Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


EMDR

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 10 Jul 2014 07:28

Re: EMDR

Mijn zusje heeft het gedaan en was er heel positief over. Ik ga er binnenkort ook mee starten.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 10 Jul 2014 12:18

Re: EMDR

Aiii als ik dit zo lees... ik moet er binnenkort ook aan geloven. Maar..alles voor een goed doel!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem135

Bericht 10 Jul 2014 12:36

Re: EMDR

Ik heb ook emdr momenteel,om de traumatische bevalling van dochter te verwerken en zo goed de aankomende bevalling te doorstaan.
In het begin kreeg ik de slappe lach omdat ik haar vingers moest volgen,maar ineens zat ik 'erin' en ging het vanzelf. Ik weet nog niet zo goed of het geholpen heeft/helpt,merk het volgende week wel als ik lig te bevallen.
<<

Anoniem73

Bericht 13 Sep 2014 17:06

Re: EMDR

Even een upje. Ik begin volgende week met emdr therapie. Ben nu al wel lange tijd bij haar onder behandeling maar mijn gesprekken zijn zo emotioneel dat ze nu toch emdr wil gaan doen. Afgelopen vrijdag hebben we het voorbereid. Ik heb mijn verhaal in detail verteld, jeetje dat was echt zwaar en uitputtend.
Ik ben dus echt zenuwachtig voor volgende week. Ook omdat er heel veel emotionele herinneringen zijn.
<<

Anoniem168

Bericht 13 Sep 2014 21:46

Re: EMDR

Magenta, heel veel succes en sterkte met de EMDR. Dat is ook heel erg vermoeiend dat je tot alles in detail moest vertellen. Ik snap dat je er erg tegenop ziet, ik had dat ook, het is ook heel anders dan gewoon zomaar een gesprek, maar als je één sessie hebt gehad dan weet je ook een beetje wat je te wachten staat voor de volgende keer. Heb je na de sessie de rest van de dag vrij? Ik was ook altijd zo uitgeput na een sessie, dan viel ik bijna om van de slaap.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers