Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoenenprobleem

<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 19 Jun 2014 10:46

Schoenenprobleem

Ik vind het heel leuk om rokjes/jurkjes te dragen, maar doordat ik geen geschikte schoenen heb om eronder te dragen koop ik nu geen jurkjes meer... Misschien kunnen jullie me helpen de juiste schoenen te vinden!

Ik wil graag dichte schoenen (dus geen sandaaltjes o.i.d.). Geen hoge laarzen, geen hak (want ik ben al zo lang) en het liefst een schoen waarin mijn maat boot niet op een schip gaat lijken.
De kleur maakt me niet heel veel uit, al vind ik het liefst schoenen in een kleur die bij veel dingen past (dus liever bruin dan knalrood).
En oja, ik heb hele smalle voeten, waardoor heel veel schoenen een beetje rondom m'n voet zwemmen. En dunne onderbenen, waarbij enkellaarsjes met een wijde schacht vaak ook gek tonen.

Nee hoor ik heb niet zoveel eisen :palm: Ik hoop heel erg dat iemand dit schoenenprobleem herkent of denkt, hey, ik weet wel wat!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 19 Jun 2014 11:01

Re: Schoenenprobleem

Ballerina's? Evt met een bandje over de wreef.... zeker voor de zomer kan dat wel! In de winter draag ik altijd enkellaarsjes met/zonder veters of all stars (afhankelijk van het jurkje natuurlijk)
30-04-2017
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 19 Jun 2014 11:32

Re: Schoenenprobleem

Afbeelding

Zulke enkellaarsjes vind ik altijd handig en leuk. Ik denk dat het qua dunne benen ook niet raar is maar gewoon leuk omdat ze niet strak horen te zitten. !
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 19 Jun 2014 16:14

Re: Schoenenprobleem

Ik draag altijd ballerina's zonder en met een klein hakje en een bandje erover.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 19 Jun 2014 16:41

Re: Schoenenprobleem

Ik zou ook voor ballerina's gaan en ik ben zelf helemaal fan van Toms schoenen :smile:
Laatst gewijzigd door Zwilling op 20 Jun 2014 18:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jun 2014 14:12

Re: Schoenenprobleem

Ik ben zelf ook lang, heb smalle voeten en een grote maat.
Aangezien ik snel uit ballerina's stap, vind ik een schoen met een bandje over mijn voet een aanrader!

Zoiets (dit zijn beide footnotes) bijvoorbeeld:
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door MissEnergy op 20 Jun 2014 14:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
08/2018
05/2021
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Jun 2014 14:21

Re: Schoenenprobleem

Ik vind ballerina's heel erg suf. Ik zou dan eerder voor een simpele espadrille gaan!
#teammaple🍁
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 20 Jun 2014 18:00

Re: Schoenenprobleem

Ooh idd :( echt heel suf.. Ik zou voor bootschoentjes of espadrilles of enkellaarsjes gaan. Die mogen wel een beetje losser vallen.
Smile, it's free!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 20 Jun 2014 18:13

Re: Schoenenprobleem

Sorry ik moet me ook bij het suffe aansluiten.

Ik draag privé eigenlijk alleen jurkjes en rokjes als het met blote benen kan of dikke panty's. In de winter draag ik er enkel laarsjes of biker boots onder bijvoorbeeld. Bij heel mooi weer met slippers of simpele sandaaltjes of voor een wat sportievere look mijn lage converse bijvoorbeeld. Toms vind ik bij heel warm weer ook leuk onder een rokje.

Ballerina's heb ik nooit gedragen, ik vond ze altijd al wat truttig en nu ook wel een beetje geweest of zo, mijn keus zou het in ieder geval niet zijn en al helemaal niet met een bandje.

Overigens ben ik 1.82 en draag ik gewoon hakken, ik trek me er niks meer van aan dat ik dan lang ben, vooral naar het werk en een bruiloft bijvoorbeeld trek ik gewoon pumps aan en dan ook niet met een net niet hak, maar een mooie hoge hak.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Jun 2014 19:03

Re: Schoenenprobleem

Ik draag ballerinas ook alleen maar onder een broek maar smaken verschillen gelukkig! Ik heb er nog over nagedacht en ik zou idd toch voor enkellaarsjes gaan of all stars of van die gevlochten schoentjes (verkopen ze die nog?).
30-04-2017
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Jun 2014 19:03

Re: Schoenenprobleem

Waarom wil je trouwens perse dichte schoenen?
30-04-2017
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Jun 2014 11:44

Re: Schoenenprobleem

Ik herken het probleem en heb helaas ook nog altijd geen antwoord gevonden. Hou het nu ook vaak bij ballerina's, maar dat is blijkbaar suf, haha. All Stars vind ik superleuk, maar durf ik echt niet onder een jurkje te dragen vanwege het formaat slagschip dat ze in mijn geval dan worden.

Ik wil ook altijd dichte schoenen. In mijn geval vanwege mijn afschuwelijke tenen.

Iemand voorbeelden van espradilles/bootschoentjes/wat er meer genoemd werd?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Jun 2014 12:22

Re: Schoenenprobleem

Kenya schreef:
Iemand voorbeelden van espradilles/bootschoentjes/wat er meer genoemd werd?

http://m.zalando.nl/schoenen/?q=espadri ... espadrille
#teammaple🍁
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 24 Jun 2014 22:08

Re: Schoenenprobleem

Ik draag gewoon ballerina's of slippers.

Ik snap de mode van 'laarzen' dragen bij 30 graden (of nog erger: uggs) nooit zo goed. Dat doe ik zelf alleen in de winter.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 24 Jun 2014 22:18

Re: Schoenenprobleem

MissEnergy schreef:Afbeelding

Afbeelding



Deze schoenen draagt mijn moeder van 64 met moeilijke voeten...Vind dit echt geen schoenen voor jonge vrouwen eerlijk gezegd. Maar met de 'eisen' uit de OP blijft er ook weinig leuks over denk ik :)
<<

Anoniem162

Bericht 24 Jun 2014 22:44

Re: Schoenenprobleem

Ik vind het wel leuke schoenen.
Ik heb laatst 3 paar nieuwe schoenen gekocht, in verschillende kleuren. Misschien vind jij ze leuk?
http://www.intreza.nl/dames/instappers/ ... s-oplopend
http://www.intreza.nl/dames/instappers/ ... s-oplopend
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 25 Jun 2014 10:10

Re: Schoenenprobleem

Eens met Aziraphale.

Ik draag onder rokjes/jurkjes vooral slippers en ballerina's.
Gisteren heb ik deze bijvoorbeeld gekocht:

Afbeelding

en

Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron