Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Domme mensen op Facebook

<<

Anoniem168

Bericht 24 Jun 2014 15:41

Re: Domme mensen op Facebook

Zure Mat schreef:Ik herken helemaal niks van de voorbeelden uit dit topic. Denk dat het eraan ligt wat voor mensen je om je heen hebt/uit welk milieu je komt. Ik heb tegen de 500 vrienden, maar ik heb gelukkig niet te maken met al die onzin die ik hier lees.


Wat wil je nou zeggen daarmee? En uit welk milieu kom jij dan wel?
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 18:38

Bericht 24 Jun 2014 17:56

Re: Domme mensen op Facebook

Zure Mat schreef:Ik herken helemaal niks van de voorbeelden uit dit topic. Denk dat het eraan ligt wat voor mensen je om je heen hebt/uit welk milieu je komt. Ik heb tegen de 500 vrienden, maar ik heb gelukkig niet te maken met al die onzin die ik hier lees.


Nou, jij hebt het duidelijk getroffen dat je uit zo'n goed milieu komt!
Het is inderdaad erg vervelend zo beneden aan de ladder..
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Anoniem125

Bericht 24 Jun 2014 18:14

Re: Domme mensen op Facebook

Het zijn in elk geval geen mensen die dingen posten die ik hier lees. Sta daar ook wel versteld van eigenlijk. Mijn Facebook ziet er totaal anders uit, dan wat ik hier allemaal lees. Echt alsof we het over iets totaal anders hebben.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 24 Jun 2014 18:24

Re: Domme mensen op Facebook

Als ik de verhalen mag geloven die jij schrijft ZM dan zullen de mensen met wie jij omgaat meer bezig zijn om aan hun drugs te komen dan onbenulligheden te delen op FB. Dus je hebt een punt.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 24 Jun 2014 18:31

Re: Domme mensen op Facebook

En je maakt me erg nieuwsgierig naar jouw FB. Ben je niet in de war met teletekst?
<<

Anoniem57

Bericht 24 Jun 2014 18:35

Re: Domme mensen op Facebook

Rouxxxe schreef:Haha wat een voorbeelden hier!
Ik irriteer me altijd aan de like en win acties en dat iemand er dan een reden bij zet als: dit kan ik heeeel goed gebruiken, hier wordt ik heeeel blij van. Vind ik altijd zo nep.
En gisteren kwam ik een update tegen van iemand die postte dat haar zoontje voor het eerste op het postje had geplast, inclusief foto van het potje met plas (en nog vrij close up ook.) Dat hoef ik echt niet te zien..


Hee die heb ik ook gezien! Alleen geen idee meer wie dat was ... Zou het als kind iig niet top vinden als ik een jaar of 16 was als dat online stond!
<<

Anoniem57

Bericht 24 Jun 2014 18:35

Re: Domme mensen op Facebook

SDL schreef:En je maakt me erg nieuwsgierig naar jouw FB. Ben je niet in de war met teletekst?

:popcorn:
<<

Anoniem301

Bericht 24 Jun 2014 18:38

Re: Domme mensen op Facebook

Parel waarom die smiley? Die snap ik even niet.
<<

Anoniem125

Bericht 24 Jun 2014 19:25

Re: Domme mensen op Facebook

Mijn vrienden liggen inderdaad allemaal onder een brug hier in de stad, dus die zitten weinig op FB. Hooguit tips over waar je goedkoop de schoonste spuiten kan halen, en dergelijke. Wat kennen jullie me inmiddels toch goed.

*Proest*
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 24 Jun 2014 19:36

Re: Domme mensen op Facebook

*proest terug*. Gevoelig snaartje? 500 vrienden onder een brug lijkt me overigens wel wat veel ;).
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jun 2014 12:28

Re: Domme mensen op Facebook

Afbeelding

Iemand heeft toevallig vandaag deze leuk gevonden. Dat zie ik dan toevallig. Ik denk dan alleen maar :palm: .

Maar de reacties op het originele bericht zijn ook weer fantastisch. :eyes:
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 25 Jun 2014 12:44

Re: Domme mensen op Facebook

Hoewel ik zelf nooit dat soort plaatjes post, moet ik er vaak toch wel even stiekem om lachen :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jun 2014 12:54

Re: Domme mensen op Facebook

Ik moet er ook wel eens om lachen (omdat het leuk is, of omdat het zo ongelooflijk dom is dat het lachwekkend is), maar ik like of post het nooit.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 26 Jun 2014 12:18

Re: Domme mensen op Facebook

Wat is er nu weer aan de hand met ik heb zoveel euro gewonnen berichten?

Mensen die ik te vervelend vind ontvolg ik gewoon. Zijn vaak mensen die ik nog van jaren geledern ken of familie.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 26 Jun 2014 12:24

Re: Domme mensen op Facebook

Nieuwe borstkanker Facebook actie van dit jaar, net als kleur bh en "waar laat ik m'n tas als ik thuiskom" van paar jaar geleden
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 26 Jun 2014 12:26

Re: Domme mensen op Facebook

Ah dat gokte ik al... Stom. Die van de bh's was nog ok heeft tenminste wat met borsten te maken. Zou zo'n actie trouwens niet in oktober moeten zij? Dan is toch zo'n borstkanker awareness maand?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 26 Jun 2014 12:58

Re: Domme mensen op Facebook

Ja, kan je nagaan hoe dom deze actie is
<<

Anoniem301

Bericht 04 Jul 2014 08:25

Re: Domme mensen op Facebook

Nou heb er weer een. De zus van Sabia is overleden en dan zetten mensen erbij "karma is a bitch" vreselijk! Dat zeg je toch niet? Of "zou Silvie haar condoleren?"
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 04 Jul 2014 11:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Jul 2014 09:45

Re: Domme mensen op Facebook

Jeetje mina. Wat respectloos. Dat snap ik echt niet.. het gaat hier wel om een persoon. Dat zijn dingen waar ik wel boos om kan worden.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 04 Jul 2014 10:06

Re: Domme mensen op Facebook

Maar echt, ik heb ook vrijwel geen mensen op Facebook die zulke dingen plaatsen. De enige die dat wel doen in mijn lijst zijn bijvoorbeeld tantes van 50+. En een aantal mensen van mijn leeftijd die wel eens zo'n share & win actie doen, maar die ontvolg ik dan gelijk, daar zit ik echt niet op te wachten. En vaak zijn dat mensen die ik van de middelbare school ken en geen contact meer mee heb, maar wel leuk vind om op Facebook te hebben. Vrienden die ik de laatste 8 jaar zelf heb uitgezocht zijn niet de personen die zulke domme dingen op Facebook zetten.
ZM verwoordt het weer enorm lomp, maar ik denk ook dat je tijdlijn wel een beetje laat zien met wat voor mensen je omgaat. Niet dat het 1 beter is dan het ander hoor, maar je kunt wel een beetje zien wat voor personen het zijn.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 04 Jul 2014 10:23

Re: Domme mensen op Facebook

Erg he Carrie, dat soort dingen bedoel ik dus. Diep triest.

Best wel 'grappig' dit topic is echt heel de andere kant op gedaan dan wat ik er mee bedoelde. Zie OP.. Ik doelde dus op zielige discussies en wat mensen allemaal voor een rare dingen uitkramen. Inderdaad ook die zwarte piet discussie, ik zag daar gisteren weer iets van op Tattas be like.. Die hele discussie loopt zwaar uit de hand omdat, mensen roepen echt de meest idiote, discriminerende dingen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 04 Jul 2014 12:43

Re: Domme mensen op Facebook

Ik heb diverse mensen op facebook die dan reageren op een filmpje of foto van iemand of een dier die mishandeld wordt. En dan al die opmerkingen die erbij staan, daar wordt ik gewoon triest van. Het is heel erg dat het gebeurt maar is het dan de oplossing om op facebook maar zeggen: Kapotschoppen, die persoon van een flat af moeten gooien, hopen dat die persoon onder een vrachtwagen komt en niet meer wakker wordt, ...
<<

Anoniem51

Bericht 04 Jul 2014 12:48

Re: Domme mensen op Facebook

Mensen die filmpjes delen zoals Bloemetjesgordijn beschrijft, verdwijnen bij mij direct uit m'n vriendenlijst. Gelukkig gebeurt het niet vaak, de laatste die ik heb verwijderd om zo'n reden was een oud klasgenoot die een foto deelde van die onthoofde kat met drie of vier triomfantelijk kijkende jongens erachter. Ik vind de kracht van social media erg mooi, maar het kan ook overdreven worden.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 04 Jul 2014 13:44

Re: Domme mensen op Facebook

Ik heb echt een grote hekel aan racisten. Nu weer met die zwarte Pieten discussie....iemand die ik nog ken van vroeger hield een heel haat-betoog over de 'is laam' (serieus!!) met bijbehorende grove spelfouten. Echt, je gelooft het niet. Zo iemand flikker ik er direct uit.
Helaas is sommige familie van mij ook wat aan de racistische kant. Vinden dat als de 'zwarten' Zwarte Piet niet accepteren dat ze dan maar naar hun eigen land moeten. Ik vind dat echt getuigen van zoveel domheid. Laatst nog mijn nicht op mute gezet, haar eruit gooien ging een beetje ver maar nu zie ik haar posts in ieder geval niet meer.
<<

Anoniem51

Bericht 04 Jul 2014 14:07

Re: Domme mensen op Facebook

Haha, mijn tante heeft nu op facebook een filmpje geplaatst met 'nomineer 5 mensen' en dan dat je een emmer water over jezelf heen moet gooien en dat moet filmen. En doe je dat niet, dan ben je haar als tegenprestatie een fles wijn verschuldigd. Die vind ik dan weer wel echt ontzettend leuk, ik kijk nu al uit naar de andere filmpjes, de vijf die zij genomineerd heeft heb ik ook allemaal op facebook :smile: Ik durf alleen niet te reageren, bang dat ik de volgende ben, haha..
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers