Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verstandskiezen trekken :(

<<

Anoniem260

Bericht 21 Jun 2014 14:53

Re: Verstandskiezen trekken :(

Cotton schreef:
Ella schreef::thumbup: erg he hoe je er van te voren dan tegen op kan zien als het uiteindelijk zo meevalt, zo was het bij mij althans

Ja heel erg. In de wachtkamer stond het huilen me nader dan het lachen en ik zat ook best wel te trillen, maar toen hij eenmaal bezig was en binnen een paar secondes de eerste eruit had dacht ik huh? Ik riep ook 'ECHT?' haha, toen hij zei dat was m al! :smile:

Ik heb nu wel pijn Serendipity, maar ik heb chocolademousse en caramel straciatella vla, dat maakt een hoop goed, haha.



Gelukkig dat het meeviel! :thumbup:
Ik vond het gekraak ook vervelend, dat klonk helemaal door in m'n schedel :eyes: Maar absoluut geen pijn (daarna wel een beurs gevoel en gedoe want ik bleek een 'antrumperforatie' te hebben, maar das een verhaal dat mensen niet willen lezen als ze kiezen moeten laten trekken :angel: )
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jun 2014 15:00

Re: Verstandskiezen trekken :(

Hahaha. Ja er was ook iemand die zei tegen mij dat zijn moeder een paar dagen ervoor halverwege naar het ziekenhuis moest omdat het niet wilde. Nou, dat was echt opbeurend!

Mijn vriend zei 's avonds. Ja ze hebben met z'n 2en mijn hoofd vast gehouden bij de kaakchirurg. Maar goed dat hij me dat achteraf vertelde. Hij had dat met opzet niet eerder gezegd haha.

Maar alles gaat goed en ik eet ook alweer normaal. Heb alleen een beetje last van m'n kaak en dat is met paracetamol goed te doen. That's it.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers