Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weer een bruiloftsoutfit vraagje...

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Jun 2014 11:17

Weer een bruiloftsoutfit vraagje...

Ik heb vrijdag een bruiloft van een ex-collega van mijn man. Ik had bedacht om een jurkje aan te doen, ik heb nog wel een paar leuke hangen van vorige bruiloften. Maar nu keek ik van de week nog een keer op de uitnodiging om de tijd op te zoeken, en toen viel mijn oog nog een keer op de zin 'denk aan informele kleding en gemakkelijk schoeisel'. Het is een kaart in de vorm van een festivalkaartje dus vandaar dat ik het eerst meer als een geintje las. Maar nu ben ik gaan twijfelen, en nu lijkt me een jurkje toch weer erg overdreven, de jurkjes die ik heb zijn vrij formeel. Ik ken het bruidspaar niet echt (hem heb ik 1 keer gezien, haar nog nooit) dus ik vind het moeilijk inschatten. Ik wil niet overdressed zijn aangezien ik zo ver van hen af sta. Nu heb ik bedacht een nette spijkerbroek aan te doen, met nette zwarte enkellaarsjes en een leuke top. Maar kan dat wel, een spijkerbroek? Ik heb niet echt een andere geschikte broek. Wat zouden jullie doen?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Jun 2014 11:18

Re: Weer een bruiloftsoutfit vraagje...

Oh, en even ter aanvulling, we zijn alleen 's avonds bij het feest uitgenodigd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Jun 2014 11:19

Re: Weer een bruiloftsoutfit vraagje...

Ik zou het navragen bij de ceremoniemeester als het niet duidelijk is!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Jun 2014 11:21

Re: Weer een bruiloftsoutfit vraagje...

Oh ja, dat kan ik eventueel ook nog doen ja! Had ik helemaal niet aan gedacht. Eens kijken of we daar de gegevens van hebben.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 18 Jun 2014 12:52

Re: Weer een bruiloftsoutfit vraagje...

Als je geen contact kunt opnemen met die ceremoniemeester dan zou ik gewoon die nette spijkerbroek aan doen als collega zijnde vooral met die zin op de kaart. En dan met een feestelijke / mooie top er boven. Als ik zelf kijk naar avondfeesten waar ik kom dan kom ik bij de niet-daggasten en dan vooral collega's/mensen die ietsje verder weg staan toch wel vaak van dit soort kleding tegen: gewoon netjes, leuk maar niet zo opgedoft als dat je daggast bent. Als je een andere / nettere broek dan een spijkerbroek zou hebben zou ik die trouwens wel aandoen maar ik zou er niet speciaal iets voor kopen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 18 Jun 2014 13:00

Re: Weer een bruiloftsoutfit vraagje...

Je kunt inderdaad contact opnemen met de ceremoniemeester maar de dresscode lijkt me vrij duidelijk toch.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Jun 2014 22:53

Re: Weer een bruiloftsoutfit vraagje...

Toet, ik vind het dus niet zo duidelijk, want ik weet dus niet goed wat ik me in dit geval moet voorstellen bij informeel. Maar goed, ik vind wel meer dingen op de kaart niet zo handig/duidelijk geformuleerd. En ook omdat ik deze mensen dus helemaal niet ken.
Rapa nui, wat jij zegt zat ik inderdaad ook te denken. Als ik terugdenk aan onze eigen bruiloft en bedenk wat onze collega's aanhadden bijvoorbeeld, was dat ook niet heel netjes enzo. Gewoon dingen die zo normaal ook zouden dragen maar net wat feestelijker. En wij hadden niets op de kaart over dresscode ofzo. En ik vond dat prima zo, mij maakte het echt niets uit wat mensen aanhadden.
Ik heb ook nog even met mijn man overlegd, en wat ik nu aan wil doen leek hem prima. Het wordt dus een nette spijkerbroek (ik heb geen andere geschikte broek, en ik er niet speciaal wat voor kopen) met een feestelijke top en nette enkellaarsjes. Mocht het frisjes zijn, dan doe ik er een blazer of vestje bij aan, afhankelijk van hoe warm/koud het is. Nu nog bedenken welke broek en welke top... :angel:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers