Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Jun 2014 20:41

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Ik vind hm ook fijn in broekjes, idd de skinny of de superskinny maar heb van de week een model gekocht met de pasvorm "slim"die zit ook mooi.

En ik heb er een paar van name-it die ook smal zijn.
:heart: :heart: 2011
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 21 Jun 2014 23:10

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Hier ook laatst een hoop name it broekjes gekocht voor smalle dochter. Passen perfect! Ze zijn wel iets duurder dan bijv hema,maar nog steeds max 20 euro (volgens mij net zoveel als bakkaboe en persival)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Jun 2014 23:12

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Monkey schreef:H&M! Dochter zit qua lengte al in maat 92 maar in omvang kan ze nog wel 80 aan. De skinny's van h&m zitten haar perfect. En de prijs valt ook mee.


Als ze qua lengte maat 92 heeft en qua omvang nog maat 80 aan kan dan valt het toch juist breed?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Pearl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 08 Dec 2013 00:24

Bericht 21 Jun 2014 23:31

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Susan schreef:
Monkey schreef:H&M! Dochter zit qua lengte al in maat 92 maar in omvang kan ze nog wel 80 aan. De skinny's van h&m zitten haar perfect.En de prijs valt ook mee.


Als ze qua lengte maat 92 heeft en qua omvang nog maat 80 aan kan dan valt het toch juist breed?


Nee juist niet. Ze heeft van de h&m skinny maat 92 gewoon. Juist omdat ze mooi smal vallen en ik ze met het elastiek nog wat strakker kan stellen. Maar wanneer ik een 'gewone' broek maat 92 zou passen dan kan ze er qua omvang wel 2x in en zit 80 perfect. Alleen heeft ze dan wel hoog water wat betreft lengte :smile:
2012 & 2015
<<

Anoniem255

Bericht 21 Jun 2014 23:51

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

H&M en Takko.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Jun 2014 00:04

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Ik heb voor Ezra een broek gekocht van de slimfit lijn van Blue Rebel in maat 116, maar die is nog erg aan de grote kant. Hij heeft een broek gehad van Eager Beaver die heel erg smal viel, dat was maat 104 dus die is nu wel te klein geworden. Verder koop ik voor hem de slimfit broeken van H&M en Vingino staat hem ook goed. Ik vind de meeste kinderkleding sowieso lang en wijd vallen, zowel boven als onder, dus meestal draagt hij nog maat 110, al is hij een stuk langer dan 110 centimeter, dat sluit bij hem net wat mooier aan.

Hij is dan wel een jongen, maar ik neem aan dat die merken dan dus ook smalle modellen voor meisjes hebben.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Jun 2014 08:25

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

mida4you schreef:Name-It en Noppies zal ik niet kopen. Dat is mij veel te duur.


Dat dacht ik vaak ook. Maar ik was twee weken geleden bij de ter stal en daar vragen ze ook 20 euro voor een spijkerbroek. Ik heb ook wel broeken van name iT voor dat bedrag of 2 euro meer.
:heart: :heart: 2011
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 22 Jun 2014 09:33

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Studiebol schreef:
mida4you schreef:Name-It en Noppies zal ik niet kopen. Dat is mij veel te duur.


Dat dacht ik vaak ook. Maar ik was twee weken geleden bij de ter stal en daar vragen ze ook 20 euro voor een spijkerbroek. Ik heb ook wel broeken van name iT voor dat bedrag of 2 euro meer.


Klopt, ik zag ze ook wel hangen voor 20 euro. Maar 15 euro voor een broekje is wel mijn max.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem234

Bericht 22 Jun 2014 09:50

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Misschien op mp ook?
<<

Anoniem166

Bericht 22 Jun 2014 09:58

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Ik heb wel eens broekjes van Vingino gekocht op Marktplaats voor mijn dochter om zo eens te checken of dat merk goed past. Toen was ik tussen de 10 en 17,50 kwijt voor broekjes die nog zo goed als nieuw waren. Dat zou je ook eens kunnen proberen.

Verder past mijn dochter de skinny's van H&M goed.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Jun 2014 10:25

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

mida4you schreef:
Studiebol schreef:
mida4you schreef:Name-It en Noppies zal ik niet kopen. Dat is mij veel te duur.


Dat dacht ik vaak ook. Maar ik was twee weken geleden bij de ter stal en daar vragen ze ook 20 euro voor een spijkerbroek. Ik heb ook wel broeken van name iT voor dat bedrag of 2 euro meer.


Klopt, ik zag ze ook wel hangen voor 20 euro. Maar 15 euro voor een broekje is wel mijn max.


Ooh oke, die heb ik toen niet gezien. Ik schrok toen eigenlijk best wel een beetje van de prijzen van de Ter Stal. Als 15 je max is zou ik voor de skinnys van de HM gaan.
:heart: :heart: 2011
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Jun 2014 16:08

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Ik zou dan ook voor H&M gaan, maar als die ook niet helemaal goed zitten dan zou ik toch een paar euro meer neertellen voor broeken die wel goed zitten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 22 Jun 2014 17:02

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Ik heb voor J vorig jaar een aantal gekleurde skinnys gekocht bij de Zeeman. Die zijn erg lang waardoor ze nu nog in een maat 92 past terwijl ze normaal zeker 104 nodig heeft met haar lange benen. Volgens mij heb ik er toen 7 of 8 euro per stuk voor betaald.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jun 2014 17:40

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Mijn zusje had hetzelfde probleem, lang en dun (toen ze jaar of 14 was). Zij kon goed slagen bij de Shoeby. Vaak had ze dan nog een kindermaat qua taille, maar de broeken daar hadden voldoende lengte!

Volgens mij hebben ze daar ook broeken met verstelbare taille.
08/2018
05/2021
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Jun 2014 18:12

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

I love Shoeby, ik vind de kinderkleren daar heel leuk. Maar goedkoop is het niet echt, het is duurder dan H&M. Ik denk dat het ongeveer het prijsniveau van de Zara is. Je betaalt daar wel 25-30 euro voor een kinderspijkerbroek. Er is nu wel uitverkoop, dus je zou kunnen kijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 22 Jun 2014 20:36

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Susan schreef:Ik zou dan ook voor H&M gaan, maar als die ook niet helemaal goed zitten dan zou ik toch een paar euro meer neertellen voor broeken die wel goed zitten.



Ik ga idd eerst bij de H&M kijken. Mocht ik daar niet slagen dan zal ik er toch aan moeten geloven om duurdere broekjes te kopen
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 22 Jun 2014 21:30

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Ik vind de kwaliteit van Name-it wel goed! R. kruipt veel buiten en je ziet er echt he-le-maal niets van. Andere broeken vertonen al slijtage plekken op haar knietjes.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Jun 2014 21:45

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Trouwens, zijn er bij jou geen goede tweedehandskledingzaken? Die smalle Eager Beaver spijkerbroek van Ezra die ik eerder noemde heb ik bij een tweedehandswinkel gekocht, voor zover ik me herinner heb ik daar niet meer dan een tientje voor betaald. Ik heb daar al heel vaak kleding van dure merken gekocht voor weinig en altijd zo goed als nieuw.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem255

Bericht 22 Jun 2014 21:57

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Name It koop ik ook weleens via mp.
De skinny bij Takko is 7,99 geloof ik en zitten mijn dochter als gegoten.
En zij is ook echt een spinnetje. En ze heeft nu zelfs 2 broeken van de c&a die goed zitten.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 23 Jun 2014 00:36

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Zara.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 23 Jun 2014 08:40

Re: Smal vallende meisjesbroekjes, waar kan ik die vinden?

Flip Fluitketel schreef:Idd. onze oudste is ook erg smal en past de skinny's van de H&M ook prima. Verstelbare elastiek zweer ik bij voor mijn oudste ;).


+1
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers