Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Domme mensen op Facebook

<<

Anoniem122

Bericht 04 Jul 2014 16:43

Re: Domme mensen op Facebook

Anoniem50 schreef:Wat ik wel leuk vind is dat mensen nog steeds trappen in de berichtgeving van de Speld. Ik vind het hilarisch om te lezen en ik zou soms weleens iets willen delen om buiten de facebookvrienden van het forum reacties uit te lokken, maar heb het nog niet aan gedurfd.

Laatst heb ik de man van mijn moeder op Facebook toegevoegd. Het eerste wat ik zei en ik kreeg een like van hem. Heb direct mijn moeder een bericht gestuurd met het gegeven dat ik heus wel wist dat zij het geliked had en niet hij. Dan heb ik zoiets maak er dan Me and her on facebook account van, want nu zitten ze beiden onder zijn naam.


Lol lees er nu ook net 1, bij dit bericht:
Dirk Kuyt gaat Nederland-Costa Rica fluiten. De Katwijker vervangt de Oezbeek Ravsjan Irmatov, die op het laatste moment geveld is door griep. Volgens Van Gaal kan Kuyt zijn taken erg goed uitvoeren en op deze positie nog meer rendement halen uit zijn loopacties.

En dan deze reacties:
Nick Mastenbroek Huh, hoe kan dat nou? Hij is dan toch vet partijdiig?
about a minute ago · Like

Nick Mastenbroek Ook gek dat Van Gaal zomaar een speler opoffert omdat de organisatie van het toernooi geen scheidsrechter kan regelen
:palm:
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 04 Jul 2014 17:10

Re: Domme mensen op Facebook

Haha die vind ik echt tof eindelijk, grappig!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Jul 2014 21:25

Re: Domme mensen op Facebook

Hahahaha ach gossie Nick Mastenbroek :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Jul 2014 21:33

Re: Domme mensen op Facebook

Ja de Speld vind ik echt geniaal. Lees altijd die reacties met veel plezier.

Ik heb iemand op fb die houdt een heel betoog over dat het suikerfeest moet worden afgeschaft want die vieze zwarten verpesten ook ons feest.

Maar goed, ik weet van een aantal jaar gelden dat ze ook dacht dat Turkije en Marokko buurlanden waren.
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers