Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk woord/welke uitdrukking moet verboden worden?

<<

Anoniem7

Bericht 20 Sep 2013 17:02

Re: Welk woord/welke uitdrukking moet verboden worden?

Mensen die super met dubbel p schrijven, op fb zie ik dat geregeld. Je hebt het toch niet over je avondeten :nopompom:
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 20 Sep 2013 20:53

Re: Welk woord/welke uitdrukking moet verboden worden?

Ik krijg jeuk als mensen zeggen, kak. Pff echt waar daar kan je toch niks mee?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Sep 2013 17:26

Re: Welk woord/welke uitdrukking moet verboden worden?

Maple schreef:Mensen die super met dubbel p schrijven, op fb zie ik dat geregeld. Je hebt het toch niet over je avondeten :nopompom:



Oh vreselijk inderdaad!
<<

Anoniem12

Bericht 21 Sep 2013 17:27

Re: Welk woord/welke uitdrukking moet verboden worden?

Maple schreef:Mensen die super met dubbel p schrijven, op fb zie ik dat geregeld. Je hebt het toch niet over je avondeten :nopompom:

Of appart...
<<

Anoniem7

Bericht 21 Sep 2013 17:58

Re: Welk woord/welke uitdrukking moet verboden worden?

Ik kan er trouwens niet tegen als mensen Oh my God of what the fuck (erger nog: what the fakkkk) uitspreken. Als afkorting in geschreven taal vind ik het wel grappig om te gebruiken trouwens, maar als gesproken taal vind ik het verschrikkelijk.

Ik heb ooit een interim-leidinggevende gehad, stoffig typetje van ergens in de 50, maar ze had wel 'what de fuck' als haar lijfspreuk. Zelfs richting ouders :no:
<<

Muis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 21 Sep 2013 20:00

Re: Welk woord/welke uitdrukking moet verboden worden?

Ik vind woorden als euri, en uuro voor het woord euro echt heel erg. En wat ik ook vreselijk vind als je vraagt waar iemand is; "In zijn vel als hij niet gestropt is".
<<

Anoniem17

Bericht 22 Sep 2013 15:07

Re: Welk woord/welke uitdrukking moet verboden worden?

Shy schreef:Ik krijg jeuk als mensen zeggen, kak. Pff echt waar daar kan je toch niks mee?

Ik zeg dat best vaak. Gewoon, in plaats van shit of schijt ofzo. Volgens mij kun je met geen enkel scheldwoord 'iets', behalve frustratie afreageren. Kak bekt gewoon lekker!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 22 Sep 2013 15:12

Re: Welk woord/welke uitdrukking moet verboden worden?

Elliot schreef:
Shy schreef:Ik krijg jeuk als mensen zeggen, kak. Pff echt waar daar kan je toch niks mee?

Ik zeg dat best vaak. Gewoon, in plaats van shit of schijt ofzo. Volgens mij kun je met geen enkel scheldwoord 'iets', behalve frustratie afreageren. Kak bekt gewoon lekker!


Ik zeg dit ook vaak ja. Het is een harde klank waarmee ik mijn emotie gied kan verwoorden ;-)
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:27

Bericht 23 Sep 2013 13:55

Re: Welk woord/welke uitdrukking moet verboden worden?

Ik vind het ook zwaar irritant als mensen zeggen : hij wilT geen eten, bah echt zo fout!
Afbeelding


Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers