel kinderachtig misschien, maar kinderachtige acties zijn misschien het best op te lossen met kinderachtige reacties. Hoop dat in ieder geval de laatste posts kunnen worden verwijderd, zodat het inhoudelijke gesprek - dat eerst wel op gang kwam - verder gezet kan worden.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 25 Jun 2014 20:43

Re: Struisvogelpolitiek

Ik heb het idee dat je hier mijn verhaal -wat zoals je weet nog heel vers is- gebruikt om even een stelling te droppen en dat vind ik echt heel naar en respectloos.
<<

Anoniem66

Bericht 25 Jun 2014 20:45

Re: Struisvogelpolitiek

Lookie schreef:Ik heb het idee dat je hier mijn verhaal -wat zoals je weet nog heel vers is- gebruikt om even een stelling te droppen en dat vind ik echt heel naar en respectloos.


Dat heb jij wel helemaal goed
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 20:51

Re: Struisvogelpolitiek

Het is niet mijn bedoeling om respectloos te zijn naar jou toe, Lookie. Je topic bracht me aan het denken en vandaar dat ik besloot om in een bredere context hierover een apart topic te openen om jouw topic niet te verstoren. Het spijt me als dit moeilijk voor je is, maar praten over een onderwerp dat veel mensen na aan het hart ligt, lijkt me niet verkeerd. Het lijkt me belangrijk om op deze manier van elkaar te leren en meer inzicht te krijgen in hoe dergelijke processen binnen een relatie verlopen. Als het nu nog te zwaar voor je is, staat het je natuurlijk vrij dit topic verder niet meer te openen. Dit geldt ook voor Luce.
<<

Anoniem58

Bericht 25 Jun 2014 20:54

Re: Struisvogelpolitiek

Oh zure mat alsjeblieft, zoek een ander forum.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 25 Jun 2014 20:59

Re: Struisvogelpolitiek

ZM hoe zag jou leven eruit 7 jaar geleden? Toen je je perfecte man nog niet had ontmoet? Je hebt nu namelijk de perfecte wereld en de perfecte relatie uitgevonden, maar ik ben benieuwd wie jij was voordat je dat had gevonden.
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 21:02

Re: Struisvogelpolitiek

Ik was een wrak, dat heb ik toch al eens eerder verteld.
<<

Anoniem131

Bericht 25 Jun 2014 21:07

Re: Struisvogelpolitiek

Zure Mat schreef:Ik was een wrak, dat heb ik toch al eens eerder verteld.

Ik kan die verhalen niet bijhouden. Moeder ziek, jij in een rolstoel en vervolgens aan de drugs en toen ging je reizen en daarna was je weer een arme student met reuma. Ik vergeet nu vast heel veel maar geloofwaardig vind ik je niet.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Jun 2014 21:24

Re: Struisvogelpolitiek

Verkeerd topic :eyes:
Laatst gewijzigd door Kees op 25 Jun 2014 21:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 21:25

Re: Struisvogelpolitiek

Haha, als je het zo opnoemt is het inderdaad wel veel. Je hebt het ook niet allemaal goed onthouden, maar het meeste klopt inderdaad zo ongeveer wel, al heb ik geen reuma, maar een andere aandoening aan mijn gewrichten. Er kan veel gebeuren in een leven en ik ben natuurlijk ook al weer wat jaren op deze wereld. Maar goed, nogmaals voor persoonlijke vragen aan mij: PB.

En nu eindelijk weer on-topic!
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 21:26

Re: Struisvogelpolitiek

Over welke uitnodiging heb je het nu?
<<

Anoniem51

Bericht 25 Jun 2014 21:27

Re: Struisvogelpolitiek

Ik denk dat Wickie twee topics door elkaar trekt.
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 21:29

Re: Struisvogelpolitiek

Haha ja, dat denk ik ook. Het wordt wat verwarrend op deze manier. Van mij mogen deze laatste berichten ook wel verwijderd worden, want het lukt kennelijk nog altijd niet om ontopic te gaan.
<<

Anoniem51

Bericht 25 Jun 2014 21:32

Re: Struisvogelpolitiek

Ik zou gewoon het hele topic laten verwijderen en niet meer zulke uitgesproken topics plaatsen. Je weet zelf van tevoren ook dondersgoed dat zulke onderwerpen van jouw hand hierop uitdraaien.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Jun 2014 21:33

Re: Struisvogelpolitiek

Oh sorry, idd verkeerde topic :palm: ....Sorry!!
30-04-2017
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 21:43

Re: Struisvogelpolitiek

Ik laat het even aan de Burgemeesters over. In het begin van dit topic staan een aantal interessante en inhoudelijke reacties. Zo jammer dat het dan weer onderuit wordt gehaald door die paar forummers! Waarschijnlijk zal het gesprek nu ook moeilijk weer opgepakt kunnen worden, maar zonde is het wel dat een paar mensen dit teweeg brengen. Zoveel interessante discussies zijn er niet meer op het forum. Het is hier behoorlijk saai. Als dan ook nog ieder potentieel boeiend onderwerp wordt afgekapt, dan blijft er straks helemaal niks van over.

Vandaar dat ik nu toch ook de Burgemeesters inschakel.
<<

Anoniem58

Bericht 25 Jun 2014 21:44

Re: Struisvogelpolitiek

Heb je goed gedaan. Hopelijk krijg je nu eindelijk eens een ban.
<<

Anoniem51

Bericht 25 Jun 2014 21:46

Re: Struisvogelpolitiek

Maar Zure Mat, je begrijpt zelf toch ook wel dat er een enorm verschil zit tussen een goede discussie die ook écht bijdraagt, en jouw topics met alle aannames die jij doet, welke je vervolgens gebruikt om te laten zien hoe goed jij het wel niet hebt? Ik ben zo benieuwd wie er nou écht achter de persoon schuilt die je hier op het forum probeert neer te zetten. Echt.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers