Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik verveel me deze ....dag-kletstopic (invullen naar wens)

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Jun 2014 10:35

Ik verveel me deze ....dag-kletstopic (invullen naar wens)

Ik zou vandaag eigenlijk vrij zijn omdat ik woensdag (op mijn vrije dag) een cursus had, maar ik ben toch gaan werken omdat ik de uren liever opspaar voor een ander moment. Maar bijna al mijn collega's zijn wel vrij en er is helemaal niets te doen.
Ik verveel me dus rot en de tijd gaat zo langzaam! Iemand zin in een kletspraatje? :banaan:
Laatst gewijzigd door Elliot op 25 Jun 2014 15:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jun 2014 10:39

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Ik verveel me ook, terwijl ik genoeg te doen heb. Huishouden en zo.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Jun 2014 10:41

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Haha je mag de titel van dit topic ook lezen als 'Ik ontwijk mijn klusjes-kletstopic' :D

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jun 2014 10:44

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Ik verveel mij ook.. Duurt het nog lang voor het 5 uur is?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jun 2014 10:46

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Graag :D. Ik heb al we iets gedaan, maar ben er niet echt wijzer van geworden. DUO bellen. Altijd leuk om met Groningen aan de telefoon te hangen :(.

Kan je geen nutteloos werk bedenken om te gaan doen? Of misschien iets eerder naar huis.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jun 2014 10:47

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Alibi schreef:Ik verveel mij ook.. Duurt het nog lang voor het 5 uur is?


Niet als je de klokken verzet :D.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jun 2014 10:49

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Silly-One schreef:
Alibi schreef:Ik verveel mij ook.. Duurt het nog lang voor het 5 uur is?


Niet als je de klokken verzet :D.


:smile:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jun 2014 10:52

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Plus je hebt weer even 10 minuten wat te doen ;D
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jun 2014 10:55

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

:P
Wat zijn jullie plannen zodra het weekend is?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jun 2014 10:56

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Ik moet het huis schoonmaken moet vandaag wel want morgen ben ik de hele dag weg. Maar heb geen zin meer. Heb de was al opgehangen. Vaatwasser uitgepakt en ingepakt oud papier netjes in dozen gedaan vuilniszak geleegt. Allemaal klusjes van mijn man. Maar die kan momenteel niet veel meer als die thuis komt uit zijn werk.

Nu moet ik nog afstoffen en zuigen en dweilen en de ramen binnen nog doen. Maar heb geen puf meer ben moe en heb een zere hand. Maar ja het moet wel gebeuren vandaag. En als ik snel ben kan ik nog een paar afleveringen van GTST DVD box kijken
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Jun 2014 10:58

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Haha er zijn genoeg nutteloze klusjes te bedenken, maar dat zijn allemaal van die stomme klusjes dus daar heb ik dan weer geen zin in :laughcry:

Alibi, ik heb dit weekend nog helemaal geen plannen. Heerlijk vooruitzicht! :) En jij?

Sarah, wat fijn dat je man weer een baan heeft!

♥♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jun 2014 11:00

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Alibi schreef::P
Wat zijn jullie plannen zodra het weekend is?


Tja, vandaag weer werkeloos thuis zitten. Ik moet nog wat brieven schrijven en het huishouden doen. Vanavond een biermenu met vriendinnen.
Morgen hele dag verkeer-regelen. Lekker handje contactje een vrijwillergsbijdrage ontvangen. Plus hopelijk wat km vergoeding ( doen het op de motor). Plus even wat eten score daar. Scheelt toch weer in de boodschappen.
Zondag een verjaardag en uitslapen. Beetje weinig geslapen de laatste dagen. OEPS.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jun 2014 11:16

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Ik heb vandaag vrij, maar ben de hele dag onderweg. Eerst van 1 tot 7 een bruiloft van een collega, waarbij ik heen en weer moet rijden met een busje met kids en 's avonds moet dat busje weer teruggebracht worden naar de standplaats, daarna aansluitend een bruiloft van een kennis van 8 tot ? Gelukkig heb ik hoofdpijn, dat maakt het allemaal nét iets leuker :palm:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Jun 2014 11:26

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Wow twee bruiloften op één dag, wat leuk! Jammer dat je hoofdpijn hebt, ik hoop dat je daar snel vanaf bent Exo'tje!

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jun 2014 11:37

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Ik vind het niet zo heel leuk. Die collega vind ik nou niet bepaald een leuke vrouw. Ik regel me te pletter voor haar, maar ze snauwt me alleen maar af. Daarnaast moet ik tussen 7 en 8 uur de bus terugbrengen, me omkleden en iets zien te eten. Dat gaat dus een haastklus worden. De bruiloft van vanavond wordt vast leuk, maar ik ken de mensen die er komen niet zo goed, dus hopelijk houd ik het pratende. Ik ben wel heel benieuwd naar haar jurk enzo en denk dat 't ook echt wel gezellig wordt :)
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jun 2014 11:43

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Succes exo! En toch ook veel plezier!

@Silly: Lijkt mij leuk verkeersregelaar te zijn. Maar alleen als het mooi weer is:P

@Elliot: Dat is lekker! Geniet ervan!

Mijn weekend staat in het teken van verjaardagen ;)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jun 2014 11:45

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

@Alibi: Het is ook leuk om te doen, ook als het weer minder is. Plus het is echt goed voor je eigen verkeersinzichten. Want je moet op zoveel dingen letten. Ik sta meestal wel op punten dat we iets moeten doen. Verkeerregelen bij een parkeerplaats zal ik niet snel doen. Of bij een C1 bord staan, echt zo kansloos.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jun 2014 12:22

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

het is zeker fijn dat mijn man weer werk heeft. Alleen zo sneu hij heeft een ontsteking in zijn gewrichten soort reuma.Hij kan amper lopen. En toch werken want ja dat moet wel. Oer 4 weken kan die naar het ziekenhuis hopelijk houd die het vol

Nou ik heb het huis schoon de vloer is gedweild. Alleen blijven de stomme stippen erop zitten.

Het weekend ga ik morgen naar Amsterdam mijn moeder gaat van Amsterdam naar Leeuwarden lopen. Ik mag haar dus naar Amsterdam brengen. En zondag komt de broer van mijn man met zijn vrouw en kind op visite voor mijn verjaardag nog
Afbeelding
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 20 Jun 2014 12:56

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Ik heb zat te doen, maar ik kan niet zoveel vanwege mijn operatie. Wel geef ik mezelf vanaf vandaag een schop onder mn kont, want er zijn dingen die ik wel kan die ook blijven liggen. Dingen als mailtjes beantwoorden e.d.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 20 Jun 2014 13:09

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Ik ben al een paar dagen half ziek, nergens energie voor... Verveel me kapot.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jun 2014 13:40

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Ik verveel me niet. Heb heerlijk uitgeslapen en weer vast voedsel gegeten dus ik voel me goed. Ga zo even het centrum in denk ik!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 20 Jun 2014 13:45

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Fijn dat het zo goed is gegaan Cotton! Je zag er nogal tegenop las ik in je topic.

Ik heb inmiddels wat studieboeken verkocht. Nu alleen nog iemand regelen om ze heen te brengen haha. Wel moet ik de tijd in de gaten houden, want ik moet straks nog naar de dokter.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jun 2014 14:08

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Ik verveel me inmiddels ook te pletter op mijn werk.
Alle projecten waar ik mee te maken heb, heb ik mijn dingen voor gedaan en wacht ik op reactie van de klant.
Dus weinig te doen nu!
08/2018
05/2021
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jun 2014 15:32

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Sarah, je moeder loopt zeker altijd hele afstanden? Is dit een tocht of doet ze het zelf?

Dames nog ander half uur dan is het weekend :banaan: .

Mijn man en ik hebben vandaag parket gekocht voor in ons nieuwe huis.
Ik lig nu even op bed. Vanavond met mijn collega's uit eten.
2014 2016
<<

Anoniem100

Bericht 20 Jun 2014 17:16

Re: Ik verveel me deze vrijdag-kletstopic

Hier ook een verveel-momentje....vriend is werken vanavond, ik lekker een avondje voor mezelf. Al het nodige is al gedaan, nu lekker bankhangen :)

Het weekend niet veel plannen, moet beide dagen werken.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers