Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inspiratie gezocht: sporttas

<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 21 Jun 2014 11:24

Inspiratie gezocht: sporttas

Ik heb advies nodig. Ik ben gewisseld van sport en ik moet absoluut een andere tas kopen. De tas die ik nu heb is best groot en van heel soepel materiaal en als ik daar weinig spullen in doe, glijdt alles naar het midden en is het net zo'n plunjezak. Geen gezicht.

Wat voor tas hebben jullie? Liefst met plaatjes :-)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 21 Jun 2014 15:01

Re: Inspiratie gezocht: sporttas

Afbeelding

Ik heb deze, gekocht bij Scapino en ik vind hem fijn!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Jun 2014 15:08

Re: Inspiratie gezocht: sporttas

Ligt heel erg aan de sport. Vind de tassen met extra vak nl ook erg fijn.
2015 💙
<<

Ziva

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:42

Bericht 22 Jun 2014 22:10

Re: Inspiratie gezocht: sporttas

Ik heb deze.

Afbeelding

Ik vind het wel een fijne tas, niet te groot en niet te klein.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers