Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leeftijd opa & oma

<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 24 Jun 2014 13:06

Re: Leeftijd opa & oma

Het heeft ons wel doen besluiten 4jr terug om kinderen proberen te krijgen.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 24 Jun 2014 13:27

Re: Leeftijd opa & oma

Bij ons heeft het wel meegespeeld. Onze ouders zijn eind vijftig, begin zestig en we hebben ook te maken (gehad) met ernstig zieke ouders. Je gaat dan toch wel nadenken. Ik wilde graag dat mijn ouders mijn kind nog zouden zien/vasthouden/kennen. Dat was/is erg belangrijk voor me.
<<

Anoniem73

Bericht 24 Jun 2014 15:33

Re: Leeftijd opa & oma

Nee dat heeft niet meegespeeld. Mijn schoonouders zijn al met pensioen en mijn moeder is 50 jaar. Mijn schoonouders zijn nog heel actief en het is altijd makkelijk met oppassen.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 24 Jun 2014 19:27

Re: Leeftijd opa & oma

Dat heeft hier sowieso niet meegespeeld, maar was ook niet echt van toepassing omdat wij nog jonge ouders hebben en sowieso graag voor ons 30 een kindje wilden.

Mijn ouders waren 50 en 51 toen onze zoon geboren werd en mijn schoonouders waren 48 en 54 toen.
2012 & 2016
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 25 Jun 2014 17:10

Re: Leeftijd opa & oma

Dat heeft bij ons zeker niet gespeeld. Maar het heeft wel z'n voordelen! Maar ook nadelen.
AfbeeldingAfbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers