Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoektocht meisjes Panama

<<

ChiQ

Bericht 25 Jun 2014 22:44

Re: Zoektocht meisjes Panama

Dundas schreef:Er is DNA-onderzoek gedaan en zullen ze die botten dan niet verplicht moeten overhandigen aan Nederland/de nabestaanden?


Ja, lijkt mij ook hoor. Hij kijkt teveel Discovery.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 25 Jun 2014 22:44

Re: Zoektocht meisjes Panama

Dundas schreef:Er is DNA-onderzoek gedaan en zullen ze die botten dan niet verplicht moeten overhandigen aan Nederland/de nabestaanden?


Ja natuurlijk. Meestal regelt de reisverzekering dit, maar ik kan me voorstellen dat dit voor verder onderzoek naar het NFI gaan en dat andere authoriteiten dit regelen...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jun 2014 22:50

Re: Zoektocht meisjes Panama

ChiQ schreef:Opeens zegt mijn man - misschien faked Panama het wel.. dat ze gewoon paar botten vinden en dat meer mensen in het complot zitten om 'Panama' te zuiveren?


Ik vind dat erg wrang om zo te denken!

Wie denkt trouwens dat ze vermoord zijn? Ik denk van niet en dat ze gewoon heel erg veel pech hebben gehad.
<<

Anoniem170

Bericht 26 Jul 2014 11:49

Re: Zoektocht meisjes Panama

Maandag wordt de zoekactie weer hervat. De camera's zijn nu uitgelezen en ook is er nog gebeld. De vader van Kris denkt dat het toch om een misdrijf moet gaan..

http://www.eenvandaag.nl/buitenland/527 ... ngstheorie
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 26 Jul 2014 16:22

Re: Zoektocht meisjes Panama

Arme nabestaanden, had toch gehoopt dat ze meer duidelijkheid hadden gekregen over de toedracht maar nog steeds vermoedens dus. Heel naar.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem149

Bericht 26 Jul 2014 20:34

Re: Zoektocht meisjes Panama

Ik hoop dat er in deze zaak nog duidelijkheid komt, of dat ze meer van de meiden vinden. Grijpt me ook al zo aan.
<<

Anoniem287

Bericht 28 Jul 2014 23:10

Re: Zoektocht meisjes Panama

Een paar collega's van mij kenden Kris (ik werk in Amersfoort) en zij zeiden dat er van die 200 foto's heel veel foto's vanaf dezelfde plek genomen waren, van een bepaald punt, wat verder niets bijzonders was. Ze denken dus dat Kris en Lisanne dat deden om iets af te schrikken (een beest?) door middel van de flits.
<<

Anoniem170

Bericht 02 Aug 2014 15:24

Re: Zoektocht meisjes Panama

Ja of misschien als een vorm van hulp, dat ze hoopte dat iemand die flitsen zou zien..maar ik snap nog steeds niet goed waarom ze hun bh's hebben uitgedaan. Dat doe me toch niet snel in de jungle? Eerst dacht iknog van, misschien zijn ze gaan zwemmen. Maar als je dan valt, doet toch pijn met die stenen enz.
<<

Anoniem287

Bericht 02 Aug 2014 15:28

Re: Zoektocht meisjes Panama

Roos' schreef:Ja of misschien als een vorm van hulp, dat ze hoopte dat iemand die flitsen zou zien..maar ik snap nog steeds niet goed waarom ze hun bh's hebben uitgedaan. Dat doe me toch niet snel in de jungle? Eerst dacht iknog van, misschien zijn ze gaan zwemmen. Maar als je dan valt, doet toch pijn met die stenen enz.


Maar dan zou je de camera de lucht in richten, het waren foto's van de grond, wat ik begrepen heb.
<<

Jip

Bericht 02 Aug 2014 17:50

Re: Zoektocht meisjes Panama

Ik geloof dat ik de redenen allemaal niet wil weten. Krijg allemaal lugubere gedachten...
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 03 Aug 2014 12:42

Re: Zoektocht meisjes Panama

<<

Anoniem122

Bericht 04 Aug 2014 07:28

Re: Zoektocht meisjes Panama

Camera Kris en Lisanne week na vermissing gebruikt

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... g-gebruikt


Wat ik dan wel gek vind, is dat de ouders wel aangeven nog steeds niet in de theorie van het verdwalen te geloven, maar dat is toch juist veel logischer dan een misdrijf, als je dit leest?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Aug 2014 08:26

Re: Zoektocht meisjes Panama

Ja TukTuk, dat vind ik ook.
Afschuwelijk, ik kan me goed voorstellen dat de familie antwoorden wil, maar ik denk dat het grotendeels onduidelijk blijft wat er nou precies gebeurd is.

♥♥
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 04 Aug 2014 10:30

Re: Zoektocht meisjes Panama

Zou het niet voor de familie een soort van laatste strohalm zijn? Zolang ze nog bezig zijn met zoeken, zijn ze nog niet thuis zonder de dochters etc. De leegte die er dan is.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem122

Bericht 04 Aug 2014 10:35

Re: Zoektocht meisjes Panama

Waarschijnlijk wel.. En misschien dat een misdrijf "makkelijker" te accepteren is (Schuld ligt bij een ander) als "gewoon verdwalen" ("Eigen" schuld volgens sommigen).

Las overigens ook dat de ouders nu hun eigen weg gaan en niet meer samen werken / met elkaar omgaan in de resterende zoektocht etc. Omdat hun meningen er over verschillen.
<<

Anoniem149

Bericht 04 Aug 2014 20:19

Re: Zoektocht meisjes Panama

Als ik zo lees dat ze meerdere meren geprobeerd hebben alarmnummers te bellen ga ik weer nadenken. Wat is er gebeurd, zijn ze bang geweest, hoelang zijn ze nog in leven geweest enz.
<<

Anoniem75

Bericht 04 Aug 2014 20:28

Re: Zoektocht meisjes Panama

Ik hoop dat de ouders snel duidelijkheid krijgen. Ik vind het echt zo naar. Nu die foto's weer brrr
<<

Anoniem315

Bericht 04 Aug 2014 21:32

Re: Zoektocht meisjes Panama

Ik denk nog steeds dat ze verdwaald zijn en dat ze verhongerd zijn.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 05 Aug 2014 08:52

Re: Zoektocht meisjes Panama

Maar verhongerd? Ik weet niet hoor.. Als ik in de jungle zou zitten, denk ik dat ik echt bladeren etc zou gaan eten en drinken van die rivier waar ze in de buurt waren. Dan zou ik eerder vergiftiging denken.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 05 Aug 2014 09:13

Re: Zoektocht meisjes Panama

Ik snap de ouders, maar ik denk dat het beter zou zijn om het gewoon te accepteren. Ze maken het voor zichzelf echt moeilijk nu.
Vergiftiging klinkt logischer Marsy, om te verhongeren moet je echt een maand niet eten ofzo. Ik denk nog steeds zat ze gevallen/uitgegleden zijn.
<<

Anoniem75

Bericht 05 Aug 2014 10:11

Re: Zoektocht meisjes Panama

Of aangevallen door beesten.

Ik denk trouwens dat het makkelijk gezegd is dan gedaan dat je het maar moet accepteren. Als dit mijn kind was zou ik toch precies willen weten hoe de laatste uren van mijn kind eruit zagen.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Aug 2014 10:56

Re: Zoektocht meisjes Panama

Idd makkelijker gezegd dan gedaan.. Kan me voorstellen dat ze door willen zoeken tot ze alle antwoorden hebben, een volledige tijdlijn en een volledig skelet terug gevonden hebben..
<<

Anoniem130

Bericht 05 Aug 2014 11:51

Re: Zoektocht meisjes Panama

Marsy31 schreef:Maar verhongerd? Ik weet niet hoor.. Als ik in de jungle zou zitten, denk ik dat ik echt bladeren etc zou gaan eten en drinken van die rivier waar ze in de buurt waren. Dan zou ik eerder vergiftiging denken.


Drinken uit de rivier, diarree, uitdroging?
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 05 Aug 2014 12:19

Re: Zoektocht meisjes Panama

Ik blijf steeds denken aan wat ik gisteren op tv hoorde. Als je weet dat je het niet gaat redden, zou je dan niet een boodschap/bericht/video op je telefoon of video opnemen voor je ouders/geliefden, waarin je hoe en wat kan uitleggen?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2860

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 05 Aug 2014 14:26

Re: Zoektocht meisjes Panama

Het moment dat je echt beseft dat je het niet red, is er natuurlijk niet direct. Grote kans dat de batterij van je telefoon dan leeg is. En als ze hun camera(flits) hebben gebruikt voor verlichting(speculatie wat ik hoorde op tv) dan gaat zo'n batterij natuurlijk ook niet lang mee.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers