Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Na schoolse in combinatie met gastouderopvang

<<

Anoniem110

Bericht 24 Jun 2014 07:52

Na schoolse in combinatie met gastouderopvang

Is er iemand die weet of je dit kan combineren en ook over beide kinderopvangtoeslag kan ontvangen?

Mijn zoontje gaat nu naar de nso maar ik ben genoodzaakt, ivm de vroege diensten, ook gastouderopvang aan te vragen.
In principe wil ik hem ook 1 dag op de nso laten omdat hij het daar leuk vind maar ook om altijd iets achter de hand te hebben.
Alleen weet ik niet of je het bij de toeslagen ook kan combineren en over beide toeslag kan ontvangen.
Is er iemand die dit ook zo doet? Of toevallig weet of dat mogelijk is?
<<

RiLiJu

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 24 Jun 2014 07:59

Re: Na schoolse in combinatie met gastouderopvang

Ja, dat kan.
Je kan bij de belastingdienst meerdere opvangadressen invoeren.
Gewoon even inloggen bij de belastingdienst en dan kan je een extra opvanglocatie registreren.
<<

Anoniem110

Bericht 24 Jun 2014 08:03

Re: Na schoolse in combinatie met gastouderopvang

Ohhh super! dank je wel.

Vorig jaar kon dat dus op de een of andere manier niet. Ik had een overlapping in een maand van gastouderopvang naar de nso opvang. Vandaar dat ik het me afvroeg of het wel mogelijk was.

Dank je wel!
<<

Anoniem193

Bericht 24 Jun 2014 08:27

Re: Na schoolse in combinatie met gastouderopvang

Zolang je niet over je maximum aan uren komt kan het wel.

Als je 20 uur per week werkt krijg je over maximum 61 uur per maand kinderopvangtoeslag. En of dat nou 20 nsa en 41 gastouder is maakt niet uit. Als het bij allebei 40 uur is, krijg je over 19 uur van de gastouder geen toeslag.
Je kunt dat hier berekenen.
http://www.belastingdienst.nl/rekenhulp ... pvanguren/
<<

Anoniem110

Bericht 24 Jun 2014 11:05

Re: Na schoolse in combinatie met gastouderopvang

Nee daar kom ik idd niet overheen.
Ik werk 36 uur en heb enkel 4-6 uurtjes voor schoolse opvang nodig bij de gastouder. En dan 2 uurtjes nso.
Per week dan. Dus daar kom ik nooit aan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: sarah1985