Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wip/schommelstoeltje

<<

Jokie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:05

Bericht 18 Jun 2014 13:32

Wip/schommelstoeltje

Ik ben op zoek naar een schommelstoel die opzij kan schommelen en vanaf de geboorte te gebruiken is. De meeste die ik op internet tegen kom kunnen alleen trillen of van voor naar achter schommelen. Hebben jullie misschien tips?
Alvast bedankt!
Afbeelding
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 18 Jun 2014 13:33

Re: Wip/schommelstoeltje

Nuna Leaf?
<<

Jokie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:05

Bericht 18 Jun 2014 13:52

Re: Wip/schommelstoeltje

Ja die vinden wij ook erg mooi maar ook prijzig. Ik hoopte nog een andere tegen te komen ;-)
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 18 Jun 2014 14:16

Re: Wip/schommelstoeltje

Ik heb er 1 die dat kan, zal vanavond even het merk opzoeken
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 18 Jun 2014 15:51

Re: Wip/schommelstoeltje

Wij hebben deze:

https://m.bol.com/nl/p/t2535-precious-p ... 73/#images

Die kan naar voor en achter en opzij.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jun 2014 15:55

Re: Wip/schommelstoeltje

Dat valt bij mij onder het kopje 'nutteloze uitgaven'. Daar heb je je armen toch voor? Ik zou het niet doen. Tenzij je een huilbaby blijkt te hebben.
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 18 Jun 2014 16:28

Re: Wip/schommelstoeltje

Eens met exo. Wij hebben er geen en ik mis hem ook niet.
Geen tips dus.
We hebben we een newborn set de de stokke zodat ze aan tafel kan zitten bij ons.
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 18 Jun 2014 17:05

Re: Wip/schommelstoeltje

OW nu zie ik de link, wij hebben gewoon een wipstoeltje met pootjes die je in de schommelstoelstand kan zetten zodat het een beetje wiegt als je kindje trappelt.mijn dochter vond het fijn om er bij te zitten en heeft regelmatig in de wipper gezeten.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 18 Jun 2014 17:54

Re: Wip/schommelstoeltje

Exogenesis schreef:Dat valt bij mij onder het kopje 'nutteloze uitgaven'. Daar heb je je armen toch voor? Ik zou het niet doen. Tenzij je een huilbaby blijkt te hebben.


1 van de nuttigste aankopen die ik heb gedaan! Met twee baby's heb je niet genoeg aan 1 paar handen :yes:
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem57

Bericht 18 Jun 2014 21:23

Re: Wip/schommelstoeltje

Met de ervaring van een baby zoals L, staat zoiets heel hoog op mijn uitzetlijst!
Ik heb daar met 2 kinderen straks echt niet altijd zin in, wiegen met mijn armen.
<<

ChiQ

Bericht 18 Jun 2014 21:31

Re: Wip/schommelstoeltje

Chaos schreef:
Exogenesis schreef:Dat valt bij mij onder het kopje 'nutteloze uitgaven'. Daar heb je je armen toch voor? Ik zou het niet doen. Tenzij je een huilbaby blijkt te hebben.


1 van de nuttigste aankopen die ik heb gedaan! Met twee baby's heb je niet genoeg aan 1 paar handen :yes:


Nou idd. Weet niet hoe jouw baby was Exo, maar die van mij huilde zo ongeveer de hele dag. Nou, dan kan je mij nog wat vertellen maar daar heb ik écht geen armen voor.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jun 2014 21:45

Re: Wip/schommelstoeltje

ChiQ schreef:
Chaos schreef:
Exogenesis schreef:Dat valt bij mij onder het kopje 'nutteloze uitgaven'. Daar heb je je armen toch voor? Ik zou het niet doen. Tenzij je een huilbaby blijkt te hebben.


1 van de nuttigste aankopen die ik heb gedaan! Met twee baby's heb je niet genoeg aan 1 paar handen :yes:


Nou idd. Weet niet hoe jouw baby was Exo, maar die van mij huilde zo ongeveer de hele dag. Nou, dan kan je mij nog wat vertellen maar daar heb ik écht geen armen voor.



Dat zeg ik ChiQ. Dan kan ik het me ook echt wel voorstellen.
Mijn baby huilde niet veel, gelukkig. Maar kan me voorstellen dat het je tot waanzin drijft.

Op het KDV hebben ze zo'n ding, daar zit N. ook wel eens in als er veel baby's zijn en als er even handen te kort komen.

Maar bij een eerste baby zou ik eerst even wachten met aanschaffen tot je weet wat voor vlees je in de kuip hebt.
<<

Anoniem275

Bericht 18 Jun 2014 21:48

Re: Wip/schommelstoeltje

Bij L. hebben we er een geleend, maar hij vond er niet veel aan, ik vond het ook een onding.
<<

Anoniem162

Bericht 19 Jun 2014 08:53

Re: Wip/schommelstoeltje

Wij hadden een fisher price schommelstoel, http://www.fisher-price.com/en_US/brand ... ucts/38314
Daar kon je het stoeltje draaien dus dan ging hij of voor naar achter of opzij schommelen.
er zaten verschillende schommelstanden op (snelheden), diverse muziekjes, het stoeltje kon platter of rechter op.
Ik had een huilbaby dus het was ideaal want daarin was hij rustiger te krijgen en viel er soms zelfs in slaap.
Overigens heb ik de mijne gewoon op marktplaats gekocht voor 70/75 euro en na een half jaar weer verkocht voor hetzelfde bedrag.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 19 Jun 2014 09:06

Re: Wip/schommelstoeltje

K huilde in het begin ook heel erg veel, maar die hoefde ik echt nergens in te leggen, dan ging hij alleen maar harder huilen. Alleen in mijn armen werd hij iets rustiger. Nu hij iets ouder is en niet meer zoveel huilt vind hij het stoeltje wel interessant, maar is er nog geen superfan van.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Jokie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:05

Bericht 19 Jun 2014 09:47

Re: Wip/schommelstoeltje

Hmm raar. Ik had gisteren een reactie getypt maar hij is weg. Maar wij willen het dus om dezelfde reden als Parel. Om gewoon even je handen vrij te hebben omdat hier ook nog een peuter rondloopt. Het wordt toch de Nuna Leaf maar dan via marktplaats. Scheelt toch weer een hoop geld en ziet er als nieuw uit. Bedankt voor de tips!
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 19 Jun 2014 10:50

Re: Wip/schommelstoeltje

Die had ik ook Jokie! Heel fijn ding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Jun 2014 10:53

Re: Wip/schommelstoeltje

Wij hadden ook die van Fisher-Price en ik vond het zeker geen nutteloze aankoop, Ezra vond het heerlijk om erin te zitten, ook om naar de mobile te kijken en de muziek te horen. En ja, je hebt ook armen en je kunt een liedje neurieën, maar als je zo gaat redeneren is bijna alles wat er tegenwoordig te koop is een nutteloze aankoop, op babygebied, maar ook al het andere. En het is natuurlijk niet zo dat baby's met een babyschommel nooit meer in de armen van hun ouders liggen. Sommige baby's liggen in een wipstoeltje of in de box, andere baby's af en toe in de babyschommel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers