Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

<<

Anoniem119

Bericht 24 Jun 2014 17:55

Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Even een spelletje :

Welk land zou jij aanraden aan de forummer boven je voor een reis/vakantie/tripje?

Kies het liefst iets uit dat een beetje bij die forummer past maar waar ze hopelijk nog niet is geweest. Dat is lastig natuurlijk als je diegene die zo goed kent maar probeer maar iets leuks te vinden! Je mag ook een wat uitgebreidere toelichting geven waarom je juist dit land aanraad aan deze forummer.

Ben benieuwd!
<<

Anoniem125

Bericht 24 Jun 2014 18:15

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Maleisië, goed eten, prachtige combinatie van stad/natuur, mooie gebieden om te fotograferen, interessante cultuur.
<<

Anoniem119

Bericht 24 Jun 2014 18:21

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Leuk idee, zure mat! Kan ik me wel in vinden.
Ik zou jou Myanmar aanraden omdat Azië jou ook aantrekt en ik denk dat jij die pure cultuur heel erg kan waarderen. En anders Cambodja maar daar ben ikzelf niet geweest en jij vast wel ;-)
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 24 Jun 2014 18:25

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Amerika. Maar das misschien te makkelijk ;) Anders Afrika! Maar goed, daar ben je ook al geweest. In ieder geval een land waar je goed kunt eten. :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 24 Jun 2014 18:42

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Japan!
R. 2013
D. 2016
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 24 Jun 2014 18:50

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Marokko. Toch een keer uitproberen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem147

Bericht 24 Jun 2014 19:08

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Voor Rapa Nui een plek (of heel land) wat/welke nog niet ondekt is door toeristen. Iets waar je echt pure cultuur hebt, een prachtige omgeving (natuur, rust maar toch wel iets waar je actieve dingen kunt ondernemen).

Misschien waar Floortje dessing is geweest in Zuid-Amerika. Bij die mensen die zo achteraf wonen. Het zuidelijkste puntje van Chili of Argentinië.
<<

Jip

Bericht 24 Jun 2014 19:10

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Ik zou voor Marni iets luxers kiezen. Zo'n huisje in zee op de Malediven of zo!
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 24 Jun 2014 19:11

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Bij Rapa Nui dacht ik aan Peru; beetje vergelijkbare cultuur en bezienswaardigheden als Paaseiland (denk ik, ben er nog nooit geweest).

Bij Marni denk ik aan Bali of een Thais eiland. Goede mix van zon, zee en strand, maar ook genoeg actieve dingen te doen. Geen idee waarom, maar denk dat dat bij jou past.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 24 Jun 2014 19:38

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Bij Whoop denk ik aan Nepal. Maar weet niet meer of dat al in je reisplan voor volgend jaar is opgenomen. Natuur, cultuur, actief, Everest Base Camp. Eerste gedachte was eerst Antarctica omdat me dat zelf fantastisch lijkt en ik het zo leuk vind dat jij daar echt naar toe gaat. Ik ben sowieso erg benieuwd wat je uiteindelijk volgend jaar allemaal gaat zien en ervaren.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 24 Jun 2014 19:51

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Bij Marin denk ik ook wel een beetje aan Guatemala-Mexico. Weer iets heel anders dan Azië of de VS. Wel weer heel divers met natuur, cultuur en ook ontspannen zon-zee. Ik vond indertijd de markten in Guatemala zo kleurrijk en met bijzondere mensen om foto´s van te maken. En ook elke plaats met piramides is weer heel anders. Ik heb er heerlijk gegeten.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 24 Jun 2014 19:54

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Voor Jip weet ik het niet precies. Misschien wel iets als de marathon op de chinese muur of The Big Five Marathon. Een combinatie van iets supersportiefs met cultuur-natuur.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 24 Jun 2014 20:06

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Ja, Nepal en Everest Base Camp staan op de planning!

Jip; bij jou vind ik het moeilijk om een land te bedenken omdat ik niet zo goed weet wat je leuk vindt qua vakanties. De marathon op de Chinese muur is misschien wel een goed idee! Of Trollstigen triathlon in Noorwegen, lijkt me een hele mooie en bijzondere, maar ik ben lang niet sportief genoeg daarvoor! Dus het is meer mijn droom, maar misschien iets voor jou ;)
<<

Anoniem147

Bericht 24 Jun 2014 20:17

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Ik vind Scandinavië ook wel bij Jip passen. Ik denk dan gelijk aan mooie bossen waar je lekker kunt fietsen. Of mooie meren in de zomer om te zwemmen. En heerlijk rustig en puur.

Ik ben trouwens wel eens op de Malediven geweest, ik vond het er prachtig, maar ik ben niet echt van het all in. Helaas kan dat daar niet echt anders.
<<

Anoniem119

Bericht 24 Jun 2014 20:43

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Marni, toch vind ik zoiets tropisch ook wel bij je passen. Of een stedentripje naar een Scandinavische stad om wooninspiratie op te doen. In Kopenhagen heb je van die heerlijke woon winkels.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 24 Jun 2014 21:22

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Hmm Marin is al op veel plekken geweest maar ik denk dat je de ruige natuur in Australië wel heel bijzonder vindt. Zelf nog nooit gewest maar lijkt mij erg gaaf.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem148

Bericht 25 Jun 2014 08:39

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Voor siep amerika? Ken jou niet zo goed maar weet niet, een gevoel.
<<

Anoniem321

Bericht 25 Jun 2014 09:07

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Dandelion, voor jou Indonesië? Is bij mij ook een gevoel!
<<

Anoniem119

Bericht 25 Jun 2014 09:49

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Met zo'n naam natuurlijk Italië!
<<

Anoniem321

Bericht 25 Jun 2014 10:09

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Marin schreef:Met zo'n naam natuurlijk Italië!


:smile: Ja, dat is natuurlijk een inkoppertje. Maar ik kan me er zeker wel in vinden!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Jun 2014 11:55

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Dandelion schreef:Voor siep amerika? Ken jou niet zo goed maar weet niet, een gevoel.


Klopt heel goed, grappig! Zijn al naar New York geweest en dat beviel heel goed.

Voor Ragazza denk ik ook Italië maar dan specifiek Sardinië. Prachtig eiland.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem148

Bericht 25 Jun 2014 13:53

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Ragazza schreef:Dandelion, voor jou Indonesië? Is bij mij ook een gevoel!

Ik ga juist niet ver op vakantie. Maar indonesie schijnt wel mooi te zijn, mooie natuur. Misschien nog eens ooit?
Marin nieuw-zeeland.
En siep, mijjngevoel klopte dus.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 25 Jun 2014 21:34

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Dandeluion, bij jou denk ik aasn zuidelijk zuid amerika, puur op je naam gebaseerd.
<<

Anoniem186

Bericht 25 Jun 2014 21:54

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

Banana, Colombia. Vanwege de bananen. :P
<<

Anoniem125

Bericht 25 Jun 2014 22:09

Re: Welk land raad jij aan voor de forummer boven je?

IJsland, heb het idee dat je daar wel heel lekker en clean zou kunnen eten en dat je de natuur daar prachtig zou vinden :)
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers