Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kaart met uitgestippelde vliegroute

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Jun 2014 16:40

Kaart met uitgestippelde vliegroute

Voor in het fotoboek van onze vakantie (aka huwelijksreis haha) wil ik graag als achtergrond een plaatje van de kaart van Europa waar de vliegroute van Rdam naar Portugal Faro op staat.
Weet iemand waar ik dat kan vinden?
<<

Anoniem119

Bericht 18 Jun 2014 16:58

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

Flight tracker ofzo?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Jun 2014 17:36

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

Ja, die heb ik ook gevonden, alleen daar kun je alleen live meekijken zeg maar. Dus kan ik alleen het vliegtuig volgen als het vliegt.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 18 Jun 2014 17:37

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

Zoiets?
Afbeelding

Dit is via google maps. Beetje jammer dat de prijs van een ticket erbij staat!
December 2009
juli 2012
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 18 Jun 2014 18:08

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

Zoiets als hierboven vind je misschien ook wel op de websites van vliegtuigmaatschappijen, daar kan je op een kaartje vaak verschillende routes aanklikken. Of zelf maken, is haast nog het snelste.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Jun 2014 18:21

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

Ja, zo iets is wel leuk Pip!

Ja heb ik ook aan zitten denken Jorja, alleen dan heb ik niet de 'exacte' route en dat leek me nou juist wel leuk.

Vanavond vertrekt er ook weer een vliegtuig naar Faro, even kijken wat die dan aangeeft op die flight tracker site.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 18 Jun 2014 18:43

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

Maar de exacte route is nooit hetzelfde, wordt rekening gehouden met wind enzo in vliegplan, dus kijken wat een vlucht vanavond doet zal geen precieze herhaling zijn van jullie vlucht
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 18 Jun 2014 19:00

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

Lejow schreef:Ja, zo iets is wel leuk Pip!

Ja heb ik ook aan zitten denken Jorja, alleen dan heb ik niet de 'exacte' route en dat leek me nou juist wel leuk.

Vanavond vertrekt er ook weer een vliegtuig naar Faro, even kijken wat die dan aangeeft op die flight tracker site.


Tip voor de volgende keer, fotomaken van zo'n scherm in het vliegtuig. Als die er is natuurlijk, want niet elk vliegtuig heeft het meer.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Jun 2014 19:18

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

iloverocknroll1984 schreef:Maar de exacte route is nooit hetzelfde, wordt rekening gehouden met wind enzo in vliegplan, dus kijken wat een vlucht vanavond doet zal geen precieze herhaling zijn van jullie vlucht


Ah ok, wist ik niet :)

Vliegtuig had geen schermpje!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 18 Jun 2014 19:27

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

Ik zou gewoon degene kiezen die het minste andere dingen erop heeft staan (andere routes, ticketprijzen enzo), dat is denk ik het handigste en komt sowieso wel aardig in de buurt!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Jun 2014 19:30

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

iloverocknroll1984 schreef:Ik zou gewoon degene kiezen die het minste andere dingen erop heeft staan (andere routes, ticketprijzen enzo), dat is denk ik het handigste en komt sowieso wel aardig in de buurt!


Ja heb nu zon flight tracker site gevonden ,en wacht even tot hij in de buurt van Faro komt, dan maak ik een print screen :)
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 18 Jun 2014 19:37

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

Hahaha succes, leuk idee wel trouwens!
<<

Anoniem99

Bericht 18 Jun 2014 22:04

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

Je kunt je eigen vlucht terugkijken op Flightradar24! Misschien kan je daar iets mee? Moet je wel je vluchtnummer hebben :)
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 19 Jun 2014 08:30

Re: Kaart met uitgestippelde vliegroute

Ah die optie kende ik nog niet, wat leuk! Tot 30 dagen terug zie ik?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers