Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke winkelstad met kinderen

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 24 Jun 2014 21:09

Re: Leuke winkelstad met kinderen

Het gaat, zoals Parisienne zegt, vooral om het dagje samen uit: eerst met de trein (vindt ze geweldig!), samen wat eten en dan meteen kopen wat ze nodig heeft. J. wil zich vooral graag 'groot' voelen. Ze heeft het al maanden over de basisschool, daar kijkt ze echt naar uit. Voor haar is het echt het teken dat ze 'groot' is. Voor haar is het dan ook heel speciaal. Als ze dan alleen met mama op stap mag, maakt dat het alleen maar leuker.

Ik vind het wel een goed idee om het dan te combineren met wat anders.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 24 Jun 2014 22:53

Re: Leuke winkelstad met kinderen

Zou ik kijken naar iets waar ze een leuk museum voor kinderen hebben. Zo heb je hier in Rotterdam Villa Zebra, De Ontdekhoek en Professor Plons (in het Maritiem Museum). Er zullen vast meer steden zijn waar ze leuke uitjes hebben voor kinderen.
<<

Anoniem278

Bericht 25 Jun 2014 08:29

Re: Leuke winkelstad met kinderen

Ik las dat je over Den Bosch dacht, en dat iemand zegt dat het centrum op loopafstand is...
Dat is op zich wel zo, maar loopafstand voor een volwassene is wel net wat anders dan voor een kleutertje, denk ik.
Als volwassene is het toch wel een kleine tien minuten van station naar hartje centrum, dus ik denk dat dat met een kindje langer zal zijn.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 25 Jun 2014 14:52

Re: Leuke winkelstad met kinderen

Almere heeft ook kartopia, daar kunnen ze ook spelen. En regelmatig is er wat te doen, nu ligt er een voetbalveld, er rijd een treintje door de stad. En de indoorspeeltuin zit er.
M:21072011
J :08012014
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31, roosje